PDA

View Full Version : Jackson PS-1 Performer



Wreckerrm
3 juni 2002, 13:26
Hoi,

ik heb dit weekend een 2e hands Jackson PS-1 Performer gekocht. Is dit wat?

Ik heb totaal geen ervaring in gitaarspelen of aanraken. Wat is nu de beste en snelste manier om leuk te leren spelen?

Ik ben trouwens linkshandig. De gitaar is rechtshandig. Kan dit problemen gaan opleveren? Ik kan nog helemaal niets en moet dus alles nog leren. Het leek me daarom geen probleem. De verkopen in de zaak zei hetzelfde.

master G
3 juni 2002, 13:34
Misschien was het wat slimmer geweest om eerst wat info op te doen...
en ik denk dat die verkoper gewoon wat wou verkopeb...:razz:
Grtz. stefan

Wreckerrm
3 juni 2002, 13:38
Wil je hiermee zeggen dat het troep is?
Wat bedoel je?

skapiche?!
3 juni 2002, 13:41
het is geen troep alleen je moet niet eerst wat kopen en dan vragen of het wat is!

Wreckerrm
3 juni 2002, 13:44
Dat ben ik met je eens. Ik heb 3 zaken bezocht. Bij alle 3 heb ik naar de gitaar gevraagd en volgens alle 3 was het een prima keuze. Tonika in Groningen verkoopt ze niet eens, maar vond ze wel goed.
Daarom heb ik besloten tot de aankoop over te gaan.

Hij was nu 245 Euro. Een nieuwe van die prijs zou de kwaliteit niet kunnen benaderen aldus de verkopers.

skapiche?!
3 juni 2002, 13:50
240 is een mooie prijs ik heb zelf ook een jackson(model geen idee) maar speelt wel prima alleen de brede hals is even wennen, maar hij scheurt wel!!!!

lord bean
3 juni 2002, 13:52
Opzich zijn jackson gitaartjes leuke speeltjes. Je kan proberen om rechtshandig te spelen maar ik denk dat je linkshandig sneller leert omdat je links bent.

Jimi hendrix was ook linkshandig en die heeft de snaren er andersom opgezet zodat hij van een rechthandige gitaar een linkshandige heeft gemaakt.

Probeer van enkele bekende nummers de tablature op te zoeken en begin met spelen zou ik zeggen

Wreckerrm
3 juni 2002, 14:13
Het moeilijkste is toch de grepen. Dit kan dan toch beter met links of zie ik dit verkeerd?