PDA

View Full Version : Gevraagd: Gitaarles in Den Haag



smirrie
19 november 2004, 22:28
Hallo,

ik wil graag gitaar leren spelen en ben op zoek naar een goeie, leuke leraar in de buurt van Den Haag. Wie kan mij hiermee helpen?

Sonny

Rewind
3 december 2004, 22:38
hey hallo, heb je al iemand gevonden? ik ben namelijk ook op zoek, misschien dat jij al wat wist.

thijsov
3 december 2004, 23:49
heanen muziek in voorburg, klinkt misschien slecht enzo, maar ik zit daar ook en heb een erg goede leraar. het ligt dus aan wie je leraar is...
misschien helpt dit jullie
verder zit er nog een gast in leidschendam maar ik weet niet meer hoe die heet (heeft het verder toch heel druk maarja)

thijsov
3 december 2004, 23:51
heanen muziek in voorburg, klinkt misschien slecht enzo, maar ik zit daar ook en heb een erg goede leraar. het ligt dus aan wie je leraar is...
misschien helpt dit jullie
verder zit er nog een gast in leidschendam maar ik weet niet meer hoe die heet (heeft het verder toch heel druk maarja)

Rewind
3 december 2004, 23:53
ok, dank je, ik hoor net van een vriend ook iets over een gast uit zoetermeer, ga ik ook effe achteraan.

smirrie
6 december 2004, 14:58
Ik heb er misschien eentje gevonden, in Delft. Hoop dat hij nog plek heeft, anders kijk ik nog wel verder

bedankt voor de reacties iig

1234
10 december 2004, 19:44
heanen muziek in voorburg, klinkt misschien slecht enzo, maar ik zit daar ook en heb een erg goede leraar. het ligt dus aan wie je leraar is...
misschien helpt dit jullie
verder zit er nog een gast in leidschendam maar ik weet niet meer hoe die heet (heeft het verder toch heel druk maarja)

Wie heb/had je?