PDA

View Full Version : bezoek Ullla



Ullla
18 september 2001, 17:54
Hee hallo, mp3's luisteren van de gitaarband Ullla? Kijk eens op http://home.student.utwente.nl/a.a.j.cornelissen/paginas/mp3.htm
en laat horen wat je ervan vindt.
bezoek de site op http://come.to/ullla

Arthur
18 september 2001, 21:29
Ik bedoel het niet verkeerd, maar ik vind er niet zoveel aan. Sorry...

Ullla
8 oktober 2001, 16:35
tja smaken verschillen, iemand anders?

sleep_to_saturate
10 oktober 2001, 15:39
Vrij saai. De songs zijn al vrij vlak en de opname voegt weinig toe.

Jeroen
15 oktober 2001, 15:06
Ik weet het, lopen zeiken is altijd makkelijker dan zelf een nummer maken, maar eerlijk gezegd mis ik af en toe een melodieuze / meeslepende baspartij. Maar misschien heb ik dan net de verkeerde nummers gehoord. :smile: En ook hierbij geldt natuurlijk: smkn vrschlln!

mzzl! succes

moretel
17 oktober 2001, 12:26
Ik vind met name de zangeres opvallen.
Ik heb de nummers even beluisterd op een pc speaker. Ik zou wat meer aan de gang gaan met verschillende tempo's, alle nummers hebben ongeveer hetzelfde tempo (net als b.v. de cranberries en die hebben het ook ver geschopt)
Mede muzikanten zijn vaak de grootste criticasters (ik ook), maar waar het om gaat is je eigen plezier in je muziek en mensen die je muziek leuk vinden. Als ik het zo hoor moeten er genoeg mensen zijn in je opgeving die het leuk vinden. Gewoon lekker doorgaan zo. Optreden en spelen en de ontwikkeling van de band gaat dan gewoon door.

taylor
17 oktober 2001, 14:43
hmm het klint allemaal behoorlijk amateuristisch denk dat jullie nog nie zo lang bezig zijn dus kan het alleen maar beter worden.als dat nie zo is sorry maar tis nie echt wat

het klinkt een beetje als die schoolbands die je wel eens ziet(maar liever niet ziet)

mijn eerste demo(teminste als je eerste is) was ook niks als ik er op terug kijk maar ik was toen 16 dus

aan de andere kant jullie moeten doen wat je leuk vind als dit het is prima.

Dila
29 oktober 2001, 21:36
lullig zijn jullie hoor afzeiken kan altijd ik vind het wel leuk het klinkt gewoon lekker. als iedereen zo profesioneel was moesten ze ook elk bandje maar een platencontract geven sommige bandjes zijn gewoon leuk voor op een feestje of in een café en vallen misschien niet zo op maar zijn toch niet slecht daarom.

taylor
29 oktober 2001, 22:59
ik vind niet echt leuk en ik betwijfel of 1 platenmaatschappij hier wat in ziet.

maar ik geef je wel gelijk je moet doen wat je zelf leuk vind.

maar je moet ook reeel blijven

Ullla
14 november 2001, 12:18
Poosje niet gekeken, maar bedankt voor jullie reacties.
Ik kan best tegen slechte kritieken hoor, maar ik vraag jullie niet om een platencontract, dus als jullie zeggen dat ik die niet krijg heb ik er niet zo veel aan. Het is misschien nog niet zo professioneel maar er zit een flinke stijgende lijn in al zeg ik het zelf. Dus bedankt voor de opbouwende kritieken.