PDA

View Full Version : Instructie-mp3 deel 2 :D!!!



Lacrimosa
19 november 2004, 17:38
hej mensen, deze keer een (hammer-on) stretch oefening gepost (voor de geinteresseerden natuurlijk :-D ).
Deze heb ik gewoon tijdens wat oefenen uitgeschreven op powertab. Erg handig als je stretch wilt oefenen.
Hij is wel lastig, zorg dat je duim iig heel laag op de nek komt te staan.

Mp3:

http://onlinerock.com/musicians/lacrimosa//hammeronstretch.mp3

Tab:

http://server3.uploadit.org/files/Lacrimosa-hammeronstretch.JPG

Veel succes!!

Laterss!!

Lacrimosa
20 november 2004, 20:16
hmm, niemand geïnteresseerd? :-D

Volgende keer sweeps toch maar dan eh... :-D

BlackSun
20 november 2004, 20:19
luktmunie :D

Azrael
20 november 2004, 20:32
Zal wel aan mij liggen hoor........maareh......dit klinkt toch helemaal nergens naar :D

Lacrimosa
20 november 2004, 20:37
Zal wel aan mij liggen hoor........maareh......dit klinkt toch helemaal nergens naar :D

het is een "instructie" oefening...

het is de bedoeling dat je door dit soort crap wat sneller wordt enzo... :-D :wink:


Laterr...

ae
21 november 2004, 14:47
Knap hoor! Hoelang speel je al? Kun je misschien een videotje hiervan posten? Ik heb namelijk geen idee hoe je zo snel moet wisselen van picken naar tappen, en zou het graag een keer zien.

Lacrimosa
21 november 2004, 15:12
Knap hoor! Hoelang speel je al? Kun je misschien een videotje hiervan posten? Ik heb namelijk geen idee hoe je zo snel moet wisselen van picken naar tappen, en zou het graag een keer zien.

hej, iets langer dan 1,5 jaar.
Dit wordt niet gepicked, maar je slaat de noten aan met je lickerhand en tapt de laatste noot met je rechter. Hammer-on dus!!

Kzal kijken of ik vanavond een vid kan maken...

laterr!!

ae
21 november 2004, 16:26
Oh ok, ik dacht dat je de eerste noot (de 9e fret telkens) met je pick moest aanslaan.

ae
21 november 2004, 16:29
btw, hoe lang oefen je al met snelheidsoefeningen? ik speel ong ook zo lang maar kan nog langniet zo snel :( . heb ook ong een halfjaar niet gespeelt en doe geen oefeningen, dus zal daar ook mee te maken hebben :razz: .

Lacrimosa
21 november 2004, 18:05
een jaar wel denk ik...tgaat erom wat je er mee doet....heheh

laterr!! :)

Shakeel
25 november 2004, 10:38
Hey kerel toffe lick doet me denken aan de dim lick die Bosch een jaartje geleden poste alleen speelde hij em hoger op de hals en met extra taps. Ik heb nog wel een sweep oefening die '' arpeggiate '' over alle akkoorden in een bepaalde key ( beckerish ;) ) ik zal ff kijken of ik dit weekend tijd heb om een tab te maken voor je.

Lacrimosa
25 november 2004, 15:12
hehe vet!! 8-)