PDA

View Full Version : live FILMPIE a la Steve lukather + eind solo rosanna



VHsologitarist
15 november 2004, 19:14
Ook deze live opname is weer van afgelopen optreden:
Toto - Hold the line (de solo dan he)
http://members.home.nl/ferrybrouwer/hold/

En nu we toch bezig zijn met Steve Lukather
had ik ook eventjes de eindsolo opgenomen van rosanna
nog steeds mijn excuses voor het matige geluid!!
http://members.home.nl/ferrybrouwer/rosannaend.mp3

groetjes

krizz
15 november 2004, 19:54
Goed gedaan joh! :)

Ook mooi gedaan met flash, kan die software van de camera dat gewoon omzetten of zo? 8-)

't geluid valt best mee trouwens.

VHsologitarist
15 november 2004, 19:58
dankje

nee het is gefilmd met een simpel oud videocameraatje,
heb dit omgezet als mpeg en in flash kun je dit importeren en er een pre-loader in zetten.

groetjes

delphiro
15 november 2004, 21:21
het gaat je wel allemaal erg makkelijk af he...

knap om dit zo op een optreden voor elkaar te krijgen.. als je er nu nog stoer bij zou kijken en Jack Black bewegingen bij zou maken dan zou het nog meer indruk (op het publiek) maken maar ik vind het zelf veel leuker om te zien dat je gewoon dit stukje 'maar even' speelt zonder te blikken of blozen.

Die (overigens leuke) griet heeft trouwens ook geen verkeerde stem voor zover ik het kon horen! Is dit jullie coverband o.i.d.??

VHsologitarist
15 november 2004, 21:30
Hahah dankje delphiro!

Het is ook een makkelijk soloowtje. (Hoe makkelijk ie ook s... ik heb altijd een probleem gehad om dan nog eens aan mn act te werken. Ik kan mn concentratie maar op 1 punt houden heb daarvoor veel respect voor mensen die dat weer wel kunnen)
Dit is idd een coverbandje waar ik 2e gitarist ben, zodat ik me muzikaal binnen een bandje ook s kan ontwikkelen.
De zangeres zingt best lekker alleen kan niet zo heel hoog (dit was vooral te horen tijdens het optreden toen we beat it speelden, maar voor de rest een geweldige zangeres (ook heel leuk ja ;) )


greets

Luc-O
15 november 2004, 22:17
Lekker hoor, jij kan het allemaal hè? :wink:

VHsologitarist
15 november 2004, 23:05
Hahah .... kwijl kwijl... ;)

Weet je wat me wel opvalt op dit forum dat extreem goede gitaristen me een complimentjes geven (dat doet me goed).
Ik zal geen namen noemen gheheheh :D

(Soms is het leuk om lekker te scheuren in een bandje, maar mn hart ligt toch echt bij klassiek gitaar, geeft mij troost in moeilijke situaties en voldoening.. Inlevings gevoel ligt hoger bij mij)

Luc-O
15 november 2004, 23:13
Soms is het leuk om lekker te scheuren in een bandje, maar mn hart ligt toch echt bij klassiek gitaar

Ik ken het, alleen dan omgekeerd. Heb 6 jaar klassiek gespeeld, toen m'n hart verloren aan de elektrische, maar als ik dan bij tijd en wijle die klassieke gitaar weer pak denk ik: mooooi.... Sterker, jouw clipje van Mediterranean Sundance (ik heb die cd grijs gedraaid) heeft ervoor gezorgd dat ik er weer wat meer mee aan de gang ben gegaan 8-)

VHsologitarist
15 november 2004, 23:23
haha!!

Heb ik toch nog 1 goede daad verricht ;)
:-D

Toffe gozer
16 november 2004, 00:12
Man dit klinkt ook weer te gek ,wat mij ook opvalt is de dat je zo relax staat de spelen terwijl het toch nou niet echt een simpele solo is (voor mij dan) erg knap hoor :) en ook de "Rosanna" solo is erg gaaf , I WANT MORE :)

boudewijn
16 november 2004, 00:34
Ja echt gaaf maar je moet toch echt je snaren anders gaan bevestigen man je steekt dat kind bijna een oog uit . :wink:

Kicke bandje hoor.

segers
16 november 2004, 12:13
Ja echt gaaf maar je moet toch echt je snaren anders gaan bevestigen man je steekt dat kind bijna een oog uit . :wink:

Kicke bandje hoor.

hahahahahahaha idd :cool:
Maar klinkt te gek man!!
Goeie sound ook. Wat voor spul gebruik je?

grtz
Roy

VHsologitarist
16 november 2004, 13:51
toffe gozer bedankt!!!

Boudewijn ja hahaha ik weet het (mijn gitaar vreet snaren, moet dit nog afstellen en omdat elke keer opnieuw bij te werken pfff daar ben ik te lam voor ;))

segers:
Mijn gear stelt niet veel voor hoor ;)
Ik heb een simpel beplakte squier (gitaar) rechtstreeks op een
klein combo versterkertje (Roland Cube 30), en gebruik dus de modeling amps. die je op dat ding kunt instellen.

groetjes

ToolRulez
16 november 2004, 17:33
Wauw, klinkt echt lekker, alsof het geen enkele moeite kost, en dan klinken solo's het beste vind ik!
Trouwens ook het bewijs dat "tone" in de vingers zit :)!

c.hultermans
16 november 2004, 17:47
mmmmm, niet verkeerd hoor!!!!!

Je bendings komen behoorlijk overheen met die van Lukather.......

MEER ELEKTRISCH, MEER ELEKTRISCH!!!!!!!! :-D

Grtz,

Conrad

AcousticFreak
17 november 2004, 11:22
Soms is het leuk om lekker te scheuren in een bandje, maar mn hart ligt toch echt bij klassiek gitaar

......maar als ik dan bij tijd en wijle die klassieke gitaar weer pak denk ik: mooooi....

http://www.bezorgdeburgers.nl/site/mod/userpage/images/duim.gif :lol:

Gelukkig zijn er nog meer zielen zoals ik

lala.. Rosannaaaaieieieaaaaa... (blijft een lekkere plaat) En je speelt het alsof je het 'ff' in 5 minuutjes hebt ingestudeerd :oops:

Verder weinig verstand van electra :roll:

Jools
17 november 2004, 12:42
zangeres... yummie... :o *kwijl*


serieus though, klinkt lekker en ziet er goed uit

Jools
17 november 2004, 12:42
heheh leuk EVH gitaartje :D zelf gepaint of zo uit de shop?

Jools
17 november 2004, 12:45
ey kan die andere kerel trouwens niet invallen op dat laatste stukje van jouw solo

dan kan ie net als in het origineel tweestemmig, vond ik altijd al het mooiste gedeelte van deze solo

Stratman70
17 november 2004, 13:09
Hé Ferry, hartstikke goed weer man!

jules
17 november 2004, 13:30
Ik wil effe dit zeggen... de laatste keer dat ik mijnheer lukather hem zelf hoorde spelen klonk die toch niet zo goed als de sol van jou hoor complimenten