PDA

View Full Version : Nog een MP3 voor jullie luisterplezier = track van de CD!



Picker
19 november 2004, 19:28
Het was even zeuren, maar toen ik de producer kon overtuigen dat het natuurlijk prachtige SLUIPRECLAME is, kreeg ik toestemming om een "pre-release" te doen van een van mijn nummers op de upcoming CD.

Dus voor wie er nog niet genoeg van heeft: www.eltjohaselhoff.com, mediaplayer, "Mugle".

't Is slechts een 1:22 gecompresste MP3 (niet om aan te horen natuurlijk :-? ), maar het geeft een idee.

Enjoy!

(P.S. geen moeilijk nummer, standaard stemming, A mineur, boom-chick, de rest gaat vanzelf. Dit nummer komt volgend voorjaar beschikbaar op een educatieve DVD + tabs).

Picker.

Ron4ld
19 november 2004, 22:18
Hey picker

Dit nummer klinkt erg mooi in mijn oren !. Word wel erg nieuwsgierig naar je cd zo ;O)

Groetjes,

Ronald

Dylan61
20 november 2004, 21:46
Perfecte site zeg, als er een les CD komt koop ik hem gelijk, wat een talent!

Het lukt helaas niet om de filmjes over fingerpicking te openen, ik zag wel dat de site onder constructie is maar mijn Mac doet ook wel eens vervelend ik weet dus nog niet waar het aan ligt.

Kunnen jullie de filmpjes wel openen?

Harald
21 november 2004, 12:39
Het feit dat je een mac hebt zou wel eens het probleem kunnen zijn. De filmpjes zijn zo te zien specifiek voor de windows media player.

Azrael
21 november 2004, 12:49
Het feit dat je een mac hebt zou wel eens het probleem kunnen zijn. De filmpjes zijn zo te zien specifiek voor de windows media player.

Alsof een mac geen windows mediaplayer heeft :roll:

SaferSephy
23 november 2004, 01:20
fantastisch picker...kan niet wachten :)

The_RockeR13
23 november 2004, 15:33
Jij bent echt geweldig!! :D Zo muziek maken zo ik ook wel eens willen leren, dus ik kan niet wachten op de dvd :P

Picker
24 november 2004, 23:58
Perfecte site zeg, als er een les CD komt koop ik hem gelijk, wat een talent!

Het lukt helaas niet om de filmjes over fingerpicking te openen, ik zag wel dat de site onder constructie is maar mijn Mac doet ook wel eens vervelend ik weet dus nog niet waar het aan ligt.

Kunnen jullie de filmpjes wel openen?

Zal inderdaad wel aan je Mac liggen. Malle computers... :wink:
Het zijn allemaal WMV files. Mediaplayer kan die probleemloos aan. heb je de laatste versie geprobeerd?