PDA

View Full Version : Ik(basgitarist en 17) zoek band



HIMrazorblade
1 juni 2002, 18:33
jghjjhjhgjhgjhg

oZ
2 juni 2002, 20:44
oi!

ik ben gitarist (soort van, kspeel nu 1/2 jaar) kwoon in schiedam (ligt dus 5 minute van R'dam) 17 jaartjes oud en mannetje, en khou van alles wat punk,grunge, indie en emo is.
favoriete band nu is a new found glory.
dus heb ie intresse mail me -> rob_slegtenhorst@hotmail.com

LH-KC-JI
3 juni 2002, 22:10
Heeeeeey ik woon in Hillegom,( das dicht bij leiden dusss), ben een gitarist, ben ook een nieuwe band aant zoeken, heb al een drummer, en een oefenruimte binnen een maand, kspeel nu bijna en jaar en heb goede apparatuur dusssss......
ben trouwens pas 15 en hou van grunge punk en die shit
mzzls

Fastvinnie
4 juni 2002, 20:46
hey.
Ik ben Vincent. ik ben 15 en ik woon in Leiden :smile: en ik zoek ongeveer hetzelfde als jij, ik heb al een oefenruimte + eventueel een drummer. Ik speel nu 2 jaar gitaar en speel dat soort liedjes als jij, Misschien kunnen we een keer samen repeteren....
laat het horen of mail anders naar vincevdv@hotmail.com
MZZLZ vincent

Fastvinnie
4 juni 2002, 20:51
sterker nog ik heb al een band bij elkaar, ik + nog een gitarist en een drummer, nu nog een bassist en een zanger, dus als het je wat lijkt nemen we nog wel contact op...
Wij spelen Nirvana en blink 182 en dat soort liedjes, ongeveer hetzelfde dus...

The Edge
5 juni 2002, 10:51
leuk man mensen in leiden, Ik werk in leiden en ik zou ook wel in een band willen spelen.
Ik ben 23 speel 8 jaar gitaar en hou van alle soorten muziek The Offspring, Bloodhound Gang, Nirvana en natuurlijk U2.

repeteren laat het effe weten hier of ronaldverwaal@hotmail.com