PDA

View Full Version : UITSLAG PRESELECTIE



Br@mbo
17 november 2004, 23:21
Gaan door naar mr. Gilbert :


-Frank Schiphorst
-JorisBos
-Stratman 70
-Shaggy
-Gert-Jan
-Bosch
-Boudewijn
-Charlie45
-Bouke
-Segers

vallen dus helaas af:

-Bob777
-Symphony
-Roy Wonder
-DrFretboard
-John de Jong
-Robin Doorland
-Slashhh
-Marcello Z
============================================
============================================
============================================

Wegens protest een uitgebreide lijst:

- DrFretBoard
- Bob777
- Symphony
- John de Jong
- Marcello_Z
- Robin Dorland
- Roy Wonder
- Slashhh

- Slashh
- Roy Wonder
- Bob777
- JorisBos
- Robin Dorland
- Stratman 70
- Symphony
- FrankS
( - Shaggy )


- Marcello_Z
- Bob777
- Symphony
- John De Jong
- Robin Dorland
- DrFretBoard
- Roy Wonder
- Stratman70


- Bob777
- Symphony
- Frank Schiphorst
- Roy Wonder
- Shaggy
- DrFretboard
- JorisBos
- John de Jong

- Roy wonder
- John de jong
- Robin Doorland
- Slashhh
- Drfretboard
- Marcello Z
- Symphony
- Bob777


=============================================

- Bob777 * 5
- Symphony * 5
- Roy Wonder * 5
- John de Jong * 4
- Robin Dorland * 4
- DrFretBoard * 4
- Slashhh * 3
- Marcello_Z * 3

- JorisBos * 2
- FrankS * 2
- Shaggy *2 (1)
- Stratman 70 * 2
- Gert-Jan
- Bosch
- Boudewijn
- Charlie45
- Bouke
- Segers


Er is maar 1 deelnemer die Shaggy niet gehoord heeft, die koos dus 9 mensen uit, de stand blijft gelijk.
De kous is af en de jury blijft bij het besluit

defecto
17 november 2004, 23:24
Gefeliciteerd voor degenen die doorgaan! Helaas voor degenen die niet doorgegaan zijn, maar er zullen vast nog vele riffcontesten volgen 8)

Slashhh
17 november 2004, 23:45
heeeey verrassend dat ik er niet bij zit zeg nadat ik ruzie had met 2 juryleden! :-D

succes joris en bouke 8-)

*hoort een oorlog aankomen na zijn commentaar van doorgestoken kaart*

FrankS
18 november 2004, 00:11
Wow cool! Ben door haha :D

Thanx jury, lijkt me erg lastig objectief te beoordelen zeg met zulke diversiteit. Mooi werk (en dat zou ik ook zeggen als ik niet door was, want ik ging natuurlijk nergens van uit hey.)

Succes allemaal he :)

Shakeel
18 november 2004, 00:12
Ah mooie uitslag

Ik heb uiterst objectief beoordeeld, maar voor meneer Slashhh heb ik een uitzondering gemaakt. :)

Anyway iedereen die door is veel succes 8-)

Adios,

ShaQ



(ps. br@mbo weet jij wanneer gilbert ze gaat beoordelen en wanneer hij de uitslag bekend maakt? )

Luc-O
18 november 2004, 00:17
Ah mooie uitslag

Zeker! Gefeliciteerd allen die door zijn 8-)

Slashhh
18 november 2004, 00:48
Ik heb uiterst objectief beoordeeld, maar voor meneer Slashhh heb ik een uitzondering gemaakt. :)


no sh*t meneer de groupie.....heheheehe!
dus je bevestigd dat t een doorgestoken kaart is, dat vraagt om applaus :lol:


trouwens moet iemand een gehele bootleg concert van Velvet Revolver hebben van pas 1 maand geleden, vrij strakke set, pb me dan geef ik t linkje!

Bouke
18 november 2004, 00:50
Hey,

Hehehe, leuk! Ik ben benieuwd wat Gilbert er mee doet.

Succes allemaal!

Bouke

Das Schaap
18 november 2004, 01:01
Ik heb uiterst objectief beoordeeld, maar voor meneer Slashhh heb ik een uitzondering gemaakt. :)


no sh*t meneer de groupie.....heheheehe!
dus je bevestigd dat t een doorgestoken kaart is, dat vraagt om applaus :lol:

Haha trap je er weer in je moet em niet zo serieus nemen joh. :-D :roll:
Kutgitarist :-D :roll:
Misschien lullig om te melden, maar hadden de andere leden wel Shaggy zn deelname ? Of is het nu gewoon niemand had em, niemand heeft em dus opgeschreven en hij is door ?

Slashhh
18 november 2004, 02:27
Ik heb uiterst objectief beoordeeld, maar voor meneer Slashhh heb ik een uitzondering gemaakt. :)


no sh*t meneer de groupie.....heheheehe!
dus je bevestigd dat t een doorgestoken kaart is, dat vraagt om applaus :lol:

Haha trap je er weer in je moet em niet zo serieus nemen joh. :-D :roll:
Kutgitarist :-D :roll:
Misschien lullig om te melden, maar hadden de andere leden wel Shaggy zn deelname ? Of is het nu gewoon niemand had em, niemand heeft em dus opgeschreven en hij is door ?

ik vind t te ver gaan dat je shakeel de groupie een k*tgitarist noemt hoor :o ...ik bedoel t klopt hij heeft veel te leren en t zal nooit echt iets worden, vrij slappe gepiel allemaal, maar k*tgitarist zijn jouw woorden o wijze jurylid :-D

en dat laatste wat je schrijft bewijst dat t doorgestoken kaart is...shaggy zn inzending stond niet eens online!...en hij is door?!?! leg dat maar uit aan t publiek zonder te blozen.
....een shoarmatent word nog professioneler gerund dan dit contestje onder vriendjes....t lijkt de den haag van een paar jaar geleden wel vriendjes-en torentjes politiek...jullie wisten niet eens hoe jullie moesten jurieren!

5 van degenen die door zijn houden zich niet aan de opdracht...ze soloen maar wat los en degenen die niet bevriend zijn met sommige juryleden vallen weg...anyway :roll:
kijk dat jullie mij niet willen ok, maar een paar anderen zoals robin en marcello spelen veel beter en houden zich meer aan de opdracht dan die vriendjes van jullie die jullie hebben uitgekozen :???:
wij willen argumentatie zien WAAROM degene wel door zijn en die anderen niet, open forum.

t zal allemaal wel

dr kunnen nog zo' 15 man t concertje van velvet revolver downloaden, als er meer zijn die m willen, gewoon pb-en

Robin Dorland
18 november 2004, 05:07
Toch zou ik graag zien dat er voortaan meer duidelijkheid is met zo'n contest.

(de rest was overbodig idd)

Bluesbreaker
18 november 2004, 08:16
man, je kunt gewoon niet tegen je verlies


Jammer!

Br@mbo
18 november 2004, 08:27
Slashhh : warez aanbieden en provoceren, ik vind dat jij wat mag dimmen

Robin Dorland: Er was eerst wat verwarring omdat er niet genoeg afgesproken was tussen Ido en mij, maar dat is dan weer heel goed verlopen.

Je hebt geen reden tot klagen want wij zijn helemaal niet verplicht om een contest te houden of zelfs een forum open te houden. Heb jij daarvoor betaald? Nee he !

Over die alcohol: tijdens het volleybalseizoen ben ik geheelonthouder :p

Over de werkwijze van de jury, die maak ik uit, en daar heb jij niets mee te maken. Ik vond dit de beste werkwijze, dus hebben we die genomen.

De beoordelingen van de verschillende jury's post ik niet om daar geen problemen mee te krijgen, deed ik bij de vorige contests ook niet, nooit geklaag bij gehad

De jury was trouwens unaniem over jouw stukje, dus moet je helemaal niet zeiken.

Over mijn ochtendhumeur... nouja :p

Robin Dorland
18 november 2004, 09:32
man, je kunt gewoon niet tegen je verlies


Jammer!

Heus wel, maar vond jij het nou echt zo'n slechte solo die ik gespeeld had? Ik kan het gewoon niet geloven die niet eens goed genoeg was om bij die 10 te komen, maar goed; ik laat 't hierbij.

Marcello_Z
18 november 2004, 11:42
Gaan door naar mr. Gilbert :


-Frank Schiphorst
-JorisBos
-Stratman 70
-Shaggy
-Gert-Jan
-Bosch
-Boudewijn
-Charlie45
-Bouke
-Segers

vallen dus helaas af:

-Bob777
-Symphony
-Roy Wonder
-DrFretboard
-John de Jong
-Robin Doorland
-Slashhh
-Marcello Z

ehm.. would you please translate this? I read my name but I can't understand :o

Luc-O
18 november 2004, 12:37
Unfortunately you didn't make it...

Gert-Jan
18 november 2004, 14:32
[quote=Bluesbreaker]

Heus wel, maar vond jij het nou echt zo'n slechte solo die ik gespeeld had? Ik kan het gewoon niet geloven die niet eens goed genoeg was om bij die 10 te komen, maar goed; ik laat 't hierbij.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Slashhh
18 november 2004, 14:54
kijk, nogmaals br@mbo, mij niet uitkiezen,OK, ik heb meerdere malen gezegd mijn inzending is a joke, zelfs een jurylid gemailt en gezegd....

maar waarom is shaggy door???? zn inzending was NIET online, en 1 jurylid (schaap) geeft toe dat ie er niet eens naar heeft geluisterd, lees zn post!!...want more evidence? :-?
hoe komt t dat hij er wel door is?
en shakeel heeft alleen zn idolen uitgekozen (niet eens geluisterd denk ik)...kan niet als jullie robin en marcello laten vallen voor jullie vriendjes....aaa den haag ten top!

wat een doorgestoken kaart zeg....jammer...gilbert zou zich schamen er 1 uit te kiezen als ie wist hoe de preselectie is gegaan.

en dat je t niet in t open wil doen, open forum en al is weer bewijs dat er iets niet klopt en de juryleden weten dat donders goed :roll:

FrankS
18 november 2004, 14:58
Sjonge jonge Slashhh. zit es niet zo te stoken en leg je er bij neer man.. en anders kun je in het 'Off Topic"-topic je ei misschien wel kwijt als het zo nodig is. 't Is hier echt geen vriendjespolitiek, als iemand iets kut vindt zegt ie het ook gewoon, met een onderbouwing. En Shaggy's post is echt wel gehoord. En de jury aanvallen schiet je ook niets mee op.
Allemaal insinuaties.. schiet toch niet op. Misschien is een ander forum interessanter voor je. Sorry hoor...

charlie45
18 november 2004, 15:24
brambo,

wat is nu de planning? wanneer kunnen we uitslag verwachten?

boudewijn
18 november 2004, 15:29
Ik zag laatst iemand door de stad lopen met een grote zwarte krullende pruik en een hoge hoed op .Weet bijna zeker dat het die wannebe was jullie weten wel.


slashhh

Slashhh
18 november 2004, 15:39
:-D , jongens juliie breken mijn hart....bijnaaaaa...

zolang t niet word uitgelegd waarom shaggy doorgaat terwijl dasschaap (jurylid) zelf heeft gezegd dat hij t niet eens heeft meegerekend, ga ik door met "stoken"...ik stel gewoon iets vast man.
5 houden zich niet aan de opdracht, waarom gaan zij door?
en robin en marcello spelen beter en houden zich meer aan de opdracht dan minstens 4 die wel zijn doorgegaan...explanation please :???:

juist, doorgestoken kaart mensen, vriendjes-politiek :roll:

@boudewijn...laatst zag ik een metro-sexual bij een busstation met een ibanez in zn handen en er kwam cliche fake amerikaanse klinisch dode gepingel druit...rararara wie dat was... :wink:

Toffe gozer
18 november 2004, 15:48
Volgens mij moet er de volgende keer bij komen te staan dat er over de uitslag niet gecorrespondeerd kan worden want sommige deelnemers kunnen niet erg tegen hun "verlies".

FrankS
18 november 2004, 15:52
Volgens mij moet er de volgende keer bij komen te staan dat er over de uitslag niet gecorrespondeerd kan worden want sommige deelnemers kunnen niet erg tegen hun "verlies".

Inderdaad. Jammer is dat.

@Slashhh : niet zo paranoide kerel, gewoon lekker muziek maken, veel leuker ;)

Maar ben erg benieuwd wat PG gaat zeggen :-D

segers
18 november 2004, 15:56
:@boudewijn...laatst zag ik een metro-sexual bij een busstation met een ibanez in zn handen en er kwam cliche fake amerikaanse klinisch dode gepingel druit...rararara wie dat was... :wink:

geen idee Slashhh, Boudewijn speelt Carvin. :-D :-D

Das Schaap
18 november 2004, 16:02
:-D , jongens juliie breken mijn hart....bijnaaaaa...

zolang t niet word uitgelegd waarom shaggy doorgaat terwijl dasschaap (jurylid) zelf heeft gezegd dat hij t niet eens heeft meegerekend, ga ik door met "stoken"...ik stel gewoon iets vast man.
5 houden zich niet aan de opdracht, waarom gaan zij door?
en robin en marcello spelen beter en houden zich meer aan de opdracht dan minstens 4 die wel zijn doorgegaan...explanation please :???:

juist, doorgestoken kaart mensen, vriendjes-politiek :roll:

Omdat wij moesten kiezen wie er afvielen, niet wie er doorgingen.
Lees het jury beoordeeltopic nog maar eens, wij moesten 8 selecteren die niet doorgingen. Gezien die van Shaggy niet online stond kon ik em niet beluisteren, doet ie naar mijn mening ook al niet mee. Heb ik ook al gemeld, zie ook weer jury beoordeeltopic. Dit is gewoon ff miscommunicatie, Bram haalt em er wel tussenuit. Jezus wat ben je toch een drama-queen.

Slashhh
18 november 2004, 16:23
dubbel

Slashhh
18 november 2004, 16:28
:@boudewijn...laatst zag ik een metro-sexual bij een busstation met een ibanez in zn handen en er kwam cliche fake amerikaanse klinisch dode gepingel druit...rararara wie dat was... :wink:

geen idee Slashhh, Boudewijn speelt Carvin. :-D :-D

klinkt als een ibanez, no joke :roll:

schaap...je geeft zelf toch wel toe dat een shoarmatent beter word gerund dan dit?

franks...jij vond je eigen inzending k*t en je bent door...does that make sense?
de inzendingen van robin en marceloo zijn beter dan de jouwe.
dus OF de juryleden zijn toondoof OF dr is meer aan de hand

en niet tegen mijn verlies kunnen?...ahuum ik heb wel betere gigs gehad dan dit, ik heb zelf gezegd meerdere malen dat mijn inzending een grap was, als tegenreactie op dat cliche amerikaanse gepingel...maar zeg eens franks wie houdt zich meer aan de opdracht ?

en pod xt klinkt plastic...ik hou t bij een jcm800 full stack dank u 8-)

doorgestoken kaart mensen :roll:

The_RockeR13
18 november 2004, 16:38
Slashhh je word nu echt irritant, beetje mensen gaan afzeiken omdat je jezelf helemaal heb vast geluld :-? Hou nou maar op want dit soort ruzie maken ze alleen op de kleuterschool (bij mij) :lol:

boudewijn
18 november 2004, 16:48
en pod xt klinkt plastic...ik hou t bij een jcm800 full stack dank u 8-)

net als de echte slash

Gert-Jan
18 november 2004, 16:53
Hey Slash,

Waar is het met jou misgegaan? Die frustraties van jou zijn wel zo ziekelijk. Menig aankomend psych kan op jou afstuderen.

Volgens mij ben jij echt zo'n zolderkamer rukker die gnuifend en kwijlend achter zijn pc'tje zit te schelden en vunzige taal uitkraamt. Je kan je tijd beter aan gitaarlessen spenderen, heb je misschien in de toekomst nog iets bij te dragen aan dit forum.

Das Schaap
18 november 2004, 17:03
schaap...je geeft zelf toch wel toe dat een shoarmatent beter word gerund dan dit?

franks...jij vond je eigen inzending k*t en je bent door...does that make sense?
de inzendingen van robin en marceloo zijn beter dan de jouwe.
dus OF de juryleden zijn toondoof OF dr is meer aan de hand

en niet tegen mijn verlies kunnen?...ahuum ik heb wel betere gigs gehad dan dit, ik heb zelf gezegd meerdere malen dat mijn inzending een grap was, als tegenreactie op dat cliche amerikaanse gepingel...maar zeg eens franks wie houdt zich meer aan de opdracht ?

en pod xt klinkt plastic...ik hou t bij een jcm800 full stack dank u 8-)

doorgestoken kaart mensen :roll:
Ik ga er serieus op in voor het geval er mensen zijn die je serieus zouden nemen en je posts niet als complete bullshit zien.
Gast je moet gewoon ff je bek houden, je bent geen jury geweest, je weet niet hoe wij denken, je weet niet waarop wij gestemd hebben, of onze beredenering dus dan lekker zitten stoken is wel extreem kinderachtig. Ten eerste dit is een gratis forum, bedoeld als plek voor gitaristen voor informatie/muziek uitwisseling en gezellig gelul. Niet winst maken met shoarma verkopen. En waarom zou het niet logisch zijn dat FrankS door gaat. Zijn mening is misschien wel anders dan de mening van de jury. Ik ga niet ook maar iemands beoordeling neerzetten. Die gaat je geen ene flikker aan. :P En tja wel tegen je verlies kunnen maar toch ff de hoofdprijs afkraken is ook weer erg volwassen. :roll:
En Frank hield zich wel iets meer aan de opdracht dan gij in mijn ogen. :wink:

Slashhh
18 november 2004, 17:09
en pod xt klinkt plastic...ik hou t bij een jcm800 full stack dank u 8-)

net als de echte slash

net zoals 100.000 andere gitaristen...

en al die anderen, klop elkaar maar op de schouders...maar tis doorgestoken kaart of je t nou leuk vind om te horen of niet 8-)

t gaat niet om mij maar een paar anderen die veel beter zijn dan degenen die zijn uitgekozen :roll: ...ik kan niks met een pod, kheb geen electrische gitaar op t moment luitjes :wink:

veel plezier met the scam, jammer dat t niet een open contest is zodat we kunnen zien dat t eerlijk is gegaan...vriendjes politiek.

segers
18 november 2004, 17:22
en pod xt klinkt plastic...ik hou t bij een jcm800 full stack dank u


...ik kan niks met een pod, kheb geen electrische gitaar op t moment luitjes :wink:

veel plezier dan met je jmc 800 :-D

Das Schaap
18 november 2004, 17:25
en al die anderen, klop elkaar maar op de schouders...maar tis doorgestoken kaart of je t nou leuk vind om te horen of niet 8-)

t gaat niet om mij maar een paar anderen die veel beter zijn dan degenen die zijn uitgekozen :roll: ...ik kan niks met een pod, kheb geen electrische gitaar op t moment luitjes :wink:

veel plezier met the scam, jammer dat t niet een open contest is zodat we kunnen zien dat t eerlijk is gegaan...vriendjes politiek.
Snap je nou echt niet dat wat jij beter vindt niet per se is wat anderen ook vinden ? Maar ik ga wel even met de andere juryleden nog ff lijsten vergelijken omdat ik nieuwsgierig ben naar hun lijsten (en waarom sommigen niet doorgingen).
@Segers: :-D :D :-D :D :-D :D :-D 8-)

Gert-Jan
18 november 2004, 17:26
t gaat niet om mij maar een paar anderen die veel beter zijn dan degenen die zijn uitgekozen :roll: ...ik kan niks met een pod, kheb geen electrische gitaar op t moment luitjes :wink:



Luister nou es Droogzwemmer, je snapt t niet. Wanneer iemand anders het oneerlijk vindt (en dat is nog niet gebleken) dan komt 'ie daar zelf wel mee. Daar hebben we jouw nobele geest niet voor nodig. Smaken verschillen en wie jij beter vindt is dus geen fuck waard!!

Dat jij niks met een POD kan was mij al lang duidelijk.

Slashhh
18 november 2004, 17:41
gertjan...drink er nog 1 zou ik zeggen :-D

ik heb al een 7 pbs gehad van gitaristen die zeggen dat ze t met me eens zijn, sommige meer dan anderen...dat t een doorgestoken kaart is als je er effe naar kijkt....iemand die niet eens online was die doorgaat...de betere mogen niet omdat ze de juryleden niet kennen etc...

dus ik ben niet de enige alleen zeggen ze dat ze niet willen worden afgezeken door jullie soort, thats all 8-)

Das Schaap
18 november 2004, 18:16
iemand die niet eens online was die doorgaat...de betere mogen niet omdat ze de juryleden niet kennen etc...

Gast zoals ik al zei dat was ff miscommunicatie, shaggy gaat helemaal niet door. Bram maakte alleen ff een foutje in de eindbeoordeling omdat hij niet gezien had dat die van Shaggy niet meer online stond. Die gast heeft ook een leven weet je. :roll: Zodra ie het allemaal leest fixt ie het wel weer.
Ten tweede, niet doorgaan omdat ze de jury niet kennen, man kijk nog even een 2e keer naar wie de jury allemaal is. Ik gok namelijk dat je doelt op Shakeel en ik zelf die "de shredders" meerdere malen al verdedigt hebben.
Maar ten eerste zijn wij twee niet de gehele jury, we zijn niet eens de helft dus die theorie van je gaat al niet op. En ten tweede vind ik wel weer erg zielig om maar gelijk te beweren dat wij aan vriendjespolitiek doen alleen omdat de uitslag niet overeenkomt met jouw mening. :evil:

Bluesbreaker
18 november 2004, 19:04
ooh, doorgestoken kaart slashhh? Ik denk dat dat reuze meevalt hoor, en ook al zou het doorgestoken kaart zijn, so what. Doe dan niet mee.

FrankS
18 november 2004, 19:14
[quote=Slashhh]:@boudewijn...laatst zag ik een metro-sexual bij een busstation met een ibanez in zn handen en er kwam cliche fake amerikaanse klinisch dode gepingel druit...rararara wie dat was... :wink:
franks...jij vond je eigen inzending k*t en je bent door...does that make sense?
de inzendingen van robin en marceloo zijn beter dan de jouwe.
dus OF de juryleden zijn toondoof OF dr is meer aan de hand


Quote es dat ik zei dat ik em kut vond dan?
Ik was niet tevreden, ik was sowieso al erg verrast door de positieve reacties op eerdere posts van me. Deed me iig wel goed, want ik vind mezelf vergeleken met anderen echt niet zo geweldig ofzo (sowieso ben ik niet iemand die zichzelf goed gaat noemen of iets dergelijks). En ik kan mezelf natuurlijk niet echt beoordelen. Wel dat het geluid beter kan en dat ik dingen (bv voor de band) heb geschreven die ik zelf beter vind etc.
Maar gelukkig is er hier een jury die bestaat uit medeforummers die echt niet aan jouw gedachtenkronkel van vriendjespolitiek e.d. doen anders zou hier weinig volk posten..toch...
Maar al weer teveel woorden aan je vuil gemaakt. Zet anders es wat meer info over jezelf in je profiel bv., want zo'n 'anonieme' poster die zichzelf al Slash gaat noemen, hier net is, en de grootste praatjes heeft komt nogal zielig op me over (en op genoeg anderen wat ook wel weer genoeg zegt). Of ben je bang dat, als je eens herkent wordt op straat bv., je voor straf met je eigen gitaartje in je aars gebeukt wordt? Volgens mij zou je zelfs die aandacht nog heerlijk vinden of niet?
Grow up dude, of houd alstjeblieft je smoel hier. Je geeft het forum een flink negatieve kant door je loze gebral.

boudewijn
18 november 2004, 19:25
@ Frank :

Of ben je bang dat, als je eens herkend wordt op straat bv., je voor straf met je eigen gitaartje in je aars gebeukt wordt? Volgens mij zou je zelfs die aandacht nog heerlijk vinden of niet?
Grow up dude, of houd alstjeblieft je smoel hier. Je geeft het forum een flink negatieve kant door je loze gebral.



whahwhahwhahwhahwhahwhahwhahwhahwhahwhahw

Goeie :-D

ResNovae
18 november 2004, 19:29
For the record wil ik toch wel even kwijt dat ik pas een kleine drie weken geregistreerd sta op dit forum en dat het stemmen op een 'vaste groep' of 'altijd dezelfde' niet echt opgaat voor mij.

Ik heb in ieder geval zonder voorkeuren alles beluisterd en mijn lijstje lijkt gewoon verdacht veel op de einduitkomst (op een paar namen na), dus lijkt me dit verre van doorgestoken kaart!

Slashhh
18 november 2004, 19:30
als je eens herkend wordt op straat bv., je voor straf met je eigen gitaartje in je aars gebeukt wordt? Volgens mij zou je zelfs die aandacht nog heerlijk vinden of niet?
Grow up dude, of houd alstjeblieft je smoel hier. Je geeft het forum een flink negatieve kant door je loze gebral.

frankje...
ten eerste, denk je nou echt dat ik onder de indruk ben van jouw bedreigingen...jij zou me niks aan kunnen doen in t echie o dhr. arnold schwarzenegger :roll:

ten tweede, als ik echt een aandacht-hoer was, zou ik een eigen website maken, met veeeel fotos/videos/muziek van mezelf met zo'n o zo oprechte bio over mijn o zo mooie leven....sounds familiar...hmmm....?
juist jij en de anderen hebben dat ja :wink:

ten derde, ik haal dit forumpje niet omlaag...dat doet dat kleine groepje vrienden die aan vriendjes politiek doen.

ten vierde, heb ik meerdere malen gezegd...als je niet wil dat ik hier post...reageer dan niet op mij maar jij doet we lekker mee :-D
en boudwijn...ga satriani klonen ofzo :roll:

*gaap*

FrankS
18 november 2004, 19:36
Je bent iig wel een ster in verdraaien van dingen die gezegd worden. Da's duidelijk weer die paranoide kronkel. Ik bedreig je niet, ik zei dat jij misschien bang kon zijn voor die 'straf' hehe (paranoid...) en nu vat je het ook nog eens als bedreiging op nota bene.. Nog erger dan ik dacht hey. Zoek een psych. Of 2..3.. Maar nogmaals : teveel woorden alweer. 'k Heb je al weer teveel aandacht gechonken..

FrankS
18 november 2004, 19:38
[dubbel]

segers
18 november 2004, 19:39
ja man in elke post van em druipt de frustratie vanaf.
Wel geinig, zo'n nerd erbij.

Slashhh
18 november 2004, 19:57
ja man in elke post van em druipt de frustratie vanaf.
Wel geinig, zo'n nerd erbij.

kijk als jij ook ruzie wil kan ik gewoon beginnen...zeg t maar of je t wil, mr. "IkHebEenGrotereEgoDanTalentEnIkSpeelAlsEenWimpyNer d" 8-)

boudewijn
18 november 2004, 19:58
@ Slashhh : en boudewijn...ga satriani klonen of zo


Technisch gezien zou ik niet weten hoe dat moet Slashhh maar stuur me de uitgeleefde verkreukelde handleiding maar.

Tis geweldig dat je op Slash wilt lijken het is alleen jammer dat de hechtingen hebben los gelaten en dat de plooien weer in de originele lelijke stand zijn terug gekeerd.

Geld ook voor je karakter trouwens wat bij de echte Slash beter in balans is,en bij jouw met geen operatie op te lossen is je bent en blijft een grote tegenvaller.

segers
18 november 2004, 19:59
ja man in elke post van em druipt de frustratie vanaf.
Wel geinig, zo'n nerd erbij.

kijk als jij ook ruzie wil kan ik gewoon beginnen...zeg t maar of je t wil, mr. "IkHebEenGrotereEgoDanTalentEnIkSpeelAlsEenWimpyNer d" 8-)

dit bedoel ik dus he :-D :-D

FrankS
18 november 2004, 20:01
Boudewijn&Segers : Inderdaad... :-D

Back on topic gaan? ;)

Negative K3 fan
18 november 2004, 20:12
jongens wordt toch een wakker, het is toch logisch dat slash zegt wat er allemaal niet klopt met deze contest (juryleden die niet eens naar inzendingen luisteren, inzendingen die niet online staan, shakeel als jurylid (terwijl bouwewijn, gertjan en bosch meedoen)).

alleen de nuance ontbreekt een beetje, en tja, het spijt me, maar ik moet wel toegeven dat hij ook gelijk heeft over de goedheid van de composities en het aan de opdracht houden.

boudewijn
18 november 2004, 20:27
jongens wordt toch een wakker, het is toch logisch dat slash zegt wat er allemaal niet klopt met deze contest (juryleden die niet eens naar inzendingen luisteren, inzendingen die niet online staan, shakeel als jurylid (terwijl bouwewijn, gertjan en bosch meedoen)).

alleen de nuance ontbreekt een beetje, en tja, het spijt me, maar ik moet wel toegeven dat hij ook gelijk heeft over de goedheid van de composities en het aan de opdracht houden.

He negatief zonder om ook weer met jouw in een oneindige discussie te belanden en zonder al te arrogant over te komen weet je wel hoe fucking moeilijk het is om van zo'n backing zoiets te maken man.

Ik vind dus dat de meeste inzendingen juist heel origineel zijn en dat verdient respect toch ??

Kom op zeg ef eerlijk man dit niveau is echt behoorlijk hoor dit is Nederland. :-D :-D

FrankS
18 november 2004, 20:30
jongens wordt toch een wakker, het is toch logisch dat slash zegt wat er allemaal niet klopt met deze contest (juryleden die niet eens naar inzendingen luisteren, inzendingen die niet online staan, shakeel als jurylid (terwijl bouwewijn, gertjan en bosch meedoen)).

alleen de nuance ontbreekt een beetje, en tja, het spijt me, maar ik moet wel toegeven dat hij ook gelijk heeft over de goedheid van de composities en het aan de opdracht houden.
Hij zit op een erg onredelijke manier te stoken en dingen te verdraaien. Daar doelde ik op. Daarvoor verdient ie een flinke tik over zn vingers. Met n hamer.

Maar voor mij genoeg hierover, een jury is een jury (en wederom zeg ik dat niet omdat ik dan toevallig door ben) en moet je je bij neerleggen of idd niet meedoen. No offence, NegK3.

Shakeel
18 november 2004, 20:37
@negk3 en mijn grote vriend slashh :)

Jezus wat een GEZEIK. Kom ik laat terug van college luister ik ALLE inzendingen ga ik OBJECTIEF beoordelen en krijg ik dit als waardering. Sorry hoor maar wat een fucking onzin. Je doet alsof alleen IK de fucking jury ben er zijn nog 4 anderen die beoordelen dus hou je beschuldiging van vriendjespolitiek aub voor je . En daarbij nog iets degene die hier wat langer zitten weten dat ik en stratman vaak onenigheden hadden in het soundsforum. Nou moet je eens horen die gozer staat NIET in men rij van minst goeie simpelweg omdat ik niet beoordeel op iemands persoonlijkheid maar op zen SPEL.

Hey maar slashh bij jou had ik een speciaal puntensysteem bedacht ik ging je persoonlijkheid en je inzending beoordelen en nam daar het gemiddelde van.

persoonlijkheid: -2
inzending: 1

-2 + 1 = -2 / 2 = 8-)

Br@mbo
18 november 2004, 20:59
Het quotum voor het legaal deelnemen aan de contest: je inzending moet op 15 november om 23.59 online staan, dat was bij Shaggy het geval,

behalve schaap hebben alle juryleden shaggy kunnen beluisteren, als we nu stellen dat Schaap shaggy ook laat afvallen, dan gaat hij nog steeds door

als shakeels beoordeling van slashhh subjectief is valt die weg en dan gaat slashhh










nog steeds niet door.

Dus laten we een beetje sportief blijven, proficiat aan degenen die doorgaan

Bob777
18 november 2004, 21:11
well, easy come, easy go! :wink:

anyway, i wish u guys good luck and congratulations
to the one who will be awarded!

peace,

bob 8-)

Das Schaap
18 november 2004, 21:35
Het quotum voor het legaal deelnemen aan de contest: je inzending moet op 15 november om 23.59 online staan, dat was bij Shaggy het geval,

behalve schaap hebben alle juryleden shaggy kunnen beluisteren, als we nu stellen dat Schaap shaggy ook laat afvallen, dan gaat hij nog steeds door

Oh serieus ? :-?
Hmm, net gemist dan ofzo, toen ik keek was ie er niet, en later las ik iets van dat ie er ook nou niet zou zijn. Maar ja duidelijke afspraken waren en ook niet dus boeiend.

Slashhh
18 november 2004, 22:10
*jaja laatste post in deze thread, wees gerust o mensen die zichzelf en de karikatuur Slashh te serieus nemen*

br@mbo, om 23.59 was shaggy zn inzending NIET online...niet liegen...ik luisterde een paar minuten na middernacht naar ALLE inzendingen en de zijne was not available...hmmm... :-?
en 5 v/d de uitgekozenen houden zich NIET aan de opdracht, geef dan geen opdracht zou ik zeggen...
en shak "de groupie", je breekt bijna mn houten hart...i at least have a personality.

ach t zal allemaal wel, bouke en joris, nogmaals succes 8-)
moge expressiviteit over t plastic gepingel zegevieren, amen :wink:

*jaja laatste post in deze thread, wees gerust o mensen die zichzelf en de karikatuur Slashh te serieus nemen*

Bluesbreaker
18 november 2004, 22:25
ghehe, en dan beweren dat je best tegen je verlies kunt....

Gert-Jan
18 november 2004, 22:39
*jaja laatste post in deze thread, wees gerust o mensen die zichzelf en de karikatuur Slashh te serieus nemen*

br@mbo, om 23.59 was shaggy zn inzending NIET online...niet liegen...ik luisterde een paar minuten na middernacht naar ALLE inzendingen en de zijne was not available...hmmm... :-?
en 5 v/d de uitgekozenen houden zich NIET aan de opdracht, geef dan geen opdracht zou ik zeggen...
en shak "de groupie", je breekt bijna mn houten hart...i at least have a personality.

ach t zal allemaal wel, bouke en joris, nogmaals succes 8-)
moge expressiviteit over t plastic gepingel zegevieren, amen :wink:

*jaja laatste post in deze thread, wees gerust o mensen die zichzelf en de karikatuur Slashh te serieus nemen*

DAT LIEG JE!!!

Br@mbo
18 november 2004, 22:40
*jaja laatste post in deze thread, wees gerust o mensen die zichzelf en de karikatuur Slashh te serieus nemen*

br@mbo, om 23.59 was shaggy zn inzending NIET online...niet liegen...ik luisterde een paar minuten na middernacht naar ALLE inzendingen en de zijne was not available...hmmm... :-?
en 5 v/d de uitgekozenen houden zich NIET aan de opdracht, geef dan geen opdracht zou ik zeggen...
en shak "de groupie", je breekt bijna mn houten hart...i at least have a personality.

ach t zal allemaal wel, bouke en joris, nogmaals succes 8-)
moge expressiviteit over t plastic gepingel zegevieren, amen :wink:

*jaja laatste post in deze thread, wees gerust o mensen die zichzelf en de karikatuur Slashh te serieus nemen*

ik was om 23.59 ook NIET wakker, ik sliep. ik had gehoord van m'n juryleden dat hij in de loop van 15 november online was

Negative K3 fan
19 november 2004, 00:00
jongens wordt toch een wakker, het is toch logisch dat slash zegt wat er allemaal niet klopt met deze contest (juryleden die niet eens naar inzendingen luisteren, inzendingen die niet online staan, shakeel als jurylid (terwijl bouwewijn, gertjan en bosch meedoen)).

alleen de nuance ontbreekt een beetje, en tja, het spijt me, maar ik moet wel toegeven dat hij ook gelijk heeft over de goedheid van de composities en het aan de opdracht houden.

He negatief zonder om ook weer met jouw in een oneindige discussie te belanden en zonder al te arrogant over te komen weet je wel hoe fucking moeilijk het is om van zo'n backing zoiets te maken man.

Ik vind dus dat de meeste inzendingen juist heel origineel zijn en dat verdient respect toch ??

Kom op zeg ef eerlijk man dit niveau is echt behoorlijk hoor dit is Nederland. :-D :-D

ja pfft breek me de bek niet open, je hebt wel gelijk, ik heb geen enkele slechte gehoord (maar ik heb er maar 5 beluisterd, heb niet echt de moeite etc. genomen voor de rest).

sterkte hoor, misschien moet er wel iemand met zn hand over het hart strijken en ipv zijn inzending die van slasshhh aan p gilbert laten horen kijken wat die er van vindt.

persoonlijk vind ik die van slassh veruit de origineelste, met dat 12 snarige gedoe enzo. Kwa opname schort er nog wel het 1 en ander aan, maarja.

Das Schaap
19 november 2004, 00:54
Tja origineel, maar die van hem is net zomin echt "de opdracht", dus het zou hypocriet zijn als ie daar mee instemde. :P
Maar wil nog steeds de lijsten zien van de andere juryleden, want sommige keuzes snap ik toch ff niet.

Br@mbo
19 november 2004, 18:57
De resultaten afzonderlijk staan in de topicstart,
er mag geen enkel jurylid aangesproken worden op zijn mening, anders gaan ze direct weer weg

Je kunt wel zeggen, 'ik had die eruitgestemd'. Wel , iedereen heeft kans gehad om mee te jureren, de lijst van afvallers blijft hetzelfde

nu een deel van het forumongedierte verwijderd is hoop ik dat we weer in peis en vree kunnen verderleven :p

Bouke
19 november 2004, 22:45
Hey,

is hij gebanned of zelf vertokken?

Bouke

poepsnaar
20 november 2004, 15:12
slashhh zag het al helemaal voor zich, hij en ze pod xt samen in een kamertje. Maar het mocht niet zo zijn... waarom niet ? omdat slashhh een bokkelul is, die t woord muziekant niet waardig is

Bouke
22 november 2004, 17:05
En?? Al iets bekend wanneer PG gaat beoordelen?

Groets,

Bouke

Das Schaap
22 november 2004, 18:14
Drukke vent, had ook nog nieuwe cd ofzo uit of binnenkort hoorde ik van een mede fan. Dus duurt misschien wel ff.

SYMPHONY
22 november 2004, 20:20
Jammer dat ik niet genoeg tijd had en niet lekker kan opnemen, maar jah op het podium staan vind ik belangrijker dan thuis op een houtje touwtje pc wat proberen op te nemen hehehe. Ik heb al 2 CD's opgenomen in een echte studio dus thuis valt zo tegen hahaha.

Suc6 jongens!!!

JorisBos
22 november 2004, 22:55
Jammer dat ik niet genoeg tijd had en niet lekker kan opnemen, maar jah op het podium staan vind ik belangrijker dan thuis op een houtje touwtje pc wat proberen op te nemen hehehe. Ik heb al 2 CD's opgenomen in een echte studio dus thuis valt zo tegen hahaha.

Suc6 jongens!!!

sorry dat ik het zeg maar.. puke

Azrael
22 november 2004, 23:04
Jammer dat ik niet genoeg tijd had en niet lekker kan opnemen, maar jah op het podium staan vind ik belangrijker dan thuis op een houtje touwtje pc wat proberen op te nemen hehehe. Ik heb al 2 CD's opgenomen in een echte studio dus thuis valt zo tegen hahaha.

Suc6 jongens!!!

sorry dat ik het zeg maar.. puke

LOL haha.......tja Avril Lavingne neemt ook CD's op :razz:

Kapsones bericht :roll:

Bluesbreaker
22 november 2004, 23:07
Jammer dat ik niet genoeg tijd had en niet lekker kan opnemen, maar jah op het podium staan vind ik belangrijker dan thuis op een houtje touwtje pc wat proberen op te nemen hehehe. Ik heb al 2 CD's opgenomen in een echte studio dus thuis valt zo tegen hahaha.

Suc6 jongens!!!

tuurlijk kerel, als je zo goed bent moet je je ook niet verlagen tot homerecording
:roll:

maargoed, veel suc6 met je verdere hemelse carriere he

Shaggy
23 november 2004, 11:10
Holy guitar :o

Ik zit in de preselectie. Het is voor mij een enorme eer om tussen zulke goede gitaristen te staan ..



@ br@mbo

segers heeft als het goed is mijn inzending .. ik ben met de verhuizing van mijn domein alles kwijt geraakt

Mithrandir
23 november 2004, 11:28
Gezellig boel hier, ik zou het bijna gaan missen.

Anyway, degenen die door zijn, gefeliciteerd en ik zal voor jullie duimen......nou ja eigenlijk niet, maar het komt wel sympatiek over vind je niet.

SYMPHONY
23 november 2004, 20:03
Jammer dat ik niet genoeg tijd had en niet lekker kan opnemen, maar jah op het podium staan vind ik belangrijker dan thuis op een houtje touwtje pc wat proberen op te nemen hehehe. Ik heb al 2 CD's opgenomen in een echte studio dus thuis valt zo tegen hahaha.

Suc6 jongens!!!

tuurlijk kerel, als je zo goed bent moet je je ook niet verlagen tot homerecording
:roll:

maargoed, veel suc6 met je verdere hemelse carriere he

OMG jullie kunnen volgens mij niet lezen of jullie zitten in een andere rare dimenZie, ik zeg alleen dat ik niet lekker kan opnemen thuis en dat het in een studio beter klinkt als je daar opneemt, en jullie vallen mij aan ofzo, wie is nou zielig, en ik wenste jullie nog succes ook rofl. nah jah. Ik ben echt niet goed of heilig maar slechte opvattingen van jullie imo.

SYMPHONY
23 november 2004, 20:30
BTW:
Vrijdag 26 november in Totalmusic schiedam. Wastelands + support van Roadkill.

Zaterdag 4 december in Unique (Maassluis).

Vrijdag 10 december in Nederland 3 Wateringen. Wastelands + support van Roadkill

Go figure

JorisBos
23 november 2004, 22:29
vanaf oktober:
09-10-2004 Blues Festival Texel 22u00 JeeBee Bluesband
08-10-2004 Blues Festival Texel 22u00 JeeBee Bluesband
10-09-2004 Blues Festival Winsum 22u00 JeeBee Bluesband met Eric op bas
09-09-2004 Blues Festival Oosterhout 22u00 JeeBee Bluesband met Eric op bas
03-09-2004 Jazzfestival Groenlo 22u00 JeeBee Bluesband met Eric op bas
21-08-2004 Blues Festival Workum 22u00 JeeBee Bluesband met Eric op bas
03-07-2004 Swinging Groningen 22u00 JeeBee Bluesband (Podium de Keyzer/de Wolthoorn)
26-06-2004 Torentijd Festival n.n.b. JeeBee Bluesband
28-03-2004 Tilburg 013 14u30 Samen met Gerry en Harry Arling
27-03-2004 Cafe Drinken & Zo - Uithoorn 22u00 JeeBee Bluesband
06-03-2004 Blues & Boogie Night - Harlingen 20u30 JeeBee Bluesband
14-02-2004 Bluesfestival - Delft 22u00 JeeBee Bluesband in cafe Joffer
13-02-2004 Bluesfestival - Delft 22u00 JeeBee Bluesband in het Boterhuis
09-01-2004 Eurosonic - Groningen 22u00 JeeBee Bluesband
28-12-2003 Harlingen Blues - Weinstube 21u00 Sessie met Frans Hoekstra en vele anderen
20-12-2003 Drouwen Festival 22u00 JeeBee Bluesband in de grote zaal.
12-11-2003 Den Haag - Crossing Border 20u30 Landelijke premiere met Gerry en Harry Arling.
11-10-2003 Texel - De vliegende Koe 21u30 Bluesfestival op Texel met JeeBee Bluesband
26-09-2003 Groningen - Grand Theater 20u30 Premiere met Gerry en Harry Arling.
06-09-2003 Enschede - Atak 21u30 Samen met Gerry en Harry Arling. www.gerryenharry.com
28-08-2003 Groningen - Noorderzon 20u30 Samen met Gerry en Harry Arling. www.gerryenharry.com
27-08-2003 Groningen - Noorderzon 20u30 Samen met Gerry en Harry Arling. www.gerryenharry.com
12-07-2003 Drouwen - Dorpshuis 21u00 Blues for Kids (JeeBee BluesBand)
05-07-2003 Groningen- Cafe Soestdijk 21u30 JeeBee Bluesband
04-07-2003 Groningen- Cafe Koster 21u30 JeeBee Bluesband
08-06-2003 WIllemshave- Germany 22u00 JeeBee Bluesband
04-06-2003 Zuidhorn 21u00 BluesSessie
23-02-2003 Groningen 16u00 JeeBee presentatie in cafe Koster
25-01-2003 Duitsland - Haren/Ems 22u00 Optreden in Duitsland met de JeeBee Blues Band
24-12-2002 Appingendam 22u00 Optreden met de JeeBee Blues Band(Bruintje Beer)
30-11-2002 Duitsland - Bruchhausen- Vilzen 22u00 Optreden in Duitsland met de JeeBee Blues Band(Piz. Italia)
23-11-2002 Duitsland - Vechta 21u30 Optreden in Duitsland met de JeeBee Blues Band(Anne, Henk)
22-11-2002 Winschoten 21u00 Bluesfestival met Fabulous Blues Boys(Anne, Henk)
16-11-2002 Duitsland - Twisteringen 21u30 Optreden in Duitsland met de JeeBee Blues Band (Kaktus)
09-11-2002 Duitsland - Osterholz Scharmbeck 21u00 Optreden in Duitsland met de JeeBee Blues Band (Bierdeckel)
26-10-2002 Duitsland - Wildershausen 21u00 Bluesfestival in Wildershausen samen met de Harry G. band.
09-10-2002 Groningen- Boven Jan 23u00 Eerste Ransom formatie sessie in Boven Jan
02-10-2002 Saxophone- Willemshaven(Dui) 21u00 Bluesfestival in Willemshaven samen met de Harry G. band.
28-09-2002 Duitsland 23u00 Optreden met Neighbours
14-09-2002 Duitsland 23u00 Optreden met Neighbours
11-08-2002 Engelbert - Engelstede 17u00 Grote bluessessie in cafe Engelstede in Engelbert
19-06-2002 Groningen-Boven Jan 23u00 Bluessessie o.l.v Hans van Lier
15-06-2002 Uithuizen 22u00 Optreden met Fabulous Blues Boys
30-04-2002 Harlingen - Engelse Tuin 14u00 Engelse Tuinfeest 2002 met Floating Corner
27-04-2002 Harlingen- Trebol 24u00 OrangePop 2002 met Floating Corner
27-02-2002 Groningen - Boven Jan 23u00 Sessie met Tom van der Schoot, Hans van Lier en Harry Groenewold
02-01-2002 Groningen - Boven Jan 23u00 Blues Jam Sessie met Hans van Lier.
30-12-2001 Harlingen - Weinstube 22u00 Bluesnight met vele andere artiesten.

go figure, jesuz wat ben jij een aso...

JorisBos
23 november 2004, 22:29
edit

Mithrandir
23 november 2004, 22:47
ach, jullie kunnen er allemaal wat van.......100 ego's op een rij, welke hoort er niet bij?

FNaRK
23 november 2004, 22:49
WTF

waarom ben ik niet door :???:

JorisBos
23 november 2004, 23:19
Haha, ik lag me kapot hier op dit forum. Maja, ik liet het alleen even zien als tegenargument. Je kunt prima vaak optreden en ook de moeite nemen om thuis op te nemen. Ik heb gewoonweg het geld niet voor een studio...

Ik ben benieuwd wie de winnaar wordt!

FNaRK
23 november 2004, 23:30
go figure:

http://home.kabelfoon.nl/~hoed/roadkill/tourposter%20met%20data.jpg

onze poster is lekker mooier .....
:-D

SiNiSTRaL
23 november 2004, 23:43
en gayer :P
maar misschien kom ik eens kijken ;)

SYMPHONY
24 november 2004, 00:15
een aso?
ik geef alleen reactie en jij gaat helamaal uit je dak, en waarvoor? Zit je iets dwars? maar ik ga niet schelden ben ik te oud en te wijs voor denk. Dus sorry ik verlaag me niet tot jou nivo. En ik wou even je reactie afwachten, kwist dat je dit zou doen. Zegt genoeg. :-D


lol @ jamsessie lijst

Bluesbreaker
24 november 2004, 00:29
Dus sorry ik verlaag me niet tot jou nivo

muhahaha


benadruk nog even hetgeen waardoor je net voor aso uitgemaakt werd

SYMPHONY
24 november 2004, 00:30
Dus sorry ik verlaag me niet tot jou nivo

muhahaha


benadruk nog even hetgeen waardoor je net voor aso uitgemaakt werd

man waar slaat het zowiezo op, om te gaan lopen schelden?

2004
jan 13 Wos-Radios'Gravenzandein Live Alive
jan 15 UniqueMaassluiswith Roadkill
feb 14 PopcentraleDordrechtwith A.T.S.
mar 20 ScumKatwijkwith Montany
apr 3So WhatEdewith Roadkill
apr 17 Wos Open Airs'Gravenzande
may 8 Musicon Den Haag
may 23 MerleynDoetinchemwith Roadkill
may 29Loose EndReeuwijkwith Deception
jun 5 Cafe de HuifkarHaarlem with Roadkill
Oct 23 So WhatGoudaLentepop
Nov 26 Total MusicSchiedam with Roadkill
Dec 10 Nederland 3Wateringen with Roadkill

2003
dec 27 thArsenaalVlissingenwith Highway Chile
nov 8thMusiconDen Haagwith Imp & Dawn of Time
aug 29th WesterpopDelft
jun 29thTofpopRoosendaal
jun 15th Phanta RheiVlissingen
may 3thWap. van StrijenStrijenwith Superbug
apr 26 thNederland 3Wateringen
apr 19 thScumKatwijkwith Carthago
apr 6th EratoRoosendaal
mar 22 th VerkadehuisRoosendaal
mar 16 th Uncle SamSteenwijk
jan 4th So WhatEde

July 6th 2002 - Trailerpop (Kralingse Veer)
2002 - Total music (Schiedam)
April / May 2002 - Wos-radio (s'Gravezande)
April / May 2002 - Franse Bulldog (Den Haag)
May 18th 2002 - Baroeg (Rotterdam) with Ulysses
Febr 9th 2002 - t'Veer (Kralingse Veer)
Febr 1st 2002 - Musicon (Den Haag) with Ulysses & Aeolus
Nov 25th 2001 - Nighttown (Rotterdam) with a.o. Ulysses

heb ik ook zo'n mooie lijst jammer dat ik tussen 2001 - 1993 niet meer heb.

Bluesbreaker
24 november 2004, 00:36
Dus sorry ik verlaag me niet tot jou nivo

muhahaha


benadruk nog even hetgeen waardoor je net voor aso uitgemaakt werd

man waar slaat het zowiezo op, om te gaan lopen schelden?

he, ik heb je niet uitgescholden hoor, ga ik ook niet doen.

Maar ik vind wel dat je jezelf wel heel erg goed vind, wat zeker asociaal overkomt.

SYMPHONY
24 november 2004, 00:50
Dus sorry ik verlaag me niet tot jou nivo

muhahaha


benadruk nog even hetgeen waardoor je net voor aso uitgemaakt werd

man waar slaat het zowiezo op, om te gaan lopen schelden?

he, ik heb je niet uitgescholden hoor, ga ik ook niet doen.

Maar ik vind wel dat je jezelf wel heel erg goed vind, wat zeker asociaal overkomt.

hoe kom je daar nou bij? dat bedoel ik waar staat dat ik dat gezegd heb? ik heb alleen gezegd dat ik thuis niet goed kan opnemen en dat ik mee heb mogen maken dat ik 2 cd's heb opgenomen in een prof. studio wat beter klinkt dan dat ik thuis kan opnemen. en ik krijg gelijk allemaal reacties, thuis opnemen: jammer dat ik er geen video van heb want je zou je eigen kapot lachen, met m'n 2 euro 50 internet microfoontje. rofl.

SYMPHONY schreef: waar het om gaat hier:
Jammer dat ik niet genoeg tijd had en niet lekker kan opnemen,
bezig met andere dingen
maar jah op het podium staan vind ik belangrijker
op podium mensen vermaken vind ik nu eenmaal leuker en belangrijker
dan thuis op een houtje touwtje pc wat proberen op te nemen hehehe.
Ik heb dus alleen een pc en een internet microfoon
Ik heb al 2 CD's opgenomen in een echte studio dus thuis valt zo tegen hahaha.
dat het dus thuis niet veevalt om optenemen

Suc6 jongens!!!
spreekt voorzich


uit dit verhaal blijkt dat ik eruuuug goed ben hoor????? en dit verhaal maakt mij aso? jah... kwijt

poepsnaar
24 november 2004, 01:06
Dit is een goed voorbeeld van waarom ik communiceren op internet haat.
Woorden en zinnen kunnen getyped zoveel anders overkomen dan werkelijk de bedoeling is. :-?

SYMPHONY
24 november 2004, 01:09
Dit is een goed voorbeeld van waarom ik communiceren op internet haat.
Woorden en zinnen kunnen getyped zoveel anders overkomen dan werkelijk de bedoeling is. :-?

dank je, ik hou er ook maar mee op, ik geef je volkomen gelijk.

JorisBos
24 november 2004, 11:03
Jep, intonatie is gewoon niet na te bootsen via tekst alleen. Missschien heb ik je tekst verkeerd geinterpreteerd; sorry daarvoor. Kwam textueel nogal asociaal over vind je niet SYMPHONY?

ik neem mijn reactie terug hoor, maar noem de giglijst geen jamsessie lijst. Inderdaad veel gejammed 2001, maja, je moet ergens beginnen toch?

groet en veel succes!

SYMPopwerk
24 november 2004, 12:46
Jep, intonatie is gewoon niet na te bootsen via tekst alleen. Missschien heb ik je tekst verkeerd geinterpreteerd; sorry daarvoor. Kwam textueel nogal asociaal over vind je niet SYMPHONY?

ik neem mijn reactie terug hoor, maar noem de giglijst geen jamsessie lijst. Inderdaad veel gejammed 2001, maja, je moet ergens beginnen toch?

groet en veel succes!

Nou zand erover, sorry ook aan deze kant, snap alleen niet dat die tekst aso overkomt, er staat niks geks in volgens mij. Anyway wees blij met je lijst, wat is er nu mooier dan dat mensen live genieten van je muziek?
Is onbetaalbaar!

FNaRK
24 november 2004, 14:15
groepsknuffel :-D

SYMPopwerk
24 november 2004, 14:23
groepsknuffel :-D

Jahoor, jij bent vrijdag aan de beurt :wink:
ben je wel op tijd?

Maiden Michiel
29 november 2004, 17:51
Nou dit is weer smullen... not!

Ik zie niet in wat het nut nou is van een riffcontest organiseren om vervolgens de uitslag te vervalsen.
Rot toch op met die vriendjespolitiek! Ik vond die riffcontest een prachtig initiatief, en dit gezeik is toch wel een domper.