PDA

View Full Version : niet meer beschikbaar



Slashhh
9 november 2004, 20:07
niet meer beschikbaar :razz:

Shakeel
9 november 2004, 21:07
Hey dude dit klinkt vet 8-)

Zit een '' desperado '' sfeertje aan


Adios,

ShaQ

Axl Rose
9 november 2004, 21:33
Hey erg vet man! Bravo, vraagje aan je, heb je toevallig misschien nog ergens de backingtrack voor Double Talkin Jive, Ben er al een hele tijd naar opzoek maar heb em tot nu toe nog nooit gevonden. :)

Slashhh
9 november 2004, 21:43
@shakeel and axl rose, thnx voor de snelle reacties 8)

axl, mijn maatje :D , een backing track van deze opname heb ik niet meer, maar alleen een gemixt eindversie op tape die je net hebt gehoord, bij toeval ontdekt bij opruimen.
als ik nu nog zo'n dr-5 drumcomputer had zette ik m binnen 10 minuten voor je dr op met duff-achtige bass en stuurde ik t je wel, maar helaas :evil:

trouwens als je zo'n dr-5 ergens kan kopen, meteen doen, tis een volledige drumkit + 100 instumenten, 4 tracks backingtrack machine :o

Bouke
12 november 2004, 22:06
Hey Slashssssssssschsssschs,

Klinkt gaaf! (tenminste als je er doorheen luistert :D maar dat had je al gezegd). Gaaf gespeeld, zeker als je toen pas drie jaar speelde. Dan heb je veel geoefend in die drie jaar :D

Lekker hoor!

Bouke

Slashhh
12 november 2004, 22:28
thnx boute voor je positieve woorden in beide threads 8-)

ik was 1 van die nerds die 12 uur per dag speelde ja!...spijbelen en al 8-)
als je 6x meer speelt per dag dan de gemiddelde gitarist, leer je ook 6x sneller :razz:

t beste met je band, rauwe blues is altijd meegenomen, cool style heb je, coole slow vibrato.
ken je robin trower?
heeft bijna dezelfde gitaarsound, iets meer overdrive, die van jouw is rauwer.

white boy got tha blues babbyyyyy :cool:

Gert-Jan
19 november 2004, 21:56
Bye bye