PDA

View Full Version : OT: Terreurverdachte uit Amersfoort



Robbert
10 november 2004, 22:02
Schijnbaar is er eentje opgepikt op de Sagenlaan in Schothorst, wijk van Amersfoort. Is ongeveer 20 meter van een vriend vandaan, een ander woont twee straten verder. Voor mij 5 minuten fietsen.

Lekker wel :roll:

Nu eerst een pedaaltje kopen om te bekomen van de schrik :wink:

BartL
10 november 2004, 22:18
Heej, aan zo een smoes had ik nog niet gedacht...strak plan 8-)

Antal
10 november 2004, 22:42
Schijnbaar is er eentje opgepikt op de Sagenlaan in Schothorst, wijk van Amersfoort. Is ongeveer 20 meter van een vriend vandaan, een ander woont twee straten verder. Voor mij 5 minuten fietsen.

Lekker wel :roll:

Hele zieke shit vind ik het allemaal.


Nu eerst een pedaaltje kopen om te bekomen van de schrik :wink:

Geniaal! Hoe kom je er op? Welke word het dit keer? :razz:

Robbert
10 november 2004, 22:45
Ik wil een DS-1 laten modificeren door Effector13, en dan de tremolo mod.. :D

robzilla
10 november 2004, 23:15
Hehe, goede smoes :D

Vind je die DS1 mod zo goed dan, van de soundclips vond ik er niet zoveel aan. Niet echt mega bruikbaar ofzo..

e_lukather
10 november 2004, 23:18
jajaj ik heb het gezien.. ik reed toevallig langs. 3 M.E. busjes stampvol. En alles vanaf de palladijnenweg langs de scholen richting station tot de apotheek helemaal afgezet. Echt ziek.. En daarbij is er een kerkgebouw in Liendert bekogelt met molotovcocktails :o :o (stond ook in de spits)

Waar gaan we heen :???:

Robbert
10 november 2004, 23:30
Is dat die kerk in Liendert, ik vermoed aan Ringweg Noord? Zal wel zijn wegens represailles.. Liendert is een wijk met veel allochtonen.

Ah, nou ja.. Amersfoort wilde op de kaart... :D

e_lukather
10 november 2004, 23:41
ja Immanuel gemeente heet dat. Enne.. CHECK REGIO TV!!!!!!!!!!


explosieven ontdekt. 9 huizen ontruimd... er is dus vanuit de terroristische aanslagen in Den Haag iemand gevold tot amersfoort.

dit is echt ziek :o :o :o

Dirtypool
11 november 2004, 00:18
Ik ben ook explosief, alleen komt het bij mij van de Griekse salade :-)
Wel jammer dat je een tendens gaat krijgen van wraakakties aan beide zijden van verstandeloze lieden. :(

Ik werk bij het spoor :cool: en dat kan op zijn tijd best een link baantje zijn maar ik merk dat de moslim(jeugd) opvallend meer zijn best doet om 'normaal'te doen.
En dan heb ik het over heel gewone dingen als 'goeiemorgen'en Álstublieft/Dankuwel' :-?
Dat krijgt de gemiddelde aotochtone eersteklasser in de trein naan Den Haag echt niet uit zn strot hoor. :roll:

Maw ik heb nog hoop. :)

Robbert
11 november 2004, 00:18
Volgens RTL4 nieuws zijn er geen explosieven in Amersfoort, in Den Haag zou het echter vol liggen. Je zou er naast wonen zeg, zou ik toch wel mijn versterker wat zachter draaien..

Lucky
11 november 2004, 01:03
Nu eerst een pedaaltje kopen om te bekomen van de schrik :wink:

Ga voor de Anti-Radicalizer...of de Terror-Tone2

:D