PDA

View Full Version : snaren groot inkopen



Superaction
10 november 2004, 17:17
ik ben zelf grootverbruiker van snaren en het steekt me echt wat voor gestapoprijzen de muziekzaken vragen voor een pakje snaren. zo 8 en een halve euro, voor 6 snaren!

wie weet waar ik snaren GROOT kan inkopen??? Ik bedoel echt een paar dozen snaren, met 100 pakjes snaren erin ofzo of 500.

Ik bedoel eigenlijk: Waar kopen de muziekhandels in?

ToTaL FaKe
10 november 2004, 17:18
hier is een pakje d'addario € 4.80

Harry
10 november 2004, 17:27
ik meen me te herinneren dat de gestapo zich met andere zaken bezig hield.

GuitarMaster
10 november 2004, 17:38
Grote muziekzaken (zoals de feedback) hebben vaak zat aanbiedingen waarbij ze een doos van 12 pakjes snaren voor 50 á 60 euro aanbieden. Er zijn ook wat sites waar je snaren goedkoop kan bestellen. Zelf bestel ik ze altijd bij www.lordofthestrings.nl, maar ik dacht dat er wel goedkopere sites zijn (moet je ze wel uit het buitenland laten komen).

R. Flagg
10 november 2004, 18:52
Ik heb laatst op www.stringbusters.co.uk gekocht, volgens mij kwam ik op minder dan 6 euro per pakje uit. Op zondag besteld vrijdag in huis, nadeel is dat een cc vereist is.

Ohja dit waren EB regular slinky en ik had 10 pakjes besteld

bert k
11 november 2004, 09:44
Oeioei, wat een prijzen... :-? Je moet eens naar vioolsnaren kijken, dan ben je 40 euro voor vier snaren kwijt. Of 150 euro voor cellosnaren... Gitaarsnaren zijn helemaal niet duur.

nickbongers
11 november 2004, 10:53
maar idd.. stel nu eens dat je bij een groothandel informeert.

er zijn hier zat mensen die snaren kopen (doh) dus waarom geen gezamelijke grootse inkoop? dus daddario en eb. dat wordt toch het meeste gebruikt hier?

mij part laat je ze uit de vs komen ofzo, dan gaat er mss wel een maand overheen, maar iedereen heeft toch wel zeker behoefte aan een pakje of 10 voor een goede prijs. stel nou dat je eb regualrs voor 5 euro kan kopen. dan koop ik meteen n hele doos.

dus als iemand :P nu es ff een paar winkels of groothandels oid mailt, met de vraag of ze een korting leveren bij een afname van verschrikkelijk veel ;).

ow een goede site voor het organiseren van zon grote inkoop:
www.inkoopacties.net

Wicked Willy
11 november 2004, 11:26
Bij mijn lokale muziekboer betaal ik 5 euro voor een pakje.....en hoe meer ik tegelijk koop hoe goedkoper ze worden: 10 pakjes bijvoorbeeld voor 40 euro.

nickbongers
11 november 2004, 17:52
hoe heet deze gitaarboer dan? heeft ie n website oid?

aangezien ik het best wel een goed idee vind om gezamelijk voor een goedkopere prijs snaren in te kopen.

dus als iemand goedkope sites weet? (liefst in nederland) zal ik daar eens proberen te vragen of er animo is.

Wormaap
11 november 2004, 21:56
Zo'n actie zou ik eventueel ook wel aan mee willen doen :)
Goedkope snaren = goed :-D

nickbongers
11 november 2004, 22:47
weet iemand dan een site waar nu al relatief goedkope snaren te koop zijn?

m^rton
12 november 2004, 17:20
www.lordofthestrings.com
www.muziq.nl

Ik lees hier weleens over goedkopere, maar dan gaat dat via paypal enzo, dat gebruik ik (nog) niet.

Lordhar
12 november 2004, 22:38
www.webstrings.com

Primitive
13 november 2004, 15:10
tering wat zijn gitaar snaren goedkoop:\ bassnaren zijn veel duurder :( stelletje afzetters :-D

nickbongers
13 november 2004, 15:45
maar zegmaar.. als iedereen die wel interesse heeft om een pakje of 10 snaren voor een kleinere prijs af te nemen.. ff hier n reactie ofzo, dan zal ik eens gaan mailen.

Blijepanda
13 november 2004, 16:44
tering wat zijn gitaar snaren goedkoop:\ bassnaren zijn veel duurder :( stelletje afzetters :-D


Moet je maar geen bassist worden :razz:

Thom TK
13 november 2004, 19:09
@ primitive: ja bassnaren zijn duur jah...



























:lol: 8-) :B

nickbongers
13 november 2004, 20:46
maargoed.. uhm.. probeer es bij vrienden oid te informeren of er behoefte is naar een grote afname van bas en gitaarsnaren? als er genoeg mensen geinteresseerd zijn en dat hier laten weten wil ik wel n paar mailtjes langs goedkope snaarwinkels sturen om eventueel nog meer korting te regelen.

Superaction
13 november 2004, 23:47
ik heb het niet over 10 pakjes als ik het heb over groot inkopen. ik dacht meer aan 100 pakjes voor mezelf. ik bedoel, die dingen blijven gewoon houdbar hoor.

nickbongers
14 november 2004, 00:27
ja dat weet ik, en als we dan nu eens veel mensen vinden die 100 pakjes willen, kunnen we zeggen tegen lordofthestrings: wij willen graag 5000 pakjes snaren kopen, krijgen wij hier korting bij?