PDA

View Full Version : Marshall SLX mod.clean kanaal gevraagd



lcvanderhelm
15 november 2004, 20:41
Wie weet hoe ik aan een schema kan komen,om in een SLX een clean kanaal in te bouwen,waarbij het volume hiervan apart regelbaar is. Voor ik kommentaar krijg ,inderdaad daar is een SLX niet voor bedoeld.Maar ja zo ben ik nou eenmaal.

shredneck
15 november 2004, 20:48
Wie weet hoe ik aan een schema kan komen,om in een SLX een clean kanaal in te bouwen,waarbij het volume hiervan apart regelbaar is. Voor ik kommentaar krijg ,inderdaad daar is een SLX niet voor bedoeld.Maar ja zo ben ik nou eenmaal.


een sl-x heeft maar 1 kanaal, wat ie wel heeft zijn 2 volumeregelingen.

zo is ie nu eenmaal. :cool:

IndiepoprockJesse
15 november 2004, 22:07
hij wil er dus nog een kanaal inbouwen..

zo is ie nu eenmaal :D

Jesse//

josh.vandenberg
16 november 2004, 11:09
Ik ben er mee bezig en het gaat goed worden ,met goede schkelrelais en zo

Ik heb een schema

Guinness
16 november 2004, 12:40
Ik heb ook een slx en voor clean gebruik ik mijn volumepot van de gitaar, zo ben ik nu eenmaal. :D

Matje
16 november 2004, 16:57
koop dan geen slx. :roll:

AART
16 november 2004, 17:24
koop dan geen slx. :roll:

+1

dat ding is gemaakt om te scheuren, niet om clean mee te gaan...

dat doe je alleen als je hopeloos bent.

voor de rest: volumepot.....

AART
16 november 2004, 17:25
trouwens, in een topic hieronder ergens(sl-x probleem) staan links naar schema's van voor en eind versterker in normale toestand, misschien heb je er wat aan...

NeeraDJ
16 november 2004, 17:29
Koop een Fender Bassman of als je minder te besteden hebt een Peavey Classic head voor erbij. Is een veel goedkopere en efficientere oplossing IMO.

lcvanderhelm
18 november 2004, 19:22
Ik dacht toch dat ik me ingedekt had met de opmerking voor ik kommentaar krijg etc.Waarom krijg ik dan toch van die domme antwoorden.Is het zo gek om een versterker met zulke goede crunch en high gain geluiden,zodanig aan te passen,dat ik geen 2de versterker mee hoef te sjouwen voor het cleane werk.O aart ik ga zo op zoek naar jou verwijzing,maar ik moest even mijn hart luchten##$%&&****@""

ieme
18 november 2004, 19:24
ik heb geen SLX, zo ben ik nu eenmaal....

lcvanderhelm
18 november 2004, 19:44
Nee Ieme zo ben ik nou eenmaal en het lijkt me niet best voor jou[en die anderen] als jullie allemaal net als ik zijn.Dan moet je echt nog veel meer drugs gebruiken.

ieme
18 november 2004, 19:45
Nee Ieme zo ben ik nou eenmaal en het lijkt me niet best voor jou[en die anderen] als jullie allemaal net als ik zijn.Dan moet je echt nog veel meer drugs gebruiken.

:-D

josh.vandenberg
18 november 2004, 22:55
In heerenveen hebben ze geen drugs,alleen de elfstedentocht,leo .Dat weet je toch.

ieme
18 november 2004, 23:22
In heerenveen hebben ze geen drugs,alleen de elfstedentocht,leo .Dat weet je toch.
elfstedentocht komt niet door heerenveen, de enige connectie met schaatsen hier is ijsstadion thialf