PDA

View Full Version : goede repetitie combo



Rupke_rocks
11 november 2004, 11:36
Hoi,

ik sleep nu iedere repetite mijn buizencombo mee. dat ben ik zat en wil nu een versterker in het hok laten staan. weet iemand een redelijke goede (tweedehands mag ook) die lekker warm klinkt. mag zowel een buizen als een transistor zijn. belangrijkste is cleane kanaal. oversturing en effecten haal ik uit pedalen.

iemand een goede suggestie

Groetjes Rupke

Toaster
11 november 2004, 12:58
een fender prosonic

ED BOB
11 november 2004, 13:02
Heb nu zelf als oefensetje een Sessionette 75 in bruikleen (Mosfet versterker) met daarbij een Boss DS1 distortion pedaaltje. Supercompact, mooi clean en warm geluid en als je wilt, kan het snoeihard, iig meer dan voldoende voor repetities.
Met een beetje zoeken zijn die dingen voor zo'n 200 euro wel te krijgen.

PS normaal speel ik op Engl Sovereign 100W buizencombo.

greetz, Ed

Wicked Willy
11 november 2004, 14:24
Peavy Bandit, hard zat, niet duur, kan weinig aan kapot. Perfect voor in de oefenruimte.

BramVersteeg
11 november 2004, 14:29
Heb nu zelf als oefensetje een Sessionette 75 in bruikleen (Mosfet versterker) met daarbij een Boss DS1 distortion pedaaltje. Supercompact, mooi clean en warm geluid en als je wilt, kan het snoeihard, iig meer dan voldoende voor repetities.
Met een beetje zoeken zijn die dingen voor zo'n 200 euro wel te krijgen.

PS normaal speel ik op Engl Sovereign 100W buizencombo.

greetz, Ed

+1 voor de sessionette! Klasse dingen, zeker voor de prijs.

Rupke_rocks
11 november 2004, 14:48
Hoi allemaal

Alvast bedankt voor jullie reacties

ik was afgelopen zondag op een beurs en daar stond zo's sessionette van 75 watt voor 225 euro. ik baal er van dat ik die nu nie gekocht heb. damnnnnnn.

de fender prosonic he bik nog nooit gehoord, maar normaliter ben ik niet weg vna fender. meer een mesaboogie (oude series, mark en caliber) en engl man.

groetjes Rupke

Lacrymosa
11 november 2004, 14:51
Hoi allemaal

Alvast bedankt voor jullie reacties

ik was afgelopen zondag op een beurs en daar stond zo's sessionette van 75 watt voor 225 euro. ik baal er van dat ik die nu nie gekocht heb. damnnnnnn.

de fender prosonic he bik nog nooit gehoord, maar normaliter ben ik niet weg vna fender. meer een mesaboogie (oude series, mark en caliber) en engl man.

groetjes Rupke

Ouwe Mesa's zijn toch juist gemodde fender bakken???

Rupke_rocks
11 november 2004, 14:57
Ik heb geen idee of aude mesa's gemodde fenderbakken zijn. ik vind ze gewoon beter klinken dan fender. ik had een oude caliber en nu toch wel spijt dat ik die weggedaan heb die zou mooi in de rep. kunnen staan. toendertijd was ie overbodig en had ik het geld weer nodig om andere verlangens voor effect en gitaren te stillen. jajajaja ik blijf maar bezig, af en toe word ik er gek van, maar het blijft leuk om te blijven zoeken en dingen uit te proberen.

massul Rupke

Wicked Willy
11 november 2004, 16:06
Kvin de minderdure series van Boogie echt niet goed. Dan heb je voor hetzelfde geld wel wat beters. Weet niet wat je budget is?

ED BOB
11 november 2004, 16:30
Hoi allemaal

Alvast bedankt voor jullie reacties

ik was afgelopen zondag op een beurs en daar stond zo's sessionette van 75 watt voor 225 euro. ik baal er van dat ik die nu nie gekocht heb. damnnnnnn.


groetjes Rupke

Ouwe Mesa's zijn toch juist gemodde fender bakken???


Da's ontzettend jammer. Want je komt ze idd niet zo vaak meer tegen en 225 is een nette prijs. Kun je de betreffende verkoper niet meer achterhalen? Hier op gitaarmarkt staat ook nog een interessant aanbod, zie volgende URL

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=31870

suc6 ermee! greetz, Ed