PDA

View Full Version : JURY beoordelingstopic



Shakeel
16 november 2004, 00:42
Ok ik ben nu jurylid en dat is allemaal wel leuk en aardig enzo maar Br@mbo volgens welk systeem moeten we nou gaan beoordelen :roll: Schiet niet echt op zo he.

Anyway schaap en ik hadden het volgende bedacht:

Ieder jury lid kiest 10 deelnemers die volgens hem / haar door de preselectie moeten komen. Aan elk van deze tien leden kan een aantal punten gegeven worden. 1 - 5 pt. 1 punt is minimum 5 pt is maximum.

bijv.

Deelnemer A 3 pt
Deelnemer B 5 pt
Deelnemer C 1 pt etc. etc.

Op het einde tellen we dan van elk jury lid het aantal punten ze bij welke deelnemer hebben. De 10 deelnemers met de meeste punten gaan door.

En naar wie moeten we deze uitslagen dan mailen? Naar jou brambo? Of moeten we het ergens posten? Graag ff duidelijkheid want nogmaals dit schiet niet op zo.

Das Schaap
16 november 2004, 01:05
Tja sorry mensen, voor vandaag (eigenlijk gister) was en is er geen duidelijkheid over de beoordeling. Dus totdat Brambo of bovenstaand idee goedkeurt of een ander idee heeft, zal iedereen nog even moeten wachten of ze doorgaan naar "de grote finale" (:-D). Ik zelf zit nu nog alles uitgebreid te beluisteren (inclusief de laatste toevoeging ;)) en Shaggy heeft nu ook misschien weer geluk zn bijdrage online te zetten. Ik geniet iig nog even van alle inzendingen !
Het wordt nog moeilijk mensen. :strat:

Robin Dorland
16 november 2004, 13:42
Ik ben geen jurylid, maar ik denk dat het belangrijkste van een solo is dat hij goed loopt en dat iemand niet boven zijn kunnen speelt , oftwel; niet slordig dus.

Br@mbo
16 november 2004, 22:07
We hebben 18 inzendingen, ik stel voor dat de juryleden de 8 minst goeie nummers eruitpikken en die dan naar mij mailen ( emailadres is bekend ? )

Liefst zo vlug mogelijk uw nummers eruitkiezen.

belangrijk: Jeroenvanhulsteijn wenste zijn deelname in te trekken en doet dus NIET mee

charlie45
17 november 2004, 13:35
en?!!! en ??!!

Das Schaap
17 november 2004, 19:19
Mijn beoordeling is gestuurd....
Jammer van Shaggy en Jeroen. Verder de rest nog succes, ben benieuwd wat de uitkomst zal zijn.

Jeroenvanhulsteijn
17 november 2004, 22:10
ach, scheelt weer gerommel voor de jury. Bovendien schat ik veel inzendingen toch hoger in. Zeker qua opname technieken :) Maar suc6 allemaal iig!