PDA

View Full Version : sorry, sorry, sorry!



BramVersteeg
19 november 2004, 19:46
Het spijt me dat ik boos tegen Sash deed over spam maar dit is echt pure noodzaak! Wat zouden jullie doen als je een Gibson Les Paul Custom '68 reissue (Murphy aged) kon kopen voor 1520 euro!

Mijn lieveling staat nu met spoed te koop! Gibson LP Std in mooie burst uitvoering (incl. koffer) voor 1400 euro.
Dit topic (waar ik normaal tegen ben) kan meteen weg als ie weg is!
Someone please!

Blijepanda
19 november 2004, 19:48
:roll:

Als ik het geld had zou ik het overwegen, maar dat zit er helaas voorlopig niet in.

NeeraDJ
19 november 2004, 19:57
Zeer begrijpelijk, maar wel een beetje onnodig Bram. Misschien dat iemand binnenkort nog een topic opent over zijn/haar zoektocht naar een LP Std. Ik denk niet dat bert k dit op prijs zal stellen, maar ik persoonlijk vindt het geen big deal aangezien je een LP Custom '68 voor een lekker prijsje kunt krijgen 8-)

BramVersteeg
19 november 2004, 19:59
Ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik de gitaar binnen een week verkocht wil hebben. Vandaar deze urgente (en eigenlijk tegen mijn princiepes in) topic. Mijn excuses hiervoor aan iedereen! :oops:

bert k
19 november 2004, 20:55
Ik hou wel van kronkelende en handenwringende forummers :-D Dus ik gooi hem dicht maar hij blijft wel staan....

(cross-posten in andere fora mag net zo min als spammen...)