PDA

View Full Version : Nieuw nummer: "Frogs in Space" (Stijl: Satriani/Vai)



Bosch
29 mei 2002, 22:43
Ik heb een nieuw instrumentaal up-tempo gitaarrock-nummer opgenomen!

Op mijn site:

http://home.hetnet.nl/~boschwouter/index.html

........ kun je "Frogs in Space" aanklikken om 'm te beluisteren (<1Mb).

Greetz

nickelwound
29 mei 2002, 23:14
Waarom nooit een tweede gitaar? Ritme gitaartje erbij ofzo? Maar, kom nu komt ie inderdaad meer uit de ruimte, die kikker.
Mooie techniek!

Bosch
29 mei 2002, 23:18
Thanx!

Ik vrees dat wij de enige twee zijn die ook daadwerkelijk de kikkers in space zullen horen .... hahahaha

ritmesectie kan inderdaad uitgebreider; de drums zijn eigenlijk ook wat eentonig....

ach ja; tijd is de beperkende factor, zal ik maar zeggen

CU,

ESPGuitarFreak
30 mei 2002, 15:54
Weer mooi werk daarom :smile: halverwege het nummer is het idd wel "bosch-racing" zoals boven je site site hehehe...kweet ni wat je er nog beter aan kunt doen, rtm gitaar eronder zou idd wel iets "dikkers" aan het nummer geven, zou wel goeie uitbreiding nog zijn.

gershwin5150
17 juni 2002, 01:42
Klinkt errug gaaf! Mag ik vragen wat voor versterker/effectenbak je voor deze opname gebruikt hebt?

Bosch
17 juni 2002, 19:27
Dank je.

versterker: Peavy 5150 (combo)
effect: digitech GSP2101

Regardz,

Wouter

AJ
17 juni 2002, 19:33
Hé lachen, ik heb gister de Limited Edition gekocht vd GSP 2101. Nog geen oordeel...

Groet

Triple-Dan
19 juni 2002, 12:29
Klinkt goed joh....aleen zou ik er inderdaad voor zorgen dat je er een betere ritme sectie onderkrijgt..........zo is het eentonig....en gaat de rest ook een beetje vervelen.

Bosch
19 juni 2002, 18:52
Bij HighSider is het beter gelukt denk ik.

Gr.,


WRB

BLOK182
19 juni 2002, 20:14
Cool liedje man!!
Lijkt me ook zeer vet om idd met wat meer "ondersteuning" te spelen. Maarre, klinkt weer toppie hoor.

BLOK182
20 juni 2002, 22:15
Hey Bosch, ff een vraagje. Ik heb niet zo veel verstand van dat digitale spul, maarre jij gebruikt toch (ook in dit liedje) een drumcomputer he? Is zo'n ding duur en kan je die ook gewoon op een stereo of box ofzo aansluiten?

Bosch
21 juni 2002, 08:49
Dag Blok182?,

Ik gebruik een cheap Yamaha RY10-drumcomputer, waarmee je ook met percussie en bass-geluiden kunt "componeren". (Ik denk dat ie 8 jaar oud is).

Ik gooi het stereogeluid door mijn Alesis Midiverb4 rechtstreeks in de computer. Hele soms gebruik ik dan een limiter, expander over equalizer.

Als je kijkt op marktplaats moet je in principe voor 100 euro een leuk aparaat kunnen krijgen. Let er wel op dat je er een koopt met bass-geluiden. Dat is superhandig. Je kunt met een paar toetsen achterhalen of een bepaalde toon(soort) bruikbaar is als begleiding.

Ofterwijl: kopen dat ding!!!

Regardz~

Wouter

master G
21 augustus 2002, 14:08
klinkt lekker man vette techniek..!