PDA

View Full Version : Speel pa 8-9 maanden Metallica - Unforgiven II



Kure
16 november 2004, 22:54
Ik heb dit zojuist opgenomen. Mn stem is zwaar klote dus als er iemand zich kapot wilt lachen dan moet je dit zeker downloaden :)

Het gaat er mij om of ik de akoorden goed pak en of ze helder klinken.
Zoals als ik al zei ik speel pas 8 a 9 maanden. De laatste maand heb ik gitaarles gehad en de rest allemaal van het internet geleerd.

Alvast bedankt !




:D

link --->

http://www.franic.speedlinq.nl/kure%20-%20unforgiven%20II.mp3

Slashhh
16 november 2004, 23:16
hey, de gitaar klinkt gewoon ok als je pas zo kort speelt hoor!
menigen hebben moeite om op een akoestische gitaar ritmes te spelen in t begin dus, complimenten.

t beste en veel plezier

Jax
18 november 2004, 19:04
Klinkt goed hoor, en je stem is zeker niet zo slecht als je me deed denken met je beschrijving!

Azrael
18 november 2004, 19:06
Nah.....vind het niks boeiends.......stem niet en gitaarwerk niet......paar akkoorden....

Negative K3 fan
18 november 2004, 19:14
akkoordwerk is netjes voor 8-9 maajnden tuurlijk het kan altijd beter of moeilijker, maar ik ken zat lui die al jaren spelen en nog steeds dit soort dingen niet kunnen.

ik zou alleen wachten met het te serieus nemen van je vocalen, want het is idd prut, maar wie weet kan er nog wat aan veranderen (ooit hetfield gehoord in zn jongere jaren :D).

Ron4ld
18 november 2004, 21:49
Azrael: ik vind prima hoor dat je het crap vind maar dan vind ik wel een verklaring op zijn plaats dan heeft hij/zij er ook nog wat aan en kan die er aan werken. Maar dat vind ik dan...kijk maar wat je ermee doet :)

Je zang is te zacht vind ik. Waarschijnlijk omdat je je stem niet zuiver vond?. :wink: . Mag ik vragen welke akkoorden je pakt?


Groetjes,

Ronald

Azrael
18 november 2004, 22:00
akkoordwerk is netjes voor 8-9 maajnden tuurlijk het kan altijd beter of moeilijker, maar ik ken zat lui die al jaren spelen en nog steeds dit soort dingen niet kunnen.


Mogen zij zich diep schamen....... :D

Negative K3 fan
18 november 2004, 22:32
haha tja, ach wat doe je eraan, lesgeven en bruut geld verdienen hahahaha

Kure
19 november 2004, 01:23
Ach ja opgenomen met een mic van 2 euro. De akoorden die ik pak zijn Am C G E.

Bedankt allemaal voor de reacties.

:)

Azrael
19 november 2004, 11:26
Ach ja opgenomen met een mic van 2 euro. De akoorden die ik pak zijn Am C G E.

Bedankt allemaal voor de reacties.

:)

2 euro? Waar? :P

abbys
19 november 2004, 16:30
mooi mooi mooi, volgende post is een vlammende solo a la metalllica, k? :wink: :D