PDA

View Full Version : Rocktron Patch Mate



Angel
14 november 2004, 18:27
Iemand meer informatie over dit toestel?
Heeft iemand hem?
Doet iemand hem weg?

Enz.
Alle info welkom!!

ieme
14 november 2004, 18:28
worden niet meer gemaakt...

ieme

srv-man
14 november 2004, 20:35
Gebruik even de zoekfunctie op het forum, is al eerder over geschreven. Tegenwoordig heb je betere alternatieven zoals Axess etc.

erwin_ve
20 november 2004, 10:37
Ik heb de patchmate, er zijn beslist betere alternatieven te krijgen, de patchmate zuigt veel toon en dynamiek weg.
Dat is echter te verhelpen; ik heb een zelfgemaakte buffer, voordat het signaal m'n patchmate ingaat gaat het eerst door de buffer. Toon en dynamiek blijven daardoor behouden.

En nee ik doe hem niet weg.

Je kan er ook kanalen mee schakelen van je amp, bovendien als je een rocktron midi mate hebt kan het je voorzien van voeding(voor de midi mate). En uiteraard kan je je pedaaltjes er mee loopen.

Angel
21 november 2004, 17:01
Ik heb de patchmate, er zijn beslist betere alternatieven te krijgen, de patchmate zuigt veel toon en dynamiek weg.
Dat is echter te verhelpen; ik heb een zelfgemaakte buffer, voordat het signaal m'n patchmate ingaat gaat het eerst door de buffer. Toon en dynamiek blijven daardoor behouden.

En nee ik doe hem niet weg.

Je kan er ook kanalen mee schakelen van je amp, bovendien als je een rocktron midi mate hebt kan het je voorzien van voeding(voor de midi mate). En uiteraard kan je je pedaaltjes er mee loopen.

Hey,
hoe heb je die buffer gemaakt?

Thx

erwin_ve
22 november 2004, 13:53
Ik heb de patchmate, er zijn beslist betere alternatieven te krijgen, de patchmate zuigt veel toon en dynamiek weg.
Dat is echter te verhelpen; ik heb een zelfgemaakte buffer, voordat het signaal m'n patchmate ingaat gaat het eerst door de buffer. Toon en dynamiek blijven daardoor behouden.

En nee ik doe hem niet weg.

Je kan er ook kanalen mee schakelen van je amp, bovendien als je een rocktron midi mate hebt kan het je voorzien van voeding(voor de midi mate). En uiteraard kan je je pedaaltjes er mee loopen.

Hey,
hoe heb je die buffer gemaakt?

Thx

Die buffer heb ik enige tijd geleden v.e. site afgeplukt www.generalguitargadgets.com en is in basis hetzelfde als medeforum-er Tubefreak( www.tubefreak.com) op zijn site heeft. T is wel handig als je wat electronica kennis in huis hebt om het te maken.

Angel
22 november 2004, 21:41
Die buffer heb ik enige tijd geleden v.e. site afgeplukt www.generalguitargadgets.com en is in basis hetzelfde als medeforum-er Tubefreak( www.tubefreak.com) op zijn site heeft. T is wel handig als je wat electronica kennis in huis hebt om het te maken.

En als het daar nou net aan scheelt?[/quote]

erwin_ve
26 november 2004, 09:31
Die buffer heb ik enige tijd geleden v.e. site afgeplukt www.generalguitargadgets.com en is in basis hetzelfde als medeforum-er Tubefreak( www.tubefreak.com) op zijn site heeft. T is wel handig als je wat electronica kennis in huis hebt om het te maken.

En als het daar nou net aan scheelt?[/quote]

Dan probeer je het te leren, of je koopt een buffer(Skrydstrup) of je spaart nog een tijdje door voor een apparaat dat er geen last van heeft(tone sucking).

morris
26 november 2004, 11:42
Iemand meer informatie over dit toestel?
Heeft iemand hem?
Doet iemand hem weg?

Enz.
Alle info welkom!!

Een vriend van mij doet er nog een weg, compleet en i.z.g.st. hij, vraagt 400 euro.
PM maar als je interesse hebt...