PDA

View Full Version : usa strat



fred dons
18 november 2004, 08:29
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=32598

ik wil niemand afzeiken (ok dat wil ik wel , ik heb kiespijn en slecht geslapen :evil: )
quote
Fender Stratocaster Plus N934846. Kleur Wijnrood. In originele staat. Lekkere stratsound. Tremolock, Sperzelmech, Wilkinsonbrug, Fender Lace sensors. In goede staat. Geen versleten frets. Met band en Fender hardcase
unquote
even punt voor punt afwerken: in orginele staat, volgens de beschrijving zit er een wilkinson brug op (niet echt orgineel) echter op het plaatje staat een 6 punts vintagebrug en geen wilkinson (door deze brug is het zeker geen strat +) , Fender lace sensors ?? , op het plaatje zie je normale singlecoils
Ik denk dat niemand zich vergist heeft :-D (dit is hoogstens een standard strat hoewel die een 2 points trem hebben, de gitaar op het plaatje met 22 frets en een vintage trem is waarschijnlijk geen USA)

1959SLP
18 november 2004, 09:04
ja fred, zo zijn er wel meer van die eikels die de onwetenden om de tuin leiden (lees: bezeiken) om er zelf een slaatje uit te slaan. Vreemd genoeg krijgen ze ze vaak ook nog verkocht ook nog.

ResNovae
18 november 2004, 18:36
Jij bent scherp!

Als ik een vintage Fender strat wil kopen, dan mail ik de foto's wel eerst door.

:-D

Ome Henk
18 november 2004, 19:10
Gewoon aso :sneaky:

Wormaap
18 november 2004, 19:40
Misschien gewoon de foute pic geplaatst?

gjlp
18 november 2004, 20:33
misschien goede foto en foute tekst.. :wink: