PDA

View Full Version : zotte verzameling!!!



sandman4justice
17 november 2004, 14:18
Enkele Vai-limited editions :o :nervous:
http://www.voes.be/guitars/index.html

Philippe
17 november 2004, 17:13
Landelijke loterij gewonnen?

Fuhgawz
17 november 2004, 18:17
YUCK!! :stop:

Blijepanda
17 november 2004, 18:24
YUCK!! :stop:

:-D

Laat ik zeggen dat ik ze niet allemaal even mooi vind :)

chennie
17 november 2004, 18:30
YUCK!! :stop:
YUCK!! :stop:
YUCK!! :stop:

Braindead
17 november 2004, 18:36
Die Jem7 PMC (Purple Multi Colour) is wel uh..........
een beetje vreemd maar wel lekker zullen we maar zeggen :P

bert k
17 november 2004, 19:12
Die Vai is toch wel een ongelofelijke nicht... :-D

Anders Destium
17 november 2004, 19:15
Hoe bedoel je Vai is nicht, mooi roze is toch helemaal niet lelijk :o :lol:

http://www.edromanguitars.com/guitar/ibanez/images/IBA-Jem777SKLarge.jpg

Braindead
17 november 2004, 19:21
Is absoluut een gave gitaar. Of je mij ermee op een podium zult zien staan is een ander verhaal.
:razz:

Tja de eighties he

AART
17 november 2004, 19:25
waaaaaaaaaaahhhh

die 90 ham is vet!!!!!!!!! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o


hij heeft er zoveel, kan ie er niet eentje weggeven aan een goed doel(=me) :o

Morpheus
17 november 2004, 21:07
ik vind serieus waar, die JEMS bloedjemooi, OP DAT HANDVAT NA!!! dat maakt de gitaar zo lelijk!!! kan je je nergens vertonen zonder te horen: mwaaa hij heeft de VAI-signature.....tis dan nooit echt jou gitaar, maar iemands signature-gitaar.....daarom zou ik m nie willen hebben, ondanks zijn prachtige specs.....(of is dat handvat dicht te plamuren?? :wink: )

Thom TK
17 november 2004, 21:16
ik vind serieus waar, die JEMS bloedjemooi, OP DAT HANDVAT NA!!! dat maakt de gitaar zo lelijk!!! kan je je nergens vertonen zonder te horen: mwaaa hij heeft de VAI-signature.....tis dan nooit echt jou gitaar, maar iemands signature-gitaar.....daarom zou ik m nie willen hebben, ondanks zijn prachtige specs.....(of is dat handvat dicht te plamuren?? :wink: )

jah, helemaal mee eens!

En trouwens, als je zoveel gitaren hebt, krijg je er nooit echt een binding mee.
Zo van "heey, ik had ook nog een rode!".

Overkill.

Javaca
17 november 2004, 21:28
Binding krijgen?

Pas maar op dat de gitaren onderling geen ruzie krijgen over wie vandaag met de baas mag spelen. :razz:

Wietse hoe houd jij je gitaren tevreden? :cool:

wietse
17 november 2004, 21:58
Wietse hoe houd jij je gitaren tevreden? :cool:

gewoon ze af en toe poetsen , en soms op een dag ze allemaal effe door de handen te nemen , stemmen , stukkie tokkelen en dan de volgende.

ik vind deze kerel z'n collectie niet mooi te veel van hetzelfde ,die artist en de lp die vind ik wel mooi maar dan houdt het ook op.

Anders Destium
17 november 2004, 23:12
En trouwens, als je zoveel gitaren hebt, krijg je er nooit echt een binding mee.
Zo van "heey, ik had ook nog een rode!".

Overkill.

Geen overkill verzamelen is een hobby, maar ik vrees dat je gelijk hebt :) Ik heb met maar 3 gitaren die ik heb écht een binding, Ibanez RX750, Ibanez RG2027 en Ibanez PGM90HAM. Daar zit stuk voor stuk een persoonlijk verhaal achter waardoor ik ze slechts bij uiterste noodzaak ooit zou verkopen. De rest is speelgoed, in de goede zin van het woord :lol: