PDA

View Full Version : Not even Slinky



Swan
15 november 2004, 17:31
n werkend board maken is blijkbaar moeilijk

Swan
15 november 2004, 17:32
ik speel sinds kort op Ernie Ball - Not Even Slinky (12-16-24p-32-44-56) gestemd in B....klinkt echt perfect en lekkere spanning, alleen...die G snaar (24) voelt en klinkt kut...toen de snaar uit t pakje kwam was ie al niet helemaal recht, maar die bochtjes heb ik gelukkig kunnen weglaten..
heb ik gewoon n verkeerd pakje met n slechte snaar? of zijn er ook merken met deze dikte met n gewonden ipv plain 24?

Swan
16 november 2004, 12:54
aha
laat ik t dan anders stellen; zijn er plain snaren in de dikte 24 die nog wel lekker spelen? :razz:

H.Manback
16 november 2004, 20:26
Bij gebrek aan beter, reageer ik maar even :)

Zou het niet kunnen zijn dat de sleuf in de topkam te klein is voor een .024 G snaar?

En bedoel je met niet helemaal recht echt een knik in de snaar?

.ChiefRebelAngel.
17 november 2004, 07:30
bij de dean markley heb je setjes van 52 met zowel een gewonden als een plain 3e snaar erin...

Swan
17 november 2004, 13:20
Bij gebrek aan beter, reageer ik maar even :)

Zou het niet kunnen zijn dat de sleuf in de topkam te klein is voor een .024 G snaar?

En bedoel je met niet helemaal recht echt een knik in de snaar?

hmm ja dat zou kunnen, heb ook wel t gevoel dat ie wat hoger ligt...
ja idd echt n soort knik, maar gelukkig wel in t stuk dat ik heb kunnen afknippen..

maar kweetnie, t voelt gewoon niet goed aan en klinkt raar, dood... misschien heb ik gewoon net n gaar exemplaar

Fatal Fairytale
19 november 2004, 02:01
ik heb ook not even slinkies op mijn jackson zitten, ook in b gestemd, en bij mij klinkt alles zoals het hoort, denk dat je gewoon een brakke snaar hebt...

Swan
19 november 2004, 10:48
okido, das mooi

lennartengel
17 december 2004, 16:01
Ook nog ff bijdragen aan dit topic:

Ik heb gister voor het eerst een setje not even slinky's gekocht. Die g snaar klonk bij mij ook slecht, volgens mij kan je die beter in de kaaswinkel gebruiken om de kazen mee te snijden. Ik heb hem vervangen met een wound .24 en dat klinkt dus gewoon normaal. Meteen train of thought in de cd speler geramd en m'n ritme werk gaan bijschaven.... :D

Swan
17 december 2004, 17:33
ja k ga denk ik ook maar n wound 24 halen :S bij t volgende pakje is t ook crap