PDA

View Full Version : Ik heb het TOCH gedaan !!!!!!!!!!!!!!!



alhambra
9 november 2004, 17:16
Heb er echt goed over moeten denken maar heb het uiteindelijk toch gedaan.
Oftewel LAG Roxanne Prestige eruit Godin LGX erin :-D :-D :-D

Moest er ff voor rijden en toen ik er was wist ik eigenlijk nog steeds niet 100% zeker of ik hem zou ruilen maar 1 maal aan het spelen wist ik het zeker deze MOET ik hebben.

Ik twijfelde nog ff aan de zogenaamde tetrad elementen maar ook die bleken super, wat ik ervan kon vinden op internet was nog al wisselend van super tot helemaal niks maar ik was snel overtuigd.

En dan die piezo wat geweldig is dat :-D

Veelzijdiger als dit kan je bijna niet krijgen, hhmm o ja toch wel hij is er ook nog met een midi uitgang :(

http://www.murchmusic.com/photo309.jpg

Btw hij is niet van murch music hoor maar kon ff geen andere foto vinden, hij btw pricies als deze.

Funkblaster
9 november 2004, 17:20
dat is een verdomd mooi stukje hout!

gefeliciteerd

bat
9 november 2004, 17:31
Ik vind die dingen tot wel zo godsgruwelijk lelijk.

Maar als jij er ontzettend happy mee bent: van harte gefeliciteerd!!!

Slashhh
9 november 2004, 17:44
heeeeey, een bezemsteel..... :-D

hoe klinkt dat nou, kan je misschien bij mp3s posten?

veel plezier ermee

1959SLP
9 november 2004, 17:58
Congratz, ziet er fraai uit. Zeker niet verkeerd.

Aca Ilic
9 november 2004, 17:59
Proficiat Alhambra met je nieuwe plank ( zeer mooi hout trouwens , maar dat heft al iemand gezegd)!!!!!

BramVersteeg
9 november 2004, 18:07
Nice! Mooi stukkie hout. Godins zijn goede bakken!

Lune-a-tic
9 november 2004, 18:09
Je zal zeker de ebbenhouten toets leren waarderen, en hoe meer je erop speelt, hoe beter ze zal worden (en jij ook). Heb zelf een LGXT-Sa (blauw) welkom in de Godin familie.

Mitch
9 november 2004, 18:19
Je gaat me toch niet vertellen dat je deze van je grote forumvriend Anders hebt gekocht hè ? :D

Fijn ding, ik heb 'm ook gehad. Tetrads klinken zeer behoorlijk, maar dan wel in de splitsstanden die er standaard niet op zitten...
Voor ik nu van wal steek: eerst opbiechten waar je 'm vandaan hebt !

Bobbel
9 november 2004, 18:36
Gefeliciteerd! Piezo klinkt altijd geweldig... dat wil ik ook in mijn Stratocaster hebben...

NeeraDJ
9 november 2004, 19:15
Die bespeelbaarheid zal hem vooral in de 16" radius en ebben toets hebben gelegen, dat zijn factoren die een verbazingwekkend groot verschil maken. Gelukkig heeft mijn aankomende Jackson die ook, maar ik weet al dat die geweldig speelt :razz:

Gefeliciteerd alhambra, ik begin Godin steeds meer te waarderen moet ik zeggen :)

alhambra
9 november 2004, 19:22
Je gaat me toch niet vertellen dat je deze van je grote forumvriend Anders hebt gekocht hè ? :D

Fijn ding, ik heb 'm ook gehad. Tetrads klinken zeer behoorlijk, maar dan wel in de splitsstanden die er standaard niet op zitten...
Voor ik nu van wal steek: eerst opbiechten waar je 'm vandaan hebt !

Nee ik heb hem niet van Anders die kan hooruit een squier in z'n reet krijgen :oops:

Mitch
9 november 2004, 19:27
Hoe vind je dan het idee dat hij dezelfde heeft ? 8-) :razz: :D

Nee, alle gekheid op een stokje: mooi ding ! De piëzo is erg goed van klank, goed te regelen met de Baggs pre amp.
Maar over de Tetrads: als je er de originele schakeling nog op hebt moeten we misschien nog even babbelen via privé bericht of zo. De originele schakeling is verre van optimaal qua klankmogelijkheden.

alhambra
9 november 2004, 19:31
Hoe vind je dan het idee dat hij dezelfde heeft ? 8-) :razz: :D

Nee, alle gekheid op een stokje: mooi ding ! De piëzo is erg goed van klank, goed te regelen met de Baggs pre amp.
Maar over de Tetrads: als je er de originele schakeling nog op hebt moeten we misschien nog even babbelen via privé bericht of zo. De originele schakeling is verre van optimaal qua klankmogelijkheden.

Ik denk dak hem maar weer verkoop :oops:

Btw ik heb je al ge-pmed.

Mitch
9 november 2004, 19:36
Zag het te laat.....maar verkopen ?!?!?!? Nu al ?!?!? Ik ga even PB'en...

alhambra
9 november 2004, 19:42
Zag het te laat.....maar verkopen ?!?!?!? Nu al ?!?!? Ik ga even PB'en...

Nee hoor was een schrik reactie op AD.

Mitch
9 november 2004, 19:47
:lol:

Ik ben niet scherp vandaag :wink:

Anders Destium
9 november 2004, 23:01
Gefeliciteerd ermee, je hebt zeker smaak :)

Als je op de meeting had gezegd dat je op zoek was naar een LGX was ik best geïnteresseerd geweest in een ruil, je LAG was echt een enorm mooie gitaar :lol:

Godin LGX gitaren zijn echt bizar veelzijdig en verder enorm mooi 8-) Dit is geen bezemsteel maar toont wat een gitaar zo geweldig maakt als instrument (het hout!)

http://www.freewebs.com/ead_martens/lgx2.JPG

http://www.freewebs.com/ead_martens/lgx3.JPG

vulvasonic
9 november 2004, 23:43
Ja schitterend, geweldig en vooral gefeliciteerd.
Ik heb nog NOOIT op zo'n ding gespeeld, maar de klasse druipt er vanaf.

Nogmaals, proficiat! (okee, da's niet nomaals, maar de betekenissen zijn aardig synoniem) :)

Lacrymosa
10 november 2004, 09:23
Nette plank man
Gefeliciteerd, 10000 keer mooier dan die LAG