PDA

View Full Version : Johnson ME 150



Boemfiedel
20 november 2004, 13:33
Ik heb een Johnson Millenium 150 watt stereo combo. Op lage volumes werkt hij perfect en klinkt erg goed, maar als ik hem harder zet(meer dan 1/4e open) reset hij zichzelf. Hij gaat dan kort uit en vanzelf weer aan. Dit gaat door tot jeb hem weer zachter zet. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik heb de software al geupgrade, maar dat had geen effect.

andoni
20 november 2004, 14:13
Controleer eens of het ding niet te warm wordt? Zo'n digitale bakken werken met een CPU (net zoals een pc), en als die chip te warm wordt krijg je problemen.

Boemfiedel
20 november 2004, 17:59
Daar heb ik zelf ook aan gedacht, maar er zit een stevige cooler onder er en komt ook koele lucht uit het rooster. Hoe zou ik de temp van de CPU zelf kunnen controleren?

marc_o
21 november 2004, 12:54
Ik heb 'm ook gehad en had die problemen ook wel, hetzij dat de programma's niet vasthielden of dat de parameters ineens van 1 naar 10 schoten.
Ik heb 'm laten repareren en dirct doorverkocht. Het is gewoon niet zo'n goede versterker en was erg blij er weer vanaf te zijn. Ik heb die klachten al vaker gehoord overigens....je bent zeer zeker niet de enige.