PDA

View Full Version : Moet er opnieuw een Forummeeting komen?



ieme
17 november 2004, 23:37
Na groot succes afgelopen maand in groningen, is er misschien de mogelijkheid, dit nog eens over te doen. Her en der op msn en het forum komen de gesprekken weer op gang om wederom een gitaarnetforum te organiseren!

GEARWORKSHOP ROB WINTER staat vast, we prikken volgende datum als hij kan komen!

Erik vd haar van HAARGUITARS stelt mogelijk gear ter beschikking om te testen!

Wat moet er nog anders dan de vorige keer?

Groet,
Ieme

ieme
18 november 2004, 00:09
alle reacties zijn welkom!

bert k
18 november 2004, 00:10
Leuk plan! Mag het dit keer in het westen?

andy
18 november 2004, 00:23
@ Ieme: Hou er ff rekening mee, dat er een verbouwing komt in het Viadukt en dat ik niet zeker weet of ik de boel weer kan afhuren.
Hoe zit het met die ruimte in Heerenveen???

@ Bert: Als iemand iets kan regelen in het westen, of ergens anders desnoods, prima. Maar tot nu toe blijkt dat alleen hier in het Viadukt zoiets kan. Je hebt voor een gear meeting toch zeker, 4 of 5 aparte ruimtes nodig en dan nog een "uitwijkmogelijkheid" ( lees bar) om ff te ontsnappen aan de herrie. :wink:

Jim Marshall
18 november 2004, 00:52
@ Ieme: Hou er ff rekening mee, dat er een verbouwing komt in het Viadukt en dat ik niet zeker weet of ik de boel weer kan afhuren.
Hoe zit het met die ruimte in Heerenveen???

@ Bert: Als iemand iets kan regelen in het westen, of ergens anders desnoods, prima. Maar tot nu toe blijkt dat alleen hier in het Viadukt zoiets kan. Je hebt voor een gear meeting toch zeker, 4 of 5 aparte ruimtes nodig en dan nog een "uitwijkmogelijkheid" ( lees bar) om ff te ontsnappen aan de herrie. :wink:


Voor de ruimte in Heerenveen kun je mij PM-en. Er is een bar met podium en enkele aparte ruimtes.

LordRiffenstein
18 november 2004, 07:54
Ik heb altijd interesse zolang de afstand haalbaar is.

BramVersteeg
18 november 2004, 08:37
Yup, ik wil ook wel komen. Het westen vind ik wel ok maar het Noorden is echt te ver weg voor mij.

pikasso
18 november 2004, 09:23
Ik ben voor, lieft op fietsafstand natuurlijk :-D

Lacrymosa
18 november 2004, 09:24
ik wil zeker komen, maar zullen we het weer in de ruimte doen waar het altijd is, in Rotterdam??? beviel goed de afgelopen paar keren.

FNaRK
18 november 2004, 10:34
Rotterdam kan geregeld worden, maar het aantal ruimtes is beperkt:
1 grote ruimte
1 kleinere ruimte
eventueel een lounge / chill ruimte
1 wc
1 hele grote parkeerplaats :-D

pikasso
18 november 2004, 10:39
ik wil zeker komen, maar zullen we het weer in de ruimte doen waar het altijd is, in Rotterdam??? beviel goed de afgelopen paar keren.

Volgens mij waren de laatste 2 keer in Groningen... :-D

Lacrymosa
18 november 2004, 10:40
Die ruimte was altijd perfect, makkelijk te bereiken, chille gasten daarzo, Mac om de hoek

FNaRK
18 november 2004, 10:46
ik wil zeker komen, maar zullen we het weer in de ruimte doen waar het altijd is, in Rotterdam??? beviel goed de afgelopen paar keren.

Volgens mij waren de laatste 2 keer in Groningen... :-D

en die 2 keer daarvoor waren in Rotterdam .... domme groninger :evil:

pikasso
18 november 2004, 10:52
ik wil zeker komen, maar zullen we het weer in de ruimte doen waar het altijd is, in Rotterdam??? beviel goed de afgelopen paar keren.

Volgens mij waren de laatste 2 keer in Groningen... :-D

en die 2 keer daarvoor waren in Rotterdam .... domme groninger :evil:

Daar zeg ik toch ook niets over
analfabete Delftenaar :-D :-D

Negative K3 fan
18 november 2004, 10:55
Die ruimte was altijd perfect, makkelijk te bereiken, chille gasten daarzo, Mac om de hoek

mwah, groningen is toch echt wel een paar slagen groter dan rotterdam (hehe ben op beide geweest :)) en maakt het daarom geschikter voor een gear meeting.

ieme
18 november 2004, 11:06
ik zat zelf aan zwolle ofzo te denken, vrij centraal toch?
ieme

ieme
18 november 2004, 11:08
@ Ieme: Hou er ff rekening mee, dat er een verbouwing komt in het Viadukt en dat ik niet zeker weet of ik de boel weer kan afhuren.
Hoe zit het met die ruimte in Heerenveen???

@ Bert: Als iemand iets kan regelen in het westen, of ergens anders desnoods, prima. Maar tot nu toe blijkt dat alleen hier in het Viadukt zoiets kan. Je hebt voor een gear meeting toch zeker, 4 of 5 aparte ruimtes nodig en dan nog een "uitwijkmogelijkheid" ( lees bar) om ff te ontsnappen aan de herrie. :wink:


Voor de ruimte in Heerenveen kun je mij PM-en. Er is een bar met podium en enkele aparte ruimtes.

ik ken die lui van muziekfabriek en t lijkt me geel leuke lokatie, de mensen en het pand...

ieme
18 november 2004, 11:10
ik wil zeker komen, maar zullen we het weer in de ruimte doen waar het altijd is, in Rotterdam??? beviel goed de afgelopen paar keren.
rotterdam is te ver voor mij...
utrecht? zwolle?

ieme
18 november 2004, 11:11
Ik ben voor, lieft op fietsafstand natuurlijk :-D
denk dat dat deze keer niet gaat lukken, maar als de mogelijkheid tot t viaduct er is doen we dat wel...

ieme
18 november 2004, 11:12
Ik heb altijd interesse zolang de afstand haalbaar is.

Ik zou het heel leuk vinden als je erbij zou zijn yoeri, maar moeten we wel een geschikte ruimte hebben!

ieme

ieme
18 november 2004, 11:16
Die ruimte was altijd perfect, makkelijk te bereiken, chille gasten daarzo, Mac om de hoek

mwah, groningen is toch echt wel een paar slagen groter dan rotterdam (hehe ben op beide geweest :)) en maakt het daarom geschikter voor een gear meeting.

Ja rotterdam is ver maar we hebben gewoon net als in groningen een ruimte nodig met 1 zaal van 10X20 meter en 3 zalen van 5X5 meter en een bar ofzo...

Lacrymosa
18 november 2004, 11:25
Damn, ik heb wat gemist geloof ik......................
Maar volgende week is er ook een meeting in Leiden, kijken of dat een beetje OK locatie is.
Maar groningen is wel fucking end rijden man. Dan moet er wel minstens 1 of 2 mensen meerijden om de kosten een beetje te drukken

Lacrymosa
18 november 2004, 11:25
Damn, ik heb wat gemist geloof ik......................
Maar volgende week is er ook een meeting in Leiden, kijken of dat een beetje OK locatie is.
Maar groningen is wel fucking end rijden man. Dan moet er wel minstens 1 of 2 mensen meerijden om de kosten een beetje te drukken

Lacrymosa
18 november 2004, 11:29
iemand eigenlijk al een idee voor een datum? begin van het nieuwe jaar?

ieme
18 november 2004, 11:30
Damn, ik heb wat gemist geloof ik......................
Maar volgende week is er ook een meeting in Leiden, kijken of dat een beetje OK locatie is.
Maar groningen is wel fucking end rijden man. Dan moet er wel minstens 1 of 2 mensen meerijden om de kosten een beetje te drukken

kijk het hoeft niet gelijk weer groningen te worden maar een andere lokatie moet wel de zelfde mogelijkheden hebben en vergeet niet, we zitten daar in een pand wat speciaal is voor oefenruimtes en we daar gratis kunnen zitten

ieme
18 november 2004, 11:33
iemand eigenlijk al een idee voor een datum? begin van het nieuwe jaar?
februari zowiezo passen we de datum aan Rob Winter en de lokatie aan...

Jim Marshall
18 november 2004, 11:34
ik ken die lui van muziekfabriek en t lijkt me geel leuke lokatie, de mensen en het pand...


Jammer dat jij je persoonlijke mening ten nadele laat zijn voor anderen.
Ben je d'r onlangs nog geweest? Ze zijn zeer enthousiast, het pand is 2x zo groot geworden, er is een podium ingekomen, is goed bereikbaar, ruime parkeermogelijkheden, er kunnen makkelijk 50 man in en je betaald alleen voor de consumpties.

Maar goed, als jij de mensen en het pand niet leuk vindt dan houdt het op.

ieme
18 november 2004, 11:36
ik ken die lui van muziekfabriek en t lijkt me geel leuke lokatie, de mensen en het pand...


Jammer dat jij je persoonlijke mening ten nadele laat zijn voor anderen.
Ben je d'r onlangs nog geweest? Ze zijn zeer enthousiast, het pand is 2x zo groot geworden, er is een podium ingekomen, is goed bereikbaar, ruime parkeermogelijkheden, er kunnen makkelijk 50 man in en je betaald alleen voor de consumpties.

Maar goed, als jij de mensen en het pand niet leuk vindt dan houdt het op.
moet ook zuidelijker deze keer anders is het voor veel mensen niet te doen...

EDIT: en daar komt bij dat de muziek fabriek in t weekend altijd vol zit dus een zaterdg middag afhuren is geen optie

Lacrymosa
18 november 2004, 11:38
Februari is cool
En als de locatie in groningen echt zo goed is, des te beter, ik regel wel wat mensen die mee willen karren (en dokken)

Zet mij maar alvast op het lijstje
ik neem mee iig: Ibanez SAS32FMTR, Charvel 375, Ibanez AS120
en eventueel een Koch Multitone
En met een beetje geluk nog een nieuwe Amp + (Door Jay Cal en mij) gecustomized Cabinet

ieme
18 november 2004, 11:39
Februari is cool
En als de locatie in groningen echt zo goed is, des te beter, ik regel wel wat mensen die mee willen karren (en dokken)

Zet mij maar alvast op het lijstje
ik neem mee iig: Ibanez SAS32FMTR, Charvel 375, Ibanez AS120
en eventueel een Koch Multitone
En met een beetje geluk nog een nieuwe Amp + (Door Jay Cal en mij) gecustomized Cabinet

ZO ver is het nog niet... maar we gaan het zien! alvast bedankt...

Lacrymosa
18 november 2004, 11:42
ja weet ik, maar ik wil graag de eerste zijn!!!!

ieme
18 november 2004, 11:43
ja weet ik, maar ik wil graag de eerste zijn!!!! :-D

andy
18 november 2004, 13:16
FF reageren.

@Ieme, de ruimte in het Viadukt was NIET gratis, maar wel erg goedkoop.

De ruimte in Rotterdam is te klein om een gearmeeting te houden van dezelfde omvang als in Groningen.

En nogmaals, de ruimte in Gronigen wordt binnenkort verbouwd. Het moet dus echt elders in het land.

ieme
18 november 2004, 13:27
FF reageren.

@Ieme, de ruimte in het Viadukt was NIET gratis, maar wel erg goedkoop.
De ruimte in Rotterdam is te klein om een gearmeeting te houden van dezelfde omvang als in Groningen.
En nogmaals, de ruimte in Gronigen wordt binnenkort verbouwd. Het moet dus echt elders in het land.

Waarom heb je dat niet gezegd? dat heb ik je nog gevraagd!! nou ja lekker belangrijk...
Ik denk dat er weer veel animo voor een meeting zal zijn, kijk maar naar wie allemaal vorige keer wilde komen maar het te ver weg vond!

ieme

FNaRK
18 november 2004, 13:27
gaat het nu om een GEAR-meeting of een FORUM-meeting :???:


hoe dan ook, en waar dan ook ... ik zal dit keer present zijn.
Ik stel voor als invulling om een blinddoek-test te doen tussen digitale modelling amps en de buizen bakken :o Kijken of dat verschil nou echt zo groot is en of men het verschil uberhaupt hoort ....

Lacrymosa
18 november 2004, 13:41
Hey kill, hoe was et in et musicon, sorry dak nie kon komen, maar we moeten dan zeker ff samen gaan jammen, lang niet gedaan........

pikasso
18 november 2004, 13:42
gaat het nu om een GEAR-meeting of een FORUM-meeting :???:


hoe dan ook, en waar dan ook ... ik zal dit keer present zijn.
Ik stel voor als invulling om een blinddoek-test te doen tussen digitale modelling amps en de buizen bakken :o Kijken of dat verschil nou echt zo groot is en of men het verschil uberhaupt hoort ....

Daar ben ik voor, maar ik zou zakken denk ik

PeArLjAm
18 november 2004, 14:19
wow cool! spullen testen van haarguitars en rob winter! Als het rond februari is dan ben ik daar wel voor! Dan heb ik namelijk weer geld voor nieuwe spullen, dus ik wil eigenlijk wel eens wat gitaren van haar proberen. Ik ben iig wel voor een dergelijke meeting 8)

BramVersteeg
18 november 2004, 14:30
Zeker. Een paar grote ruimtes waar iedereen z'n spullen in kan knikkeren en dan een beetje testen en lullen. Lijkt me wel lol.
Voor mij het liefst zo zuidelijk mogelijk.

wietse
18 november 2004, 17:36
ik ken die lui van muziekfabriek en t lijkt me geel leuke lokatie, de mensen en het pand...


Jammer dat jij je persoonlijke mening ten nadele laat zijn voor anderen.
Ben je d'r onlangs nog geweest? Ze zijn zeer enthousiast, het pand is 2x zo groot geworden, er is een podium ingekomen, is goed bereikbaar, ruime parkeermogelijkheden, er kunnen makkelijk 50 man in en je betaald alleen voor de consumpties.

Maar goed, als jij de mensen en het pand niet leuk vindt dan houdt het op.

ken de baas wel en dat is een geschikte gast , heeft vroeger wel bij ons het geluid gedaan ,anderen ken ik niet.
lokatie zou erg mooi zijn weet niet hoe groot het is , maar het is een aardig groot complex.
moeten we DJ heavy P wel uitnodigen dan , is altijd lachen met dikke pieter :-D een metal dj waat vind je die nog.

wietse
18 november 2004, 17:38
Februari is cool


als het weer meespeelt , is wel hartje winter en met een dik pak sneeuw oid dan komen er niet veel.
iets later zou denk ik beter zijn.

ieme
18 november 2004, 17:40
Februari is cool


als het weer meespeelt , is wel hartje winter en met een dik pak sneeuw oid dan komen er niet veel.
iets later zou denk ik beter zijn.

Wietse, wanneer hebben we nou voor t laatst echt winter gehad? 7 jaar geleden ofzo?

AART
18 november 2004, 17:50
arnhem, jacobiberg, of willemeen, misschien kan het daar?

of in utrecht, allebei lekker centraal in NL en goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Lacrymosa
18 november 2004, 17:51
Het moet alleen niet in de vakantie zijn, want dan ben ik op wintersport

ieme
18 november 2004, 17:51
arnhem, jacobiberg, of willemeen, misschien kan het daar?

of in utrecht, allebei lekker centraal in NL en goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Utrecht lijkt mij ook een goed plan... keep you posted!

ieme
18 november 2004, 17:52
Het moet alleen niet in de vakantie zijn, want dan ben ik op wintersport

ik ook! haha! maart, april of mei...

wietse
18 november 2004, 18:59
Februari is cool


als het weer meespeelt , is wel hartje winter en met een dik pak sneeuw oid dan komen er niet veel.
iets later zou denk ik beter zijn.

Wietse, wanneer hebben we nou voor t laatst echt winter gehad? 7 jaar geleden ofzo?
echt winter is lang geleden maar elk jaar zijn er wel een paar dagen dat het spekglad is , en die zijn meestal in eind januari en in februari.
en je weet het nooit volgens sommige natuurkenners kan het wel eens een echte winter worden dit jaar .
vogels trekken vroeg , uilen zitten al vroeg in het jaar bij elkaar voor de winter etc.
maar bedoel dat als het glad is dan denk ik dat er weinig opkomst is op een meeting.
en om elke paar maanden een meeting te hebben is ook wel vaak mei ofzo is vroeg genoeg zit er weer precies een half jaar tussen.

ieme
18 november 2004, 19:02
Februari is cool


als het weer meespeelt , is wel hartje winter en met een dik pak sneeuw oid dan komen er niet veel.
iets later zou denk ik beter zijn.

Wietse, wanneer hebben we nou voor t laatst echt winter gehad? 7 jaar geleden ofzo?
echt winter is lang geleden maar elk jaar zijn er wel een paar dagen dat het spekglad is , en die zijn meestal in eind januari en in februari.
en je weet het nooit volgens sommige natuurkenners kan het wel eens een echte winter worden dit jaar .
vogels trekken vroeg , uilen zitten al vroeg in het jaar bij elkaar voor de winter etc.
maar bedoel dat als het glad is dan denk ik dat er weinig opkomst is op een meeting.
en om elke paar maanden een meeting te hebben is ook wel vaak mei ofzo is vroeg genoeg zit er weer precies een half jaar tussen.

dat ben ik wel met je eens Wietse, dankje!

robzilla
18 november 2004, 19:08
Ik wil ook wel langskomen als de afstand haalbaar is natuurlijk! :)

ieme
18 november 2004, 19:09
Ik wil ook wel langskomen als de afstand haalbaar is natuurlijk! :)
Utrecht?

robzilla
18 november 2004, 19:11
Ik wil ook wel langskomen als de afstand haalbaar is natuurlijk! :)
Utrecht?

Ja! Half uurtje treinen :) Utrecht lijkt me goed, lekker centraal voor iedereen eigenlijk!

Ik vind het erg leuk dat Rob Winter komt (waarschijnlijk dan) en dat er wat haar gear komt.


:D

ieme
18 november 2004, 19:14
Ik wil ook wel langskomen als de afstand haalbaar is natuurlijk! :)
Utrecht?

Ja! Half uurtje treinen :) Utrecht lijkt me goed, lekker centraal voor iedereen eigenlijk!

Ik vind het erg leuk dat Rob Winter komt (waarschijnlijk dan) en dat er wat haar gear komt.
:D

Rob Winter is niet zeker ivm erg drukke agenda, ik ben ook met Leendert Haaksma in overleg of hij wil komen want hij bouwt de amps waar Rob Winter op speelt (hook idd). Erik vd haar heeft gezegd interesse te hebben maar daarvan is nog niets zeker!

ieme
18 november 2004, 19:15
Maar zoals gezegd er staat nog niets vast!!!

Lacrymosa
18 november 2004, 21:21
call me stupid, maar wie is die Rob???

robzilla
18 november 2004, 21:32
call me stupid, maar wie is die Rob???

gitarist van Marco Borsato, speelt Hook amps en Haar gitaren :)

Michael AE
18 november 2004, 21:32
Ik zal er zeker weer bij zijn, vorige keer was te gek. Utrecht lijkt me inderdaad wel een goede lokatie, lekker in het midden van het land.

Het lijkt me wel verstandig om het testen van versterkers in verschillende ruimtes te doen. Bijvoorbeeld de highgainers bij elkaar in 1 ruimte, enz. Ook moeten we kijken of er een betere manier is om met elkaar de versterkers te beluisteren ipv iedereen door elkaar. Op deze manier wordt het vergelijken toch een stuk nuttiger, en kan iedereen ook echt alle versterkers horen.

pikasso
18 november 2004, 22:00
Lijkt me slim
We geven jou een gitaar en laten over alle versterkers spelen, dan weten we in ieder geval dat het klinkt :-D :-D

Michael AE
18 november 2004, 22:19
Lijkt me slim
We geven jou een gitaar en laten over alle versterkers spelen, dan weten we in ieder geval dat het klinkt :-D :-D :-D

BramVersteeg
18 november 2004, 23:11
Ik zal wel met iemand mee moeten rijden wil ik mijn spullen mee kunnen nemen.

Jim Marshall
19 november 2004, 01:37
ik ken die lui van muziekfabriek en t lijkt me geel leuke lokatie, de mensen en het pand...


Jammer dat jij je persoonlijke mening ten nadele laat zijn voor anderen.
Ben je d'r onlangs nog geweest? Ze zijn zeer enthousiast, het pand is 2x zo groot geworden, er is een podium ingekomen, is goed bereikbaar, ruime parkeermogelijkheden, er kunnen makkelijk 50 man in en je betaald alleen voor de consumpties.

Maar goed, als jij de mensen en het pand niet leuk vindt dan houdt het op.

ken de baas wel en dat is een geschikte gast , heeft vroeger wel bij ons het geluid gedaan ,anderen ken ik niet.
lokatie zou erg mooi zijn weet niet hoe groot het is , maar het is een aardig groot complex.
moeten we DJ heavy P wel uitnodigen dan , is altijd lachen met dikke pieter :-D een metal dj waat vind je die nog.

Haha nog een fan van DJ Heavy P. Die vent is echt gaaf, kent echt ALLE rockmuziek uit z'n kop. Zwaar okay die dikke piet. Natuurlijk wil hij ook van de partij zijn. Mits het in de Musykfabryk gehouden wordt natuurlijk.
ps, had ik al gezegd dat de MCDrive vlakbij is?

wietse
19 november 2004, 15:40
Haha nog een fan van DJ Heavy P. Die vent is echt gaaf, kent echt ALLE rockmuziek uit z'n kop. Zwaar okay die dikke piet. Natuurlijk wil hij ook van de partij zijn. Mits het in de Musykfabryk gehouden wordt natuurlijk.
ps, had ik al gezegd dat de MCDrive vlakbij is?

fan is veel gezegd maar ken hem goed van vroeger ,toen de blacksheep nog een hardrockkroeg hadden in heerenveen.
daar draaide ie altijd,en op festivallen kom ik hem ook altijd tegen ,je kan hem ook niet over het hoofd zien bijna 2 meter en 170kilo. :-D

Anders Destium
19 november 2004, 17:22
Het Viadukt was een erg prettige locatie (beter dan Rotterdam), maar wat een pokke-end met de stortregen en wind afgelopen meeting (verkeerd rijden hielp ook niet natuurlijk :D ).

Er was in ieder geval ruimte zat!

Ik heb als het goed is zondag een Tom Anderson (bedankt voor de GAS Michael :lol: ), die neem ik de volgende keer in ieder geval mee!

Michael AE
19 november 2004, 18:56
Hey Anders, sorry (:D)maar welkom bij de club! Ik ben erg benieuwd. Wat voor een Anderson heb je gekocht? Neem je hem mee naar de meeting?

Lacrymosa
19 november 2004, 18:58
eric man, gefeliciteerd dude
damn............

we moeten trouwens een keerjte wat gaan drinken in delft, ik loop daar nu stage

BramVersteeg
19 november 2004, 19:48
Nice!
Heb je een foto van de(toekomstige) gitaar?

Anders Destium
19 november 2004, 21:07
Ik moet zondag nog heen en weer naar Charleroi (3 uur en dat 2 keer, net zo ver als naar Groningen :lol: ), maar het is deze 1991 Drop Top:

http://www.rrshop.be/pictures/anders%20t.jpg

Wie weet kan ik mijn JPM er bij inruilen, dan ben ik tenminste niet volkomen blut (ik moet ook nog sinterklaas en kerstcadeautjes kopen maar dat wordt nogal lastig :oops: ).

>Lacrymosa

Noem maar een dag, ik heb alle tijd (ik zit in het gat tussen vakken klaar en afstudeerplaats zoeken :D ). Kun je ook meemaken hoe mijn vereniging is als je wilt :)

robzilla
19 november 2004, 22:17
Ik moet zondag nog heen en weer naar Charleroi (3 uur en dat 2 keer, net zo ver als naar Groningen :lol: ), maar het is deze 1991 Drop Top:

http://www.rrshop.be/pictures/anders%20t.jpg

Wie weet kan ik mijn JPM er bij inruilen, dan ben ik tenminste niet volkomen blut (ik moet ook nog sinterklaas en kerstcadeautjes kopen maar dat wordt nogal lastig :oops: ).

>Lacrymosa

Noem maar een dag, ik heb alle tijd (ik zit in het gat tussen vakken klaar en afstudeerplaats zoeken :D ). Kun je ook meemaken hoe mijn vereniging is als je wilt :)

feli!!

Baco
19 november 2004, 22:39
Ik heb als het goed is zondag een Tom Anderson (bedankt voor de GAS Michael :lol: ), die neem ik de volgende keer in ieder geval mee!

Is de deal rond? Gefeliciteerd hé!

Anders Destium
19 november 2004, 23:10
Ik zou eerder jou en Alain bedanken voor de tip :wink:

Baco
19 november 2004, 23:13
Ik zou eerder jou en Alain bedanken voor de tip :wink:

Zo zie je maar, die Belgen zijn nog van de slechtste niet, hé :wink:

Veel plezier er mee! Knap dat paars! :-D

Anders Destium
19 november 2004, 23:24
De ouders van mijn vader waren Belg, praat me er niet van :lol: Ik ben puur Hollander :razz:


Maar so far for the hi-jack :oops:

josh.vandenberg
20 november 2004, 17:14
meetingbij rotterdam in de buurt ,best

NeeraDJ
20 november 2004, 17:39
Ik zou er deze keer graag bij willen zijn, ik ga met Lacrymosa naar Leiden volgende week dus misschien kan ik dan weer meerijden, hebbie er vast 1 in de auto Peter :-D

Als Michael AE zijn Uberschall weer meeneemt dan zou ik die echt graag willen testen. Ik heb dan vast wel weer een nieuwe amp, dus ik neem dan ook wat mee.

Nog een vote voor een plaats in Zuid Holland

Michael AE
20 november 2004, 18:21
Ik zou er deze keer graag bij willen zijn, ik ga met Lacrymosa naar Leiden volgende week dus misschien kan ik dan weer meerijden, hebbie er vast 1 in de auto Peter :-D

Als Michael AE zijn Uberschall weer meeneemt dan zou ik die echt graag willen testen. Ik heb dan vast wel weer een nieuwe amp, dus ik neem dan ook wat mee.

Nog een vote voor een plaats in Zuid Holland

Als het doorgaat zal ik waarschijnlijk alles weer meenemen voor de liefhebbers.

Lacrymosa
20 november 2004, 19:30
Ik zou er deze keer graag bij willen zijn, ik ga met Lacrymosa naar Leiden volgende week dus misschien kan ik dan weer meerijden, hebbie er vast 1 in de auto Peter :-D

Als Michael AE zijn Uberschall weer meeneemt dan zou ik die echt graag willen testen. Ik heb dan vast wel weer een nieuwe amp, dus ik neem dan ook wat mee.

Nog een vote voor een plaats in Zuid Holland

ja is cool, no prob, moet alleen ff kijken of Janno ook mee gaat, want dan kunnen we waarschijnlijk geen 4x12 meenemen, mar dat komt allemaal wel goed

Anders Destium
20 november 2004, 21:03
In Groningen waren er genoeg cabinets hoor, je zou alleen de top(s) mee hoeven te brengen :)

Anders Destium
21 november 2004, 08:14
Tom Anderson gaat BTW niet door, hij had de gitaar al verkocht maar heeft dat vannacht "al" gemaild :evil:

Ik zou de gitaar vanochtend komen ophalen, altijd hetzelfde met die Walen :wink:

Baco
21 november 2004, 10:06
Ik zou de gitaar vanochtend komen ophalen, altijd hetzelfde met die Walen :wink:

Yep, niet te betrouwen die kerels. Alain ging ook eens een Powerball kopen van zo'n kerel...

Jammer dat het niet doorgaat voor je, was het ritje wel waard geweest, denk ik :-?

ieme
21 november 2004, 12:31
Balen man! maar ja... die anderson bij vd haar is dat niets voor je?

ieme