PDA

View Full Version : heeft GT6 een loop functie?



Globetrotter
15 november 2004, 00:21
test 123

Globetrotter
15 november 2004, 00:21
Hoi!

Ik ben zowat grote kuis aan 't houden op mijn pedalboard om wat (financiële) ruimte vrij te maken voor nieuw materiaal. Ik zou in de nabije toekomst misschien willen investeren in een multi effectenbakje. Ik ben der nog niet echt uit welke het zal worden, maar twijfel vooral tussen de Boss GT6 en de Korg AX1500G. Die 2de is heel betaalbaar en toen ik hem onlangs testte (in Belfast!) viel hij me reuze mee. Hij heeft een leuke functie waar ik wel voor val, met name de loop functie. Nu is mijn vraag; Heeft de Boss GT6 ook een loop functie?
Cheers,

Bart

Shaggy
15 november 2004, 10:14
send return heeft ie wel

Chris Wolstenholme
15 november 2004, 10:33
bedoel je met loop functie niet dat je stukje spel opneemt en blijft loopen om eroverheen te spelen?

Globetrotter
16 november 2004, 01:02
bedoel je met loop functie niet dat je stukje spel opneemt en blijft loopen om eroverheen te spelen?
Jup, maar dan maar een 5 seconden ofzo. Ik denk dat de Korg AX1500G iets van een 5 seconden kan opnemen en blijvend herhalen. Je moet maar is naar de demo video kijken op www.korg.de.
Cheers!

B@RT

Robs
16 november 2004, 20:14
Helaas pindakaas.... geen Loopfunctie op de GT6!

Lord Abortion
16 november 2004, 20:20
Maar je kan in de loop van de GT-6 wel een recorder steken evnetueel

jaywalker
16 november 2004, 22:27
Wat ik nou niet begrijp:
Dat je een uber pedaal zoals de line-6 filter geval weg doet en een Kl*te multie-effectbak wil kopen.

CHeers

Globetrotter
16 november 2004, 23:35
Wat ik nou niet begrijp:
Dat je een uber pedaal zoals de line-6 filter geval weg doet en een Kl*te multie-effectbak wil kopen.

CHeers

Is toch niet écht mijn ding. Multi effectenbakje spreekt me gewoon aan om zo een aantal effectjes te bundelen... Enfin, die is der nog niet hé. Ik wacht misschien nog wel even op de GT8, die der ook aan schijnt te komen, heeft misschien wel een loop functie?