PDA

View Full Version : Mesa V-twin...goewd??



Thom TK
7 november 2004, 22:36
fest

Thom TK
7 november 2004, 22:37
Ik ben van plan om een preamp pedal te kopen, maar is de bovenstaande goed?
En is het zo dat als ik een bijv. een Savage koop, en dan het preamp pedal aansluit, dat ik dan een apart kanaal heb? (dus als ik de pedal aanzet, dan bypass ik dus de preamp vand e Savage en dan heb ik toch als het ware een apart kanaal?)

Thom TK
7 november 2004, 23:08
..jongens er staat Mesa...REAGEER DAN! 8-)

Jeroenvanhulsteijn
8 november 2004, 08:37
jamaar er is in verschillende topics al gesproken over dit soort dingen he. en dan kwamen er alternatieven naar boven omdat de mesa nu niet bijzonder geliefd was.

in het kort: de 19" versie klinkt al veel beter (schijnt). alternatieven voor op de vloer: kocht pedaltone, engl tubetoner, brunetti overlord, budda zenmaster, matchless dirtbox en hotbox, EHX Hot tubes, Ibanez Tube king, Radial Tonebones, Nady TD2 etc. sommigen hiervan zijn gewoon overdrive/distortion pedalen.

met de v-twin kun je niet kanaalschakelen he. je kan hem wel als extra kanaal gebruiken door hem op de eindversterker aan te sluiten, maar dan zou je ook nog een a/b kastje moeten hebben. er is iemand op gitaarnet die dat wel voor elkaar kan knutselen.

Nocki
8 november 2004, 08:57
voor de eerste keer sinds dat ik hier ben: "Gebruik de zoekfunctie" ik heb hier al zo vaak opgereageerd...

NOcki