PDA

View Full Version : Damn, hier had iemand voor moeten gaan



NeeraDJ
15 november 2004, 21:13
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=21763&item=3759033114&rd=1

Mijn vader's collega woont in Stuttgard, ze had 'm zeker wel voor me opgehaald, maar ik had verwacht dat deze voor 1200 euro zou gaan ofzo :-(

marc_o
15 november 2004, 21:41
Ha! die heb ik vroeger ook gehad. Goeie versterker hoor, niet echt voor de zwaarste Metal, maar als je een JCM-achtige bak zoekt met veel meer karakter, kun je hiermee prima uit de voeten. Het clean is echt te gek ook en gaat ongelooflijk hard. Heb er nu de nieuwste versie van, de Knucklehead reverb, met nog een extra kanaal erbij.


Dit was toch de versterker die jij eerst op het oog had?

Mitch
15 november 2004, 23:01
Yummie 8-) Wat een prijs zeg. Da's echt voor niks.

jaywalker
15 november 2004, 23:35
Is inderdaad niet veel geld. Je verwacht dan echt dat ie op het einde nog flink zal toenemen in prijs

Joop M
15 november 2004, 23:52
Als je hem wil hebben mail je de verkoper toch.
Misschien wil hij er wel van af met een puntje winst ,nee heb je

Grz Joop :D

Dirk_Hendrik
16 november 2004, 10:07
Het is ebay. Een verkoop is dus een bindend contract. T'is geen marktplaats met de bijbehorende mentaliteit.

Joop M
16 november 2004, 10:50
So what, wie zegt dat ie hem niet voor de handel heeft gekocht ?
Ik zeg al ,nee heb je ja kan je krijgen.

Grz Joop

marc_o
16 november 2004, 11:03
Ik zou er zeker voor gaan!!
Goeie prijs voor een topversterker.

Squier4ever
16 november 2004, 17:52
Goeie versterker hoor, niet echt voor de zwaarste Metal,

oke, waarom speelt die gast van Slipknot er dan op tijdens live-gigs?
nja zal wel een fx-bak voor liggen oid

NeeraDJ
16 november 2004, 17:56
Een wereldprijs voor een versterker die nieuw 2300 euro kost, damn voor die prijzen gaan Marshall JCM800s. If I had only known :-(

Quink
16 november 2004, 18:09
Een wereldprijs voor een versterker die nieuw 2300 euro kost, damn voor die prijzen gaan Marshall JCM800s. If I had only known :-(

Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb een paar keer gehad dat ik iets interessant zag op eBay, er een redelijk bod op uitbracht, en vervolgens gaat de hele wereld en zijn moeder er op bieden, en dusdanig veel alsof ze zojuist de eindejaarsloterij hebben gewonnen. Weekje later kijk je weer eens op eBay en zie je iets vergelijkbaars dat voor een zeer laag bedrag is verkocht, en je hebt die hele veiling niet gezien, of je dacht, ach laat maar. Niet om heel blij van te worden.

alhambra
16 november 2004, 19:24
So what, wie zegt dat ie hem niet voor de handel heeft gekocht ?
Ik zeg al ,nee heb je ja kan je krijgen.

Grz Joop

A het is een duitser en die hebben over het algemeen ff wat meer fatsoen dan een nederlander (als het om handel gaat), maar goed ook daar zitten ratten tussen natuurlijk.

B zoals al aangegeven een deal op ebay is bindend en dus KAN de hoogst biedende hem aanpakken, dat jou dat niks doet zegt meer dan je weet :wink:

Joop M
16 november 2004, 20:21
Ik geloof dat jullie iets niet begrijpen,
Ik bedoel dat je de winnaar van E-bay moet mailen ,dus NIET de verkoper


Grz Joop

marc_o
16 november 2004, 21:41
Goeie versterker hoor, niet echt voor de zwaarste Metal,

oke, waarom speelt die gast van Slipknot er dan op tijdens live-gigs?
nja zal wel een fx-bak voor liggen oid

Voor de duidelijkheid, die speelt er niet op.
Die speelt iop het model wat ik heb, de Knucklehead reverb, is misleidend qua naam, maar is een heel andere versterker met 3 kanalen met ieder nog een boost.
Het model waar het hier over gaat is het eerste Knuckleheadmodel met 2 kanalen en geen reverb.

Kijk voor meer info op www.rivera.com

alhambra
16 november 2004, 21:44
Ik geloof dat jullie iets niet begrijpen,
Ik bedoel dat je de winnaar van E-bay moet mailen ,dus NIET de verkoper


Grz Joop

aha okee ik snap het (ja nu wel) :-D

Sorry.