PDA

View Full Version : Anthrax!



THW
20 november 2004, 11:19
Ik moet zeggen ik heb altijd van deze band gehoord maar ben altijd vergeten om eens naar deze band te luisteren.
Ik heb laatst een zootje liedjes gehoort van wat ik zelf heel erg goed vond klinken.

Nu is mijn vraag:
Ik wil graag een album van hun kopen:
Welke moet ik mee beginnen???? :???:

Embryoyo
20 november 2004, 12:08
'Fistful Of Metal', 'Spreading The Disease' of 'Among The Living'

wietse
20 november 2004, 12:45
persistence of time vind ook wel een leuke wel heel anders dan hun vorige werk.
je kan ook een verzamelaar kopen van hun moshers 1981-1991 is een leuke.

marc_o
23 november 2004, 10:32
Among the Living en Spreading the disease zijn natuurlij verplichte kost.
Hoewel ik ze ook op dreef vond met State of Euforia (heb nog gesigneerde cd liggen en een t-shirt waar Scott Ian heel groot NOT op mijn rug had geschreven (voor de hele jonge lezers, het woord NOT was erg in bij Anthrax vroeger en volgens mij scheerde hij het zelfs in zijn borsthaar).
Heb er wel wat brute optredens van gezien trouwens.

Luc-O
23 november 2004, 11:07
Ik vind 'The sound of white noise' ook wel te gek, vooral dat nummer Hy Pro Glo is fantastisch

Alain
23 november 2004, 11:20
Er komt binnenkort een best-of uit met terug opgenomen nummers. Greater of two evils :
http://www.vh1.com/artists/az/anthrax/820655/album.jhtml

andy
26 november 2004, 10:21
'Fistful Of Metal', 'Spreading The Disease' of 'Among The Living'

Dat zijn ze. :-D
Ik heb ze in de begindagen een keer gezien in het Drentse Eelde. Goed hoor, maar piepkleine mannetjes. :razz:

marc_o
6 december 2004, 14:29
'Fistful Of Metal', 'Spreading The Disease' of 'Among The Living'

Dat zijn ze. :-D
Ik heb ze in de begindagen een keer gezien in het Drentse Eelde. Goed hoor, maar piepkleine mannetjes. :razz:

Klopt, vooral Danny Spitz (zit er niet meer in).
Ik sta met hem op de foto en dan ben ik een halve kop groter, maar ik sta op straat en hij in de tourbus, ik denk dat ie rond de 1,55 is, en ik 1,93.
Ik dacht altijd dat die bassist een grote kerel was, maar die is ook maar zo rond de 1,70.