PDA

View Full Version : DOYLE DYKES VIDEO



bert
17 november 2004, 14:44
Misschien al eens eerder hier onder de aandacht gebracht.
Anders : kijken, luisteren en genieten.


http://www.harvest.org/crusades/04/hawaii/webcast/view/index.php?stream=4&type=wm&bw=high&id=12

Kies bij : Jump into the video : Doyle Dykes.

Dit nummer (09) staat op zijn nieuwste CD : Chameleon

01 Too Happy Blues
02 Bye Bye Blues
03 U2 Medley
04 Sweet Tea Memories*
05 Return to Avalon
06 Coldplay Medley
07 Three Chords and a Cloud of Dust
08 Tenderly
09 While My Guitar Gently Weeps
10 Music of the Night
11 Superstition
12 Let Me Fall
13 Over the Rainbow
14 Be Still

De COLDPLAY Medley is . . . . stilte . . . . ( geen woorden voor )

GitaarNet Admin
17 november 2004, 15:08
en: a.s. zaterdag speelt ie in Alkmaar op het Alhambra festival,
zijn nog kaarten voor!

bert
17 november 2004, 15:35
Weet ik, :cry: . . . . snik . . . . :cry: , Ben het hele weekend afwezig. Ik zou daar de CD kunnen/willen kopen MET handtekening, maar helaas.

Janne
17 november 2004, 16:12
Jammer, is een beetje ver vanuit weert (2,5 uur met de trein en dat kost dan ook nog 36 euro :( ).
k heb vorig jaar nog speciaal voor gitarre 2000 een boekje met bladmuziek gekocht, kan m nu bijna spelen :) .

Picker
17 november 2004, 18:26
I hate to be the party pooper...

Doyle is best een goede picker, maar ik vond dit wel een wat zwaarmoedige performance. Bovendien: die Taylor met "Expression System" is echt niet om aan te horen!

Geef mij Tommy maar! :P

bert
18 november 2004, 22:17
I hate to be the party pooper...

Deze zin begrijp ik niet goed . . . . :-?

Doyle is best een goede picker, maar ik vond dit wel een wat zwaarmoedige performance.

Smaken verschillen . . . . :wink:

Bovendien: die Taylor met "Expression System" is echt niet om aan te horen!

Op deze video niet of helemaal niet ! ? ! ?

Geef mij Tommy maar! :P

Bij T.E in Raalte geweest en een tijdje later bij D.D ook in Raalte. Van beide gitaristen genoten. Dat kan toch ook :) .

Picker
19 november 2004, 01:09
Ho, begrijp me niet verkeerd...

Doyle is een goede picker! Alleen DEZE performance is veel minder dan wat hij normaal doet. Saai, vind ik. Er komt geen einde aan!

Hoe de Taylor ES klinkt weet ik niet. Heb er nooit op gespeeld. Maar het geluid op deze DD video vind ik echt vreselijk!

En tja, sinds ik Tommy ken loop ik voor geen enkele gitarist meer echt warm. Voor mij is hij gitarist nummer 1 op de wereld, en in alle opzichten ongeveer twintig keer zo goed als gitarist nummer 2...

Moet je nagaan hoe ik lijd als ik naar mijn eigen muziek luister! :-?

Hoe het ook zij: hier is nog een Doyle Dykes video. Die Taylor klinkt nog steeds pet, maar de muziek is een stuk leuker!

http://www.taylorguitars.com/video/doyle-dykes.aspx?play=hi

Buzz
20 november 2004, 09:46
Inderdaad zeg! Ik heb Doyle echt hoog zitten. Voor mij toch wel niveau TE. Maar dit geluid is echt goedkoop! Dat zou toch beter moeten kunnen. Mijn Furch met LR Baggs klinkt al veel beter.