PDA

View Full Version : Uitkijken voor nieuwe gitaar



My Dying Bride
15 november 2004, 21:13
ik weet dat het nog lang is maar nieuwjaar komt er weer aan en dat betekend weer eens wat nieuws voor mij (ik ga ook 1 week werken dus das ook al extra geld)
Dus ga ik nu ( al ) beginnen uitkijken / revieuws lezen / eventueel testen / ...

ik heb al een prs en een squier affinty strat die ik probeer een beetje te relicen , maar dan op natuurlijke manier natuurlijk waarover ik allebij tamelijk tevreden ben

ik zoek dus nu iets van vergelijkbare kwaliteit als mijn prs santana se maar mijn buget ligt rond de 400 € of minder

dus voor mijn volgende gitaar dacht ik aan een les paul vorm maar ik weet nog niet welke , ik had in gedachten

-Tweede hands tokai : die vind je niet echt makkelijk in belgie

-nieuwe epiphone les paul studio

-tweede hands epiphone standard of custom

-op ebay : flame les paul , volgens de verkoper te vergelijken met een echte gibson , flame is een submerk van mayones , poolse afkomst

-epiphone les paul gothic

-eventueel richwood en dan nieuwe elementen in gooien

-ltd ec-50 met andere elementen ( heb al een ex 50 gehad , was nie echt speciaal )


OF

- epiphone sg ( maar waarschijnlijk niet , tenzij ik ergens een heel goedkope 2de hands zie )

tenzij er mij een leuke aanbieding in het oog schiet ergens bv fender , ibanez ... maar toch waarschijnlijk een les paul

Wie heeft nog voorstellen / meningen / of verkoopt iets ...


gerne dat ik speel : de alternatievere metal à la anathema , my dying bride , end of green , lacrimas profundere ...


Alvast bedankt !