PDA

View Full Version : niet meer beschikbaar



Slashhh
10 november 2004, 21:32
hey,

gisteren effe gelezen hiero dat er een contest is, dus vanavond om 18u begonnen en net af.

ten eerste moet ik niks van funk hebben, slappe schoenpoets muziek om ritchie blackmore te quoten" :evil: , maar ik hou van een uitdaging, daar word je alleen maar beter van, dus i'm in 8-)

ten tweede....mijn electr gitaar is niet waar ik ben, dus hoor je een EKO 12-snarige gitaar (melodie en ritme) en een klassieke gitaar van 10 euro van de rommelmarkt (voor de solo)....vandaar de titel :razz:

ten derde, geen mixer gebruikt of iets dergelijks, gewoon een mic van 35 euro direct op pc (is te horen), programma is cool edit pro.


t beste

FrankS
11 november 2004, 01:08
DUDE WTF! LOL Coool haha.. :-D

charlie45
11 november 2004, 13:12
haaa.. creativiteit!

einfach genial.

nu nog de puntjes op de i zetten vind ik.

Slashhh
11 november 2004, 13:32
@ FrankS and charlie45 thnx for the fast reactions and stuff :-D

hij kan veel beter gemixt worden, dat weet ik maar ik heb gewoon t spul niet, net als mijn electrische gitaar waar ik van baal :-D
tis ook allemaal first take via slechte mic, en toen letterlijk anderhalve uur bezig geweest om m nog luisterbaar te laten klinken via cool edit pro.

its all fun!!! 8-)

Slashhh
11 november 2004, 22:10
toch maar een andere mix, omdat ik hoorde dat t langer mocht dan 1:15...maaarrr toch niet verlengd, was minder energiek, wel nieuwe licks en betere mix 8)

link boven bovenaan

t beste

Stratman70
12 november 2004, 12:18
Weer zo'n super originele inzending en het tovert een dikke vette smile op mijn gezicht bij het luisteren ervan! Ook gewoon tof gespeeld man!

En gitaristen die Ritchie Blackmore quoten hebben natuurlijk al gelijk drie streepjes voor. :D

Slashhh
12 november 2004, 20:24
he stratman, bedankt voor de coole reactie 8)

en blackmore heeft altijd gelijk 8-)

Jax
13 november 2004, 08:43
Damn, dit wordt nog een moeilijke keuze voor de jury! Weer zo'n goede inzending! Lekker creatief, gewoon top!

JorisBos
13 november 2004, 16:02
Geniaal, haha, dit is echt tof gedaan hoor. Technisch knap hoor, doe ik je echt niet na. Complimenten.

Slashhh
13 november 2004, 18:42
@ jax en joris, thnx 8)

PacoCasanovas
14 november 2004, 18:45
Hahaha :D great sound man!!!! :wink:

all the best!

paco

AART
15 november 2004, 16:34
er zit een piepje in, was je broodjes aan het bakken ofzo en ging de kookwekker af? :lol:

verder ontzettend vet gedaan :o

Azrael
16 november 2004, 00:27
Ik vind het erg gaaf klinken. Het heeft zeker wat! Goede inzendig Slash!
Dat hiermee gelijk al het gezeik op je afgelopen mag zijn :-D

DrFretBoard
16 november 2004, 01:21
Gaaf bedacht, alleen is het allemaal een beetje moeilijk hoorbaar :D

Gert-Jan
18 november 2004, 22:41
Jeetje, deze inzending had ik nog niet gehoord. Van mij had je mogen winnen :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

Slashhh
19 november 2004, 00:13
oooops vergeten te reageren een paar dagen :oops:

paco, thnx for that, im glad it made you laugh, cos i was laughing too :-D

aart, hehehe, de opname kwaliteit is echt bagger ja, tis direct op pc met een ZANG mic van 35 euro, geen mixer.
bedankt 8-)

drfretboard, thnx, zie boven :D

azrael, thnx maar t gezeik is er nog steeds hihiihiiii!!

en gert-jan, :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: , succes :)

Gert-Jan
19 november 2004, 21:46
Bye bye