PDA

View Full Version : Gt 6



vazig
11 november 2004, 09:51
hoi,

Ik kan nu voor 300 euro een Boss GT 6 multi effect kopen. Dit zopu dan mijn eerste effect zijn dus ik ben een absolute beginner. Is het wat.
Ik heb nu echt eerst het forum afgestruind maar weinig gevinden 8-)

ijff
11 november 2004, 09:56
Yep, leuk effect om mee te beginnen. Ik heb hem ook gehad en heb er een hoop van geleerd (plaats van effecten, wat ze doen, etc.).
€300,- is een nette prijs.

Fluffy
11 november 2004, 11:56
klopt, als die in goede staat nog is etc. dan is 300 zeker de moeite waard

BramVersteeg
11 november 2004, 14:32
+1

skabouter
11 november 2004, 15:02
zeker doen, de prijs is wel ok! en het is een apparaat waar je echt jaren zoet mee kan zijn. de kwaliteit is prima, en de mogelijkheden oneindig.

hoe ga je hem gebruiken ? ga je de overdrives/preamps daaruit gebruiken en hem aansluiten op en oefencombotje ?

Ronald
11 november 2004, 15:57
ik zou het zeker doen, als je bedenkt dat mij me-50 nieuwprijs als 300 eurie was en de gt-6 dus in ieder geval wel dubbel zo goed moet zijn zou ik da gewoon zeker doen. zul je echt geen spijt van krijgen

Lord Abortion
11 november 2004, 16:20
Maandag ga ik er ook eentje halen, heb ik tweedehands gevonden voor 275 euro. 300 is ook een mooie prijs, en het is een pedaal die je nooit zal moeten wegdoen. Ik koop hem gewoon omdat hij 'instant patch changing' heeft en mijn huidige pedaal niet, en ik heb er 1 nodig om live mee te kunnen spelen. Leuk effectenbakje!

Antal
11 november 2004, 16:24
het is een pedaal die je nooit zal moeten wegdoen.

Daar kunnen we over discusieren :wink:

Maar het is in ieder geval een geweldig ding om een hoop effecten te leren kennen. Zeker voor iemand die zich een 'absolute beginner' noemt. :)

Lord Abortion
11 november 2004, 16:26
van al de effectenpedalen die floorbased zijn is het toch wel het van het hoor

ijff
11 november 2004, 22:10
het is een pedaal die je nooit zal moeten wegdoen.