PDA

View Full Version : Iemand wat ESP-ervaringen?



Hashiriya
9 november 2004, 17:44
Hoi hoi!
Men eerste post, kijk es aan... :p

Ik ben momenteel de trotse eigenaar van een Challenge (wtf zou de juiste reactie hierop zijn... :D ) SG kopie, best een mooie, al zeg ik het zelf... En klinkt ook wel best leuk, maar ben zowat op het punt gekomen dat k net iets meer ga verwachten van een gitaar...

Nou was men oog gevallen op de ESP EX-400... Heeft iemand hier mss enige ervaring mee? Of zijn er evt. andere merken/modellen die meer kunnen bieden voor hetzelfde geld? Het zou echt een lekkere metal-gitaar moeten wezen, en gezien ik nogal verzot ben op explorer-bodies, zou dat ook zeer handig meegenomen zijn... :p

Iig al bedankt!!!

doncker
9 november 2004, 17:59
Kdenk dat je de ltd-serie bedoelt ?
En die is naar mijn oordeel bijna nit te kloppen qua prijs/kwaliteit verhouding. In duitsland kost de 400-serie nu iets van een 700 € en dan heb je er al goede elementen inzitten. Kzou ervoor gaan als ik jou was, je kunt eventueel ook doorsparen voor een gibson maar die zitten 2dehands toch op een 1000 €.

BramVersteeg
9 november 2004, 18:05
Welkom op het forum! Ik kan je verder niks vertellen over ESP.

Hashiriya
9 november 2004, 18:30
Een echte Gibson ligt idd wat buiten men budget, en de ESP (idd de LTD serie) ziet er dan ook nog es fantastisch uit... :P
Had ook nog een mooie 2dehands Epiphone explorer gevonden, met goud-kleurige afwerking, voor een kleine €500... Maar, don't ask me why, ik ben niet echt zo'n Epiphone-fan... :)
En de elementen hebben zeker ook meegeholpen in de keuze...
Thx!

Andere voorstellen zijn trouwens ook nog steeds welkom, mensen... :wink:

Soulflyhigh
9 november 2004, 20:30
de high end ESP ltd's zijn inderdaad veel bang voor buck. Ik heb zelf een Ltd MH 307 en die bevalt me erg goed. Op internet al wel veel goede verhalen over de 400 series gehoord. Ik zou hem gewoon uitproberen en die Epiphone links laten liggn. Voor het geld heb je fantastische specs

Hashiriya
9 november 2004, 20:36
das klare taal! :D
Thx!

Lord Abortion
9 november 2004, 20:37
Als je een explorer zoekt om metal mee te spelen, ga voor de LTD's. Veruit de beste gitaar die je voor die prijs zal hebben (tenzij je natuurlijk geluk hebt en iets beters tweedehands vindt.)

gerrekat
9 november 2004, 21:05
Leuke gitaren voor het geld ik heb zelf een ESP Viper camo

Josdevos
9 november 2004, 21:52
Ik heb 3 ESP's en heb een Ltd deluxe gehad.
Volgens mij verslaan enerzijds ltd en anderzijds esp (standard series) alle andere gitaren in gelijkaardige prijsklassen. (Uiteraard voor Metal etc...)