PDA

View Full Version : niet meer beschikbaar



Slashhh
18 november 2004, 16:10
titel zegt t al.

zo'n 90% is improvisatie, rondom eigen themas/melodies (10%).
met een beetje overdrive opgenomen, mijn smaak, en wat bas eraf gehaald want ik heb gemerkt dat anderen niet tegen de natuurlijke klank van mijn oude gitaar kunnen :-D .
je kan horen dat mijn gitaar op t punt staat uit elkaar te vallen want je hoort t ratelen en kreunen...de frets zijn bijna helemaal weg maar als ik t laat vervangen ben ik bang dat de fretboard en nek zal breken op sommige plaatsen :cry:
...dus dat zijn geen speelfouten, t kan niet anders en vergeet ook niet dat ik aan de zieke kant ben 8-)

mix van klassiek/anatolisch/mediteranian:



enjoy music

The_RockeR13
18 november 2004, 17:07
Erg mooi dude!!! :o :D Alleen jammer dat je zo respectloos voor sommige andere gitaristen bent :roll:

Robin Dorland
18 november 2004, 17:31
Wow... Ik moet zeggen dat ik dit wel erg cool gedaan vind, Slash! Doe die snelle stukjes ook met de vingers? Ik hoor geen plectrumaanslag dus 't zal wel dan :)
Alleen jammer dat de opname nog iets te 'ver weg' klinkt zodat ik niet goed kan horen hoe secuur je de snelle runs nou uitvoert.

Ik heb zelf laatst een nijlonsnarige Crafter gekocht zonder klankgat. Die sluit ik aan op m'n gitaarprocessor en die weer in m'n geluidskaart. Goed op te nemen op die manier. Misschien is zoiets ook iets voor jou als je een nieuwe gitaar gaat aanschaffen?

Stratman70
18 november 2004, 17:33
KOOP TOCH EENS EEN GITAAR MAN!!!! :D
Zonde dat sommige dingen niet klinken zoals ze moeten klinken door de versleten frets.

Zoals je wel zult begrijpen, sluit ik me dus ook aan bij het laatste gedeelte van The_Rocker13 z'n reply. Beetje meer respect voor andere gitaristen hier zou je niet misstaan.

Maar wat betreft de muziek (improvisatie) GE-WEL-DIG MAN! Ik hoor Blackmore's intro van Anya er in terug aan het begin en later nog iets van wat er nog iets van weg heeft.

Ik vind het werkelijk prachtig!

Negative K3 fan
18 november 2004, 18:43
wow lijpe shit slasshh, i like your style 8-) petje af hoor.

hoe ben je trouwens hier beland op gitaarforum, ik heb je posts al wel een beetje gezien hier in sounds, maar verder?

Slashhh
18 november 2004, 18:48
robin, alles is met plectrum, ik heb er flink op geoefend om mijn plectrumgeluid zo minimaal mogelijk te maken en de snelle runs zijn exact, dont worry :D

strat, als alles goed loopt ga ik net na nieuwjaar een gibson les paul custom kopen, mijn droomgitaar, en nu is de tijd om mn dromen uit te laten komen :wink: ik ben een electrische gitarist in the first place.
daarna kijk ik verder hoe mijn persoonlijke situatie verloopt en dan maar een klassieke gitaar, maar wel volledig akoestisch robin :)

en rocker, mn commentaar op de anderen...ik kijk wat voor soort reacties druit komt, en ik kom tot de conclusie dat ze met zo'n mentaliteit niet veel zullen bereiken, thats all.
als je jezelf zooo serieus neemt, zullen de ECHT getalenteerden je NIET serieus nemen...ik praat niet over mezelf btw (ik ben niet getalenteerd), maar over anderen die t niveau van de zgn besten van dit forumpje lachwekkend zouden vinden.
nogmaals ik weet waar ik over praat, en ik wil voorkomen dat deze gitaristen finaal op hun smoel vallen straks...de manier waarop ik t breng is niet eens 10% van hoe de echte muziekwereld t afschiet op je.

negative, ik ben hier terechtgekomen omdat ik lange tijd ziek ben en verveelde me, wat surfen in bed en kwam dit tegen...en de posts in andere categorieen wil je niet lezen als je niet sterk in je schoenen staat :-D

bedankt en t beste

Gert-Jan
18 november 2004, 19:20
Goed gespeeld, maar je blijft een onuitstaanbare gefrusteerde droplul.

Slashhh
18 november 2004, 19:21
Goed gespeeld, maar je blijft een onuitstaanbare gefrusteerde droplul.

en jij speelt slecht en bent een ongelooflijk aardige kerel :roll:

ik kies voor de eerste optie :-D
leuke cover van satriani trouwens op je site, klinkt net als hem, fake amerikaans plastic....reactie van jouw aub? 8-)

Gert-Jan
18 november 2004, 19:40
....reactie van jouw aub? 8-)

Het is: reactie van jou aub? Je bent dus een domme onuitstaanbare gefrusteerde droplul.

Overigens fake plastic?? Dat lijkt me nog eens uitvinding.

delphiro
18 november 2004, 19:46
niet mijn stijl (maar dat zal je niet verbazen :-) ) wel errug knap. Ben eigenlijk wel benieuwd naar je achtergrond want voor een niet getalenteerde kun je wel erg makkelijk overweg op klassieke gitaar. Volgens mij ben je nogal vals bescheiden.

Op electrisch was ik hier niet zo van onder de indruk geweest maar op klassiek geef ik het je te doen.


"de ECHT getalenteerden"
Wie zijn dan die 'ECHT getalenteerden' ?? In de klassieke hoek kun je ze in Nederland op 1 hand tellen. Ik ben bedroefd over het niveau dat de meeste klassieke conservatorium lui hebben. Het is echt om te huilen. In de shred hoek zou ik het niet weten maar volgens mij lopen hier wel een paar talentjes rond.

Voor mij persoonlijk vallen de 'echt getalenteerden' in de hoek van musici die een 'normale' bescheiden persoonlijkheid hebben (en daarmee waarschijnlijk zichzelf inderdaad gewoon niet superserieus nemen) maar ondertussen hun instrument en de muzikaliteit volledig beheersen (bv. Barrueco, Assads en Russell en in Nederland zou ik Paco Pena en Zoran Dukic noemen) De meeste lopen echter rond in de anonimiteit en vind je soms als ze bv een gitaar proberen bij Casa Benelly. Bepaald niet de massa die de muziekcultuur in dit land bepaald (vrees ik).

Overigens beterschap gewenst.

rienvan
18 november 2004, 20:27
De echte muziek wereld ???? De echt getalenteerden...?? waar heb je het over in godsnaam. Muziek is muziek en ik heb heel wat getalentreerde mensen gehoord en gevoeld die niet alleen maar technisch zijn.. en die snelle licks zijn leuke truukjes on stage en nodig als accent indien je dit mooi vind in je muziek maar john mc laughlin en al di meola
zijn buiten technisch perfect ook muzikaal !

Ik hoop dat je snel weer beter bent.. je muziek zou je moeten helpen ipv je gefrustreerd te maken...

rien

rienvan
18 november 2004, 20:27
De echte muziek wereld ???? De echt getalenteerden...?? waar heb je het over in godsnaam. Muziek is muziek en ik heb heel wat getalentreerde mensen gehoord en gevoeld die niet alleen maar technisch zijn.. en die snelle licks zijn leuke truukjes on stage en nodig als accent indien je dit mooi vind in je muziek maar john mc laughlin en al di meola
zijn buiten technisch perfect ook muzikaal !

Ik hoop dat je snel weer beter bent.. je muziek zou je moeten helpen ipv je gefrustreerd te maken...

rien

Stratman70
18 november 2004, 20:40
maar Slashhh, zit er nu een stukje (geïnspireerd op) Anya in of is het toeval????

Slashhh
18 november 2004, 20:55
maar Slashhh, zit er nu een stukje (geïnspireerd op) Anya in of is het toeval????

dat is een klassiek "standard" zal ik maar zeggen dat blackmore ook in zn stukje gebruikte :wink: net als hem heb ik mijn eigen invloed erin gegooid.

delphiro, you hit the nail on the head, je hebt zelf je eigen vraag goed beantwoord in je laatste alinea...behalve sommige gitaristen dat je dan noemt maar das jouw smaak 8)
en talent hier bij de electr. masturbators moet ik nog meemaken, schiet me maar lek :razz:

gert-jan en rien...neem me niet serieus man, echt waar, ik zit me hier kapot te lachen op de agressieve reacties en dat doet me goed :-D
dit bedoel ik met sommigen die zichzelf zo serieus nemen dat ik ze niet meer serieus neem...en mijn hollands, ik was lange tijd in amerika en engeland, ben verbaasd dat ik t nog kan en gert-jan you failed for the test with your answer...

en ik ben niet vals bescheiden, ik ben niet getalenteerd, ik klooi wat aan.
het is inspirerend voor me dus ga ik door :cool:

bedankt voor t beterschap en al.

Gert-Jan
18 november 2004, 21:36
maar Slashhh, zit er nu een stukje (geïnspireerd op) Anya in of is het toeval????

dat is een klassiek "standard" zal ik maar zeggen dat blackmore ook in zn stukje gebruikte :wink: net als hem heb ik mijn eigen invloed erin gegooid.

delphiro, you hit the nail on the head, je hebt zelf je eigen vraag goed beantwoord in je laatste alinea...behalve sommige gitaristen dat je dan noemt maar das jouw smaak 8)
en talent hier bij de electr. masturbators moet ik nog meemaken, schiet me maar lek :razz:

gert-jan en rien...neem me niet serieus man, echt waar, ik zit me hier kapot te lachen op de agressieve reacties en dat doet me goed :-D
dit bedoel ik met sommigen die zichzelf zo serieus nemen dat ik ze niet meer serieus neem...en mijn hollands, ik was lange tijd in amerika en engeland, ben verbaasd dat ik t nog kan en gert-jan you failed for the test with your answer...

en ik ben niet vals bescheiden, ik ben niet getalenteerd, ik klooi wat aan.
het is inspirerend voor me dus ga ik door :cool:

bedankt voor t beterschap en al.


Gaaaap, je replies worden saai.

Ron4ld
18 november 2004, 21:46
hey slashh, mooi gedaan hoor :) ..vind het vooral leuk om te horen omdat het op een crappy gitaar gespeeld is.

Groetjes,

Ronald

Azrael
18 november 2004, 22:10
Klinkt super Slash!!!! Echt top! :D

Bent een grote klookzak maar je kunt wel spelen! :razz:
En geen plectrum horen volgens sommigen? Ik hoor hem wel dergelijk maar dat is totaal niet erg.

Slashhh
18 november 2004, 23:05
bedankt ronald, zolang tie zo mooi klinkt speel ik m, met of zonder frets :-D

en azrael...bedankt, weet ik wel zeker...denk ik... :wink:

t beste

VHsologitarist
19 november 2004, 01:25
:???:

Slashhh
19 november 2004, 01:45
:???:


http://img97.exs.cx/img97/2373/slash.gif

Gert-Jan
19 november 2004, 20:47
Bye bye