PDA

View Full Version : Tele



IndiepoprockJesse
7 november 2004, 22:41
Heej iedereen,

de bassist van me band speelt ook wel es gitaar, en hij zou graag een nieuwe tele willen kopen, maar niet al te duur (dus in de range van squier ofzo) maar nu ben ik benieuwd, hij kan natuurlijk wel een squier kopen, maar als er veel betere kopieen te koop zijn voor evenveel geld, dan is dat natuurlijk beter,

dus wat kunnen jullie me daar over vertellen?!

alvast bedankt

groet,

Jesse//

Neals
7 november 2004, 22:43
Goeie kopie is die van London City, ik weet niet wat zijn budget is, maar bij +/- 400 euro kan hij ook aan een jap gaan denken!

Neals
7 november 2004, 22:44
Goeie kopie is die van London City, ik weet niet wat zijn budget is, maar bij +/- 400 euro kan hij ook aan een jap gaan denken!

Javaca
7 november 2004, 22:56
Richwood is ook wel te doen.

IndiepoprockJesse
8 november 2004, 10:12
Goeie kopie is die van London City, ik weet niet wat zijn budget is, maar bij +/- 400 euro kan hij ook aan een jap gaan denken!

Waar zou ik die kunnen vinden (London City, en jap)?!

En is Richwood ook goed, of is het matig, want als het slechter is dan bv een squier, dan ga je die natuurlijk niet kopen..

Jesse//

Bigfoot414
8 november 2004, 11:27
Ik heb op een London City Tele gespeeld in Nijmegen, bij Schreeven in Nijmegen. Klonk en speeld best goed. Maar er lagen D'addario's op en daar ben ik geen fan van.

Superhero
8 november 2004, 11:40
London city ken ik niet, maar ik vind de squier telecaster met 2 humbuckertjes wel erg lekker klinken!

Bobbel
8 november 2004, 14:18
London city ken ik niet, maar ik vind de squier telecaster met 2 humbuckertjes wel erg lekker klinken!

afgezien van het feit dat ik hem niet zo mooi vind, vond ik hem wel lekker klinken en spelen...

marc_o
8 november 2004, 14:44
Denk ook aan Made in mexico Fenders, die zijn zeer zeker prima, verkoopt later makkelijker door (als je dat wilt) en niet duur.

Ik bedoel uiteraard 2e hands.

Neals
10 november 2004, 16:13
Ik heb op een London City Tele gespeeld in Nijmegen, bij Schreeven in Nijmegen. Klonk en speeld best goed. Maar er lagen D'addario's op en daar ben ik geen fan van.

En komt die rotzooi je de strot uit, leg je er voor 7 euro's ieder ander merk op..

Neals
10 november 2004, 16:13
Ik heb op een London City Tele gespeeld in Nijmegen, bij Schreeven in Nijmegen. Klonk en speeld best goed. Maar er lagen D'addario's op en daar ben ik geen fan van.

En komt die rotzooi je de strot uit, leg je er voor 7 euro's ieder ander merk op..

John P
10 november 2004, 23:45
Ik heb diverse tele's geprobeerd en ik vond de London City de beste; en dat voor dat geld! Een koopje!

doncker
10 november 2004, 23:58
London city is een van de beste merken qua prijs /kwaliteit verhouding. Kheb de tele persoonlijk nog niet getest maar ben over het prs model toch wel goed te spreken

greets

Svenson
11 november 2004, 11:49
London City is idd een goede keus, ik zou Richwood laten liggen, maar ja, dat ben ik. Met een Jap wordt trouwens een Japanse Fender bedoeld:)