PDA

View Full Version : [Riff contest] Inhuman Circumstances



Roy Wonder
11 november 2004, 18:41
Bij zo'n geweldig initiatief voor een riffcontest vond ik dat ik er ook maar aan moest geloven... Spijtig is dat ik de hele week niet thuis ben, uiteraard wel een gitaar bij me heb, dus heb ik op de pc die ik kan gebruiken ff cubase gedownload en geïnstalleerd, ik kreeg alleen for some reason de drivers niet goed geïnstalleerd :???: waardoor ik mijn gitaar tijdens opnemen niet kon horen, wat lastiger is dan het misschien lijkt, want probeer het maar eens, opnemen terwijl je niet hoort wat het uiteindelijk wordt, valt vies tegen!!


Voor bovenstaande reden heb ik het allemaal heel eenvoudig gelaten. De titel verwijst natuurlijk naar de "onmenselijke omstandigheden" waaronder dit brouwsel tot stand is gekomen :roll:

Save target as:

http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000154676_000022924.mp3

Slashhh
11 november 2004, 19:31
hey, als je de gitaar niet kon horen dan is t nog knap ja.

1 punt dat ook sommige anderen hebben gemist: ongeveer op de helft van de backingtrack schakelt de bas over naar een andere toonsoort, maar blijf je nog steeds in dezelfde spelen, en dan hoor je wat off-key noten in je melodie tegenover basloopje :oops:
is nog te veranderen voor 15 nov :D

succes 8-)

Roy Wonder
11 november 2004, 20:31
Bedankt voor je reactie! Zelf kwam ik er ook achter toen ik naar het eindresultaat luisterde, maar de motivatie om het te veranderen was ver te zoeken omdat het al een hele toer is om iets redelijk op deze manier op te nemen...Maar als ik voor de 15e nog tijd ervoor kan vrijmaken, stroop ik wellicht de mouwen op voor een nieuwe versie :)

boudewijn
12 november 2004, 09:18
He Roy Wonder ik moet je eerlijk zeggen dat ik deze inzending niet zo heel mooi vind en je geluid is eh ...... creatief :wink:
't velagingkje met de backing vind ik wel origineel en dat maakt het wel weer een leuke inzending.

Groet Boudewijn

go !!

Roy Wonder
12 november 2004, 17:32
Hey Boudewijn thanks for the reply!

Ja dat geluid krijg ik echt niet beter voor mekaar met de beperkte middelen die ik hier heb... ik zal kijken of ik van 't weekend nog het een en ander kan aanpassen :P

Btw veel plezier met je pod! :-D

Roy Wonder
15 november 2004, 00:33
Het geluid is nog steeds niet al te best, maar beter krijg ik het vanaf deze locatie niet :-? . Dit is de aangepaste versie:

http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000154676_000023010.mp3