PDA

View Full Version : waarom duurt het zo lang..



e_lukather
17 november 2004, 15:35
Barcode : 3SPA3077011
Postcode : 3828GV

De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:

Statusinformatie Datum Locatie
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 16-11-2004 Breda-Oude Vest , balie postkantoren bv
Zending gesorteerd op sorteercentrum 16-11-2004 Dordrecht-Pieter Zeemanwg , intern transport pakketten
Zending gesorteerd op sorteercentrum 17-11-2004 Zwolle-Nipkowstr , intern transport pakketten
Zending in distributieroute 17-11-2004 Amersfoort-Neonwg , pakkettendistributie


hup tpg ik wil m'n pedaaltje vandaag nog testen !


wat zijn jullie ervaringen met wachten.. ik word gek bij elke bel ren ik naar de deur :-?

Antal
17 november 2004, 15:38
Doe eens niet zo gefrustreerd man! Hij is gisteren pas opgestuurd :roll:

Quink
17 november 2004, 16:12
wat zijn jullie ervaringen met wachten.. ik word gek bij elke bel ren ik naar de deur :-?

Hangt er een beetje van af. Binnen Nederland, een a twee dagen heb ik geen problemen mee. Maar laatst iets opgestuurd gekregen vanuit Ierland, en de tracking via de website van die transporteur hield op bij Dublin.

Aangezien ik geen idee had hoelang iets er over doet vanuit Ierland begon ik na een dag of 6 of zes toch knap onrustig te worden. Vanuit Amerika duurt het een dag of vier, dus.... Ik had als adres ook nog mijn werkadres opgegeven. Mijn kantoor ligt aan de straatkant, dus alle PTT busjes met pakjes bestemd voor dat adres komen voor mijn raam langs. Gemiddeld zo'n vijf a zes maal per dag. Ik kreeg toch wel steeds meer de neiging om bij ieder UPS/USPS/TPG busje naar de voordeur te galloperen om te kijken of er al iets was. En dan maar naar die telefoon staren in de hoop dat het de receptie is: "Hallo, er is een..." .Uiteindelijk kwam het pakket na 14 (!) dagen aan. :-?

birt
17 november 2004, 16:21
mijn stompswitches uit amerika waren langer onderweg dan vanuit israel.
en de envelope was geopend en weer toegeplakt met tape van de douane.

Rutger
17 november 2004, 16:45
ik wacht al sinds 22 september op mn EBS Dynaverb, besteld bij Musikproduktiv. Van de eerste duurde het eerst 2 weken voor ze hem zelf binnen hadden, en na nog 1 a 2 weken bleek dat ie zoekgeraakt was bij de post. 3 weken geleden hebben ze een nieuwe besteld en gister kreeg ik een mail dat het nog 2 weken duurt voor ze hem van EBS binnenkrijgen. :-?

Speeddemon
17 november 2004, 16:50
mijn stompswitches uit amerika waren langer onderweg dan vanuit israel.
en de envelope was geopend en weer toegeplakt met tape van de douane.
Je hebt ze dus binnen van George Blekas?

Ik heb laatst nog gemaild met Arielfx (Tom) uit Israël, maar die accepteert geen Paypal meer.

Opties zijn nu George Blekas of Engineerguy30 (John Lewman).

e_lukather
17 november 2004, 17:26
ik heb hem ik heb hem !!!!!!!!!

het is een ibanez de7. Ik haal de scheur uit mn top dus ik zet hem in de fxloop. Maar.. nu heb ik een serial en een parallel in en uitgang. welke moet ik gebruiken? of maakt het niet uit?

birt
17 november 2004, 19:29
mijn stompswitches uit amerika waren langer onderweg dan vanuit israel.
en de envelope was geopend en weer toegeplakt met tape van de douane.
Je hebt ze dus binnen van George Blekas?

Ik heb laatst nog gemaild met Arielfx (Tom) uit Israël, maar die accepteert geen Paypal meer.

Opties zijn nu George Blekas of Engineerguy30 (John Lewman).

hoe wil arielfx dan dat je betaald??

Antal
17 november 2004, 19:35
hoe wil arielfx dan dat je betaald??

Met een creditcard vrees ik. Maar die heb ik dus ook niet :-(

Blijepanda
17 november 2004, 19:40
Barcode : 3SPA3077011
Postcode : 3828GV

De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:

Statusinformatie Datum Locatie
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 16-11-2004 Breda-Oude Vest , balie postkantoren bv
Zending gesorteerd op sorteercentrum 16-11-2004 Dordrecht-Pieter Zeemanwg , intern transport pakketten
Zending gesorteerd op sorteercentrum 17-11-2004 Zwolle-Nipkowstr , intern transport pakketten
Zending in distributieroute 17-11-2004 Amersfoort-Neonwg , pakkettendistributie


hup tpg ik wil m'n pedaaltje vandaag nog testen !


wat zijn jullie ervaringen met wachten.. ik word gek bij elke bel ren ik naar de deur :-?

Lijkt me dat ze er morgen mee komen, aangezien de zending 's vandaag nog in Zwolle gesorteerd is en pas later op de dag in Amersfoort is aangekomen.

Speeddemon
17 november 2004, 20:18
ik heb hem ik heb hem !!!!!!!!!

het is een ibanez de7. Ik haal de scheur uit mn top dus ik zet hem in de fxloop. Maar.. nu heb ik een serial en een parallel in en uitgang. welke moet ik gebruiken? of maakt het niet uit?
Zet 'm in de parallel en zet het delaylevel op de DE7 boven de helft.

BLOK182
17 november 2004, 20:25
Mijn verzending spulen van MusicStore Keulen naar hiero (Venlo) heeft best lang geduurd, was blij dat ik alles had:-) Wel cool dat je met UPS alles kan tracken, geeft toch nog iets van vertrouwen 8-)

e_lukather
17 november 2004, 20:37
Woow men.. heb hem net ff lekker uitgeprobeert. Wat een verschil maakt zo'n delaytje hey !!! Ik heb nu echt een super lekkere sound.

Het maakt je geluid echt machtig. Geweldig.

[quote="Speeddemon Zet 'm in de parallel en zet het delaylevel op de DE7 boven de helft.[/quote]

ik heb hem idd over de helft. Alleen het enige wat mij opviel is dat de reverb van de amp zelf niet meer actief is. De footswitch dient nu al aan/uit schakelaar. Dus ik kan m'n pedaaltje achter vlakbij de versterker neerzetten en hem bedienen met mijn koch switch.

Wel jammer dat het niet tegelijk kan. Want clean + reverb is best wel heel mooi zeg maar :)

DREAMMACHINE
17 november 2004, 21:39
ik vond musicstore in keulen extreem snel trouwens, ik bestelde er een line6 dl4 online op zondagavond, en de dinsdagochtend erna ( nog geen 2 dagen dus!) lag tie al op de mat!
:o

prima dus, jammer dat ze niet echt heel veel interessante spullen hebben qua effecten etc.