PDA

View Full Version : Gitaarstandaard



Mr.Bluesbreaker
14 november 2004, 21:13
Ik zat er aan te denken om met mijn band een rockstand (zo heet dat toch) voor 3 gitaren en 1 bas aan te schaffen, dan de 5-versie zodat er uitbreiding mogelijk is :)
Alleen vervoeren zou klote zijn door het onhandige formaat (qua ruimte in de auto) nou was mijn vraag: zoijn deze er ook in inklapbare versie? Ik zie het er nl nooit bijstaan, bij feedback heb je zon 5-ding al voor 39, niet eens zo duur. Anyone?

niels_r
14 november 2004, 23:08
Ik heb er eentje (ook de 5 versie) en volgens mij is hij gewoon inklapbaar hoor. Kan me niet herinneren dat ik hem op de Ikea manier in elkaar heb moeten zetten.

Zal even kijken voor de zekerheid :)

niels_r
14 november 2004, 23:12
Ja, hij is netjes inklapbaar. :)

Wicked Willy
14 november 2004, 23:46
Prima ding heb um zelf ook........en kost inderdaad bij Feedback geen drol!

Mr.Bluesbreaker
15 november 2004, 07:36
Mooi dat je het in kan klappen. We gaan trouwens binnenkort met de band de 7-versie hebben ivm gezinsuitbreiding :-D Bassist wil dr nog een precision bass bij, en de andere gitarist neemt er nog eentje mee, zitten we op 6. Oja Niels_r, kun je me vertellen hoe groot het ongeveer wordt als je het inklapt? Wordt het dan een beetje zon mooi plat geval dat je bovenop een paar gitaarkoffers in de auto schuift?

Chris Wolstenholme
15 november 2004, 08:24
jah het ding is L vorm, en ingeklapt is het I vorm zeg maar dus je kan t meestal wel ergens tussen of bovenop pleuren, gebruik al weer tijdje de 3 stand en die voldoet prima :)

niels_r
17 november 2004, 23:00
Oja Niels_r, kun je me vertellen hoe groot het ongeveer wordt als je het inklapt? Wordt het dan een beetje zon mooi plat geval dat je bovenop een paar gitaarkoffers in de auto schuift?

Inderdaad -zoals al gezegd- de 'L' vorm waarvan het onderste pootje in de hoek scharniert. Echt niet te groot om nergens meer bij te passen.

Gebruikt iemand hem trouwens ook voor akoestische gitaren? Ik heb zelf 4 gitaren (2 bassen, 1 electrisch, 1 spaanse), maar voor de akoestische vind ik hem niet erg praktisch en die hangt dus nog steeds aan de muur. Kan me niet voorstellen dat je 5 akoestische gitaren zonder problemen in de standaard kwijt kan.

Javaca
17 november 2004, 23:10
Ik heb er zelf 1 gemaakt, niet inklapbaar.
Je kan er ongeveer 5 akoestische en een stuk of 7 electrische in kwijt.