PDA

View Full Version : Gitaar-forum!



gekkie
17 november 2004, 17:28
welkom gasten,ik heb hier een suuper forum!kom kijken en praat maar raak!


http://www.gitaar-forum.tk

Shakeel
17 november 2004, 17:59
Heel mooi forum hoor :) , maar ik denk niet dat er veel bezoekers zullen komen en het draaiende zal blijven. De meeste zitten namelijk al hier..

Ron4ld
18 november 2004, 10:38
Hey gekkie,

Je site ziet er netjes en verzorgt uit en zonder al te veel poespas :) .

Alleen de meeste mensen zitten al op dit forum (teminste diegene die het lezen hier). Mischien kan je vraag bij jezelf stellen wat onderscheid jouw forum van de andere forums (of op zijn minst dit forum?).

Groetjes,

Ronald

gekkie
19 november 2004, 16:40
hey beste mensen,misscien hebben jullie gelijk,maar als er echt niemand komt,wat moet ik dan doen en waar kan ik nog meer mijn site aanmelden
als jullie tips hebben please zouden jullie dat door willen geven..

PS:als ik bij een gitaarforum zou kunnen helpen met informatie en/of helpen met de site bouwen als member,dan kunnen jullie natuurlijk altijd reageren

:cool:

alvast bedankt,
Tim

alhambra
20 november 2004, 11:41
Ziet er best prima uit, is het phpnuke of mambo :wink:

gekkie
20 november 2004, 23:29
het meeste is gewoon standaard(zat al bij forum)Maar de rest heb ik met een paar scripts gedaan (html)

ToTaL FaKe
5 februari 2005, 23:21
ik zou beginne met hem op startpagina en google toe te voegen.. :wink:

Kasper
6 februari 2005, 03:39
ik zou beginne met hem op startpagina en google toe te voegen.. :wink:

Uiteraard eerst de taalfoutjes wegwerken.
Mainpagina: "Niuwe tabs beschikbaar!"
Staat niet erg netjes :-?

Doe ook iets aan de kleur, nu is het veel te donker om aangenaam te surfen. Je moet te veel moeite doen om nu te lezen wat er staat.

En verder denk ik ook niet dat het een groot succes zal zijn aangezien iedereen hier zit.

m^rton
13 februari 2005, 22:50
Misschien is ie handig als opvangplaats voor de gitaarnetters als gitaarnet er weer een half jaartje tussenuit ligt :razz: