PDA

View Full Version : Intellifex vraag



Sanders
18 november 2004, 14:43
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, en heb even een vraag aan de rack kenners hier. Op mijn intellifex zit een input L en een input R . Wat is in dit geval het beste, 1 input (Mono) gebruiken vanaf de send van mn preamp, of de kabel vanuit de send opsplitten en links en rechts hetzelfde insturen. ?

Alvast bedankt voor de reacties

Raffel
18 november 2004, 15:03
als je geen stereo setup hebt, lijkt het mij dat dat weinig zin heeft. Je moet de signalen dan namelijk toch weer samenvoegen voor de amp return (je hebt het over fx-loop neem ik aan toch?)

Sanders
18 november 2004, 15:32
Thanx, ja ik heb het over de ffx loop. Heb wel een stereo setup, maar als ik het send signaal split in input links en rechts van de intellifex, heb ik op een of andere manier volumeverschil op links en rechts. Toen ik alleen de mono input gebruikte was dat over. Raar is dat, omdat ik wel een paralelle ffx loop heb, en de parameters links en rechts gelijk staan.

Chiel
18 november 2004, 17:16
Laat je Intellifex het er een stereo effect van maken. Dus mono in, stereo uit. Dat werkt bij de Intellifex het mooist.

grt,
Chiel

Raffel
19 november 2004, 12:10
Thanx, ja ik heb het over de ffx loop. Heb wel een stereo setup, maar als ik het send signaal split in input links en rechts van de intellifex, heb ik op een of andere manier volumeverschil op links en rechts. Toen ik alleen de mono input gebruikte was dat over. Raar is dat, omdat ik wel een paralelle ffx loop heb, en de parameters links en rechts gelijk staan.

Gebruik je dezelfde kabels voor links en rechts?

Sanders
19 november 2004, 13:20
Ja, zijn zelfgemaakte kabels, alleen de pluggen zijn anders. Maar ik heb het ook al geprobeerd met andere kabeld, had toen hetzelfde probleem. Maar als ik 1 input in de intellifex gebruik, en gewoon stereo uitstuur is het probleem opgelost, ben ik nu achter, thnx!