PDA

View Full Version : Jackson SL2H-MAH Soloist



Orpheo
20 november 2004, 00:51
Hey luitjes,

wat denken jullie, zou deze gitaar

http://www.jacksonguitars.com/gear/gear.php?op=3&partno=SL2H-MAH_Soloist

een veelzijdig beestje kunnen zijn? dus kunnen janken als maiden, brullen als wylde, en duiken als vai?

Swan
20 november 2004, 01:44
yup

Orpheo
20 november 2004, 22:22
nog meer personen een mening??

Shakeel
20 november 2004, 23:20
yup

Anders Destium
20 november 2004, 23:23
Doen!

Da's geen mening, maar een aanbeveling :lol:

Orpheo
21 november 2004, 00:32
Doen!

Da's geen mening, maar een aanbeveling :lol:

haha, okay, dus: dat doen we!!

vraag ik me alleen EEEEN dingetje af: waar in den lage landen kan ik dat ding proberen? geen idee nl hoe de nek is....als de nek is als een 50-ies OF 60-ies nek op een les paul, of als de nek van een PRS custom 24 (raar maar waar, dat waren de enige nekken die ik prettig vond, hoe uiteenlopend ze waren...), dan heb ik mn droommeisje (uh...gitaar) gevonden!

(ps: prijs weet ik al....dus daar hoeft eigenlijk nie meer naar gezocht te worden....)

Orpheo
21 november 2004, 00:32
Doen!

Da's geen mening, maar een aanbeveling :lol:

haha, okay, dus: dat doen we!!

vraag ik me alleen EEEEN dingetje af: waar in den lage landen kan ik dat ding proberen? geen idee nl hoe de nek is....als de nek is als een 50-ies OF 60-ies nek op een les paul, of als de nek van een PRS custom 24 (raar maar waar, dat waren de enige nekken die ik prettig vond, hoe uiteenlopend ze waren...), dan heb ik mn droommeisje (uh...gitaar) gevonden!

(ps: prijs weet ik al....dus daar hoeft eigenlijk nie meer naar gezocht te worden....)

Anders Destium
21 november 2004, 08:10
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Standby in Utrecht hebben meestal wel het een en ander aan Jackson of anders Dijkman in Amsterdam. Als je wat meer naar het oosten woont kun je ook een winkel als musik-produktiv.de proberen :)

Orpheo
21 november 2004, 08:21
ah, thnx! ik woon nl in den haag, en alhier heb ik zown beetje de hele stad afgespit naar EEN jackson.....ik vond er nul.....

maar goed, dan weet ik genoeg!

edit:

gelijk op de site van dijkman gekeken...de SL2H hebben ze....de mahonie variant nie...of ie te bestellen is, heb ik gevraagd via mail....

de gewone sl2h die ze hebben, is bij hen goedkoper dan de officiele prijslijst aangeeft:D:D :lol: ben ik ff blij :wink:

Anders Destium
21 november 2004, 08:35
Je kunt denk ik het beste bellen, mijn ervaring met het mailen van winkels is dat ze "schijnbaar" hun mail zelden checken :wink:

Shakeel
21 november 2004, 09:42
standby heeft geen ene tering meer

Anders Destium
21 november 2004, 10:49
probeer eens bij www.beyers.de, www.thomann.de of www.musik-produktiv.de !

Swan
21 november 2004, 11:12
dijkman, a'dam: wel veel, maar erg duur...
standby: geen jackson meer

ik zou naar duitsland gaan als ik jou was

Vexx
21 november 2004, 12:36
dijkman, a'dam: wel veel, maar erg duur...
standby: geen jackson meer

Het is een tijdje slechter gegaan met Standby, maar ze komen er nu weer bovenop. Ik hoorde van die gast die er werkt dat ze USA Jacksons alleen op bestelling leveren. Hij zei dat hij ze anders niet of nauwelijks verkocht.


ik zou naar duitsland gaan als ik jou was

+1

Orpheo
22 november 2004, 00:15
hmm....alleen bij musik-produktiv hadden ze de sl2h, maar niet de mahonie-variant....

verder, ik denk, dat als ik m in duitsland haal, ik toch even duur uitkom (give or take a penny) omdat ik er naartoe moet reizen....treinen zijn duur tegenwoordig :wink:

en MOCHT het zo zijn, dat de reiskosten niet het (eventuele verschil) zijn...hoe kan ik dan bij die musik produktiv de mahonie versie krijgen? gewoon mailen ofzo? (anders zei nl net al, dat gitaarwinkels nie echt hun emails checken...) en bellen.....tja....perunia non erit.....nee, inderdaad ja, en telefoonmaatschappijen maken daar graag misbruik van.....als je begrijpt wat ik bedoel....

Orpheo
22 november 2004, 00:16
hmm....alleen bij musik-produktiv hadden ze de sl2h, maar niet de mahonie-variant....

verder, ik denk, dat als ik m in duitsland haal, ik toch even duur uitkom (give or take a penny) omdat ik er naartoe moet reizen....treinen zijn duur tegenwoordig :wink:

en MOCHT het zo zijn, dat de reiskosten niet het (eventuele verschil) zijn...hoe kan ik dan bij die musik produktiv de mahonie versie krijgen? gewoon mailen ofzo? (anders zei nl net al, dat gitaarwinkels nie echt hun emails checken...) en bellen.....tja....perunia non erit.....nee, inderdaad ja, en telefoonmaatschappijen maken daar graag misbruik van.....als je begrijpt wat ik bedoel....

Orpheo
22 november 2004, 11:52
aaahhhh!!!!!!!! heb m gezien!!!! en nog wel in nederland ook!!!!en deze toko levert m nog goedkoper dan in de USA!!!!!!! wellicht ga ik binnenkort langs..... 8-)

[in uber-happy state nu, haha]

Anders Destium
22 november 2004, 11:59
Gefeliciteerd :)

Nu nog hopen dat hij lekker speelt, de klank zal super zijn :lol:

Ibanez RuleZ
22 november 2004, 13:01
kijk wel ff of het niet een gewone trans sl2h is, want je hebt ze ook met een alder body en maple top...

het zijn trouwens retevette gitaren. heb zelf een charvel 750 wat een archtop soloist is van mahony + maple top.

Harrald

Orpheo
22 november 2004, 13:15
kijk wel ff of het niet een gewone trans sl2h is, want je hebt ze ook met een alder body en maple top...

het zijn trouwens retevette gitaren. heb zelf een charvel 750 wat een archtop soloist is van mahony + maple top.

Harrald

thnx for the warning, maar ik heb die toko ook nog ff gebeld, en tis echt de mahonie variant...als ik een alder body wil neem ik wil een jem :wink:

enig nadeel: levertijd is een dik half jaar...

Orpheo
22 november 2004, 13:15
kijk wel ff of het niet een gewone trans sl2h is, want je hebt ze ook met een alder body en maple top...

het zijn trouwens retevette gitaren. heb zelf een charvel 750 wat een archtop soloist is van mahony + maple top.

Harrald

thnx for the warning, maar ik heb die toko ook nog ff gebeld, en tis echt de mahonie variant...als ik een alder body wil neem ik wil een jem :wink:

enig nadeel: levertijd is een dik half jaar...

Orpheo
22 november 2004, 13:15
kijk wel ff of het niet een gewone trans sl2h is, want je hebt ze ook met een alder body en maple top...

het zijn trouwens retevette gitaren. heb zelf een charvel 750 wat een archtop soloist is van mahony + maple top.

Harrald

thnx for the warning, maar ik heb die toko ook nog ff gebeld, en tis echt de mahonie variant...als ik een alder body wil neem ik wil een jem :wink:

enig nadeel: levertijd is een dik half jaar...

Orpheo
22 november 2004, 13:16
kijk wel ff of het niet een gewone trans sl2h is, want je hebt ze ook met een alder body en maple top...

het zijn trouwens retevette gitaren. heb zelf een charvel 750 wat een archtop soloist is van mahony + maple top.

Harrald

thnx for the warning, maar ik heb die toko ook nog ff gebeld, en tis echt de mahonie variant...als ik een alder body wil neem ik wil een jem :wink:

enig nadeel: levertijd is een dik half jaar...

Orpheo
22 november 2004, 13:16
kijk wel ff of het niet een gewone trans sl2h is, want je hebt ze ook met een alder body en maple top...

het zijn trouwens retevette gitaren. heb zelf een charvel 750 wat een archtop soloist is van mahony + maple top.

Harrald

thnx for the warning, maar ik heb die toko ook nog ff gebeld, en tis echt de mahonie variant...als ik een alder body wil neem ik wil een jem :wink:

enig nadeel: levertijd is een dik half jaar...

Orpheo
22 november 2004, 13:16
kijk wel ff of het niet een gewone trans sl2h is, want je hebt ze ook met een alder body en maple top...

het zijn trouwens retevette gitaren. heb zelf een charvel 750 wat een archtop soloist is van mahony + maple top.

Harrald

thnx for the warning, maar ik heb die toko ook nog ff gebeld, en tis echt de mahonie variant...als ik een alder body wil neem ik wil een jem :wink:

enig nadeel: levertijd is een dik half jaar...

ArpeggioKing
22 november 2004, 14:11
een keer drukken op "ok" is genoeg. Ook als hij foutmeldingen geeft.

Vette gitaar trouwens, heb ik ook bespeeld Bij MP bij onze duitse vriendjes. Zeker doen als je het geld hebt