PDA

View Full Version : Krezip



Echoes
30 mei 2002, 15:24
heb hier en daar wat gelezen dat de meeste het nix vinden, maar tis toch helemaal niet verkeerd? Best leuke rocknummers. Kwa gitaarwerk is het niet erg bijzonder ofzo, maar ze hebben erg leuke teksten. En de melodietjes zijn ook erg leuk. tis niet saai in ieder geval vind ik.
Daarnaast..die gasten zijn jonger dan ik en staan wel al op Pink Pop en Lowlands.
Trouwens nu tijd nix meer van ze gehoord..?!

Maar zou welleens willen horen wat er dan zo slecht aan hun is? (of goed natuurlijk :smile:

SchaapOpJeHoofd
30 mei 2002, 18:21
Voor dat ik ga zeuren: ze zijn veel succesvoller dan ik, kunnen beter spelen, beter zingen en zijn gewoon veel gaver dan ik.

Maar: BAAAAAAHHHHHH!!!! Zeurderige teksten met een VERSCHRIKKELIJKE engelse uitspraak, live regelmatig vals, ze hebben gitaren maar laten ze niet horen.

Eigenlijk valt het wel mee. Maar al het negatieve wat mensen over bvb Kane te melden hebben geldt dubbel voor Perzik

dirkw83
30 mei 2002, 19:36
nee, da's niet waar. Die zanger van Kane denkt echt dat hij de man is. Dat valt bij Krezip wel mee.

Kitaarhiero
30 mei 2002, 19:56
Krezip maakt wel mooie liedjes...
maar je kunt "minder is meer" ook overdrijven. en dan zijn er nog van die dozen die 2 gitaristes de beste terwereld vinden... muzikale kortzichtigheid.

pimmetje
31 mei 2002, 12:47
Zowel Kane als Krezip maken op zich best leuke muziek. Niet het soort dat ik koop, maar dat doet er niet toe.

Het lullige vind ik alleen dat half Nederland zich periodiek mee laat slepen in het "Krezip/Kane is de beste band ooit"-gevoel. Dan kan de moed en het vertrouwen in de muzieksmaak van Nederland je toch wel eens in de schoenen zakken.

Dat die zanger van Kane overkomt als een arrogante kwal (weet niet of-tie 't echt is), maakt het gelukkig ook een stuk makkelijker om die band genadeloos af te fakkelen.

sweet
31 mei 2002, 13:05
Wat ik inderdaad bij Krezip af en toe verschrikkelijk mis is stevig elektrisch gitaarwerk. Wanneer ze bij sommige liedjes het refrein hebben hoor je alleen zo'n hoofdpijnverwekkende pingelpiano, waar ik dan wat gitaarakkoorden verwacht. Ik denk dat als ze alles wat meer rockender zouden uitvoeren het een stuk beter overkomt.

Oh ja: Waarom heet Krezip rock ?? Kan iemand mij dit uitleggen want ik vind het pop/klassiek ...