PDA

View Full Version : ain't no sunshine when she's gone



AcousticFreak
16 november 2004, 00:16
Weer met die speelgoedmicrofoon :roll:

http://members.lycos.nl/sterbraak/sunshine.wma

("linkermuis - opslaan als" wil wel eens werken als ie um niet pakt)

Was in een vage bui ergens diep in de nacht. Niet echt zuiver, maar wel redelijk gevoelig dacht ik.

VHsologitarist
16 november 2004, 23:37
hey!!


je gitaar spel klinkt wel goed, alleen 1 klein dingetje:
als je je stem iets ruwer gebruikt zou het nog vetter klinken (ik heb soms het gevoel dat het te lief gezongen is, en denk dan hey dit zou een meisje ook zo zingen) met alle respect maar het klinkt ni slecht, leuke post!!!
post wat meer hiervan i like it ;)

groetjes
fer

AcousticFreak
17 november 2004, 11:09
Ik kom ook half van Venus geloof ik :razz:

Thanks anyway!

Ben meer met klassieke stukken bezig de laatste tijd en vrij weinig met zang. Misschien ooit eens gaan lessen! :) En tja.. ik rook niet he... :roll:

Jools
17 november 2004, 11:23
Zo jij komt hoog :D

leuk gedaan, een van m'n lievelingsliedjes 8-)

Bouke
17 november 2004, 12:13
Hey,

Best goed man! Ik vind het altijd zeer bewonderenswaardig als er ook vocalen bij gitaarstukkies worden gepost. Helemaal niet slecht, een beetje meer power zou idd niet misstaan, maar zo ook goed aan te horen hoor. Je zit dicht tegen kopstem zingen aan, misschien dat het daarom wat vrouwelijk klinkt. Beetje jonge stem zo klinkt het althans, ik weet niet hoe oud je bent, maakt ook niet uit verder, je klinkt nu eenmaal zo.

Wat ook heel leuk is bij dit nummer om hem een beetje meer bluesy te zingen. Een beetje er omheen friemelen, ietsje minder de strakke hoofdlijn volgen. daar gaat het meer van leven. Zing je tijdens het spelen of heb je later ingezongen (voor Joko? :D)

Dit nummer staat op mijn lijstje om eens flink de blues in te jagen, dus misschien binnenkort wel eens een versie van mij met band.

Groets,

Bouke

AcousticFreak
17 november 2004, 12:49
@ Jools

Haha ik kan nog wel hoger hoor :razz: Maar dan wordt het zeker niet mooer.. ben maar een amateurtje!


@ Bouke

Ik speel en zing tegelijk. Das het prettigst, omdat je die 2 dingen dan het best op elkaar kan afstemmen! Ik ben 27, maar zie eruit als 22 (zo schijnt) en nu blijkt ook nog eens dat ik jong klink gheheh :lol:
Dat bluesy gebeuren komt vanzelf wel een keer. Eerst eens strak in de maat zingen.. enne.. yoco.. oeps.. ff vergeten dat dat er nog achteraan stond :razz: Ik was in hogere sferen na een erg gezellig nachtelijk stukje chatten :roll:

Zolang jullie me niet voor Frans Bauer uitmaken vind ik alles best! :wink:

Stratman70
17 november 2004, 12:50
Ik vind hem erg mooi. Mooi gespeeld en ik heb zeker ook waardering voor je zang. Er zit gevoel in dit nummer en dat laat je goed uitkomen.

AcousticFreak
17 november 2004, 22:52
thanks :)

Ik heb het originele intro gevonden in tabs.. maar ff flink instuderen! En wat aan de rauwheid werken :wink:

Dan post ik ooit wel een betere versie..

nu nog een paar fatsoenlijke mics :roll:

Dirk_Wildenborg
2 december 2004, 17:40
mooi hoor, klinkt lekker warm en zacht. prima werk, ookal is het misschien niet zoals het nummer ooit bedoeld was, je geeft er echt een gevoelige draai aan.

Azrael
2 december 2004, 21:14
Hehe , je kunt een zangstem ontwikkelen maar ik gok dat we van jou stem geen tenor kunnen maken :-D eheh...

Even zonder dollen......je moet gewoon proberen wat meer dynamiek in je stem aan te brengen en wat meer gevoel. Je zingt simpelweg te zacht op een hoop stukken. Niet focussen op rauwer zingen maar gebruik gewoon meer dynamiek , dan komt dat vanzelf.

AcousticFreak
4 december 2004, 02:25
Tja dat komt waarschijnlijk omdat ik nog niet echt uit durf te halen! :oops: Maar ik was die nacht dan ook niet in een zware bluesstemming..

Misschien durf ik ooit iets krachtigers te posten in de toekomst ;)