PDA

View Full Version : Koopje van het jaar: Koch Pedaltone



Demian
9 november 2004, 09:29
Hoppa, die is binnen. Een Koch Pedaltone voor 225 euri, amper gebruikt en klinkt te gek.
Ik heb wat pedalen gehad waaronder ook boutique shit (Tonebone, 3 jr geleden toen het nog boutique was, Emma, enz) maar dit is nog het beste wat ik gehoord heb en maakt mn zoektocht naar od/dist pedalen voorlopig niet nodig.
Zit er stevig aan te denken mn emma reezafratzitz te verkopen hoewel dat een superpedaal maar t toch niet red bij de veelzijdigheid van de Pedaltone.
Clean klinkt verrassend goed, scheur zoals verwacht uitmuntend over het hele gainbereik en dan is daar nog die poweramp feature, poeh hee, heel overtuigend.
Ik kan niet wachten om em in mn fx return te pluggen van mn Trace Elliot Bonneville 100w buizenhead.
Srry maar dit moest ik ff kwijt...

ieme
9 november 2004, 10:34
mooi in november t koopje van t jaar te halen!
Veel plezier ermee

marc_o
9 november 2004, 12:30
Ik heb 'm al jaren en ben er zeer tevreden over.
Wacht inderdaad maar tot je 'm in je effectloopt prikt, echt geweldig!
Neem wel de juiste uitgang, want dat scheelt heel veel.
De effectloop die erop zit gebruik ik ook altijd, er staat een EH Holy Grail in voor de reverb en dat is meer dan prima. Opnemen is ook goed, eigenlijk is het gewoonweg een erg goed ding.....that's it.

Jeroenvanhulsteijn
9 november 2004, 20:45
zucht, 225 voor een pedaltone.....das zeker een koopje!! veel plezier ermee!!

phx
10 november 2004, 09:41
Haha eindelijk weer iemand overtuigd van het geweldige geluid wat er uit een Koch komt. Keep the soul alive...

Lacrymosa
10 november 2004, 10:12
Is echt een super pedaal, heb dr 1 ker op mogen spelen, was helemaal verKOCHt
maar goed, toch maar voor de multitone gekozen ipv een pedaltone + poweramp

marc_o
10 november 2004, 11:24
Ik zal de mijne anders meenemen naar de pedalendag.

Demian
10 november 2004, 19:50
Yes ook door de Bonneville klinkt de Koch Pedaltone baggervet, precies zoals gehoopt.
Klein dingetje alleen, is er een buis te verwisselen die de low end van de ch 2 + boost iets strakker krijgt?? ik heb wat gezocht en t schijnt dat een EH12ax7 of JJ 12ax7 goede kandidaten zijn, maar welke buis dien je dan te verwisselen?
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan helpen?

marc_o
10 november 2004, 21:16
Geen idee, maar wet wel dat je snel antwoord krijgt op vragen die je stelt via de Koch website..

Goose
10 november 2004, 21:18
He Demian,

Feliciteerd met je Koch. Maarre...die Emma wat moet die gaan kosten?

Greets Goose.

Demian
10 november 2004, 21:59
Ja idd ik zal Koch wel ff mailen, maar ik dacht dat andere mensen misschien ook aan t experimenteren waren gegaan. Zo verleidelijk als die 4 buisjes er zo uitsteken...
Voor die Emma heb ik al een koper voor 140 euro, na een krappe dag op marktplaats. Wel redelijke prijs denk ik.