PDA

View Full Version : Draadloos



Piet
31 mei 2002, 14:25
Ik overweeg momenteel een AKG WMS40PT draadloos systeem te kopen. Twee vragen voor de ervaren draadloos gebruikers onder jullie:
- is dit systeem aan te raden?
- is 233 euro een redelijke prijs?

Bij voorbaat bedankt!

idono
31 mei 2002, 16:00
Hey,

Allereerst zou ik je heel goed laten informeren in een winkel. ALs je goede kwalitieit wilt moet je een True Diversity ontvanger hebben. Zorg ervoor dat je een set hebt met veel frequentie en een paar presets. Als ik jouw een goede set mag aanraden is dat de SennHeiser EW 172. Ik heb deze zelf ook. Hij is wel wat duurder. Bij feedback vragen ze er 535 € voor. Maar je hebt dan de keuze uit 1280 frequenties, welke je kan instellen op 4 presets. Hij is true diversitity (dit betekent dat ie 2 antennes heeft en dat ie zelf kiest welke de beste ontvagst heeft). Hij heeft maar een geluidsverlies van minder dan 0.05% wat dus eigenlijk te verwaarlozen is. Hij heeft een geavanceerde ruisonderdrukking. Als je in de buitenlucht heb je een bereik van meer dan 250 meter.

Maar je moet zelf kiezen wat voor jouw qua prijs het beste bij je past.

Greetz Henk

Nocki
6 juni 2002, 07:35
ja ik heb vroeger ook een goedkoop dingetje gehad maar ga nooit meer teru. ik ben momenteel ook aan het kijken (zie vorige posts) naar de ew172 van ome sennie.

ajuus

Nocki