PDA

View Full Version : T is echt vreselijk!!!



Nocki
7 november 2004, 22:07
Hoi.


de handel ligt echt vreselijk op zn gat. je krijgt niks meer verkocht en er zijn ook weinig koopjes meer (behalve als sas iets verkoopt...)
Ik zoek een stratocastertje .;liefst met hb bij de brug maar niets te vinden... ik wou mn fender dg-3 met element ruilen voor zo'n ding maar die is gewoon niet te verkopen of te ruilen. ook andere gitaartjes die ik regionaal aanbied krijg ik amper kwijt...

maar vooral het feit dat een gitaar van 200 euro waarde niet te ruilen is tegen een gitaarje van 80 ofzo is echt vreselijk!!!

hebbenm jullie daar nu ook zo'n last van of ben ik de enige oude jood
(schot voor open doel... :-) )

Nocki

Javaca
7 november 2004, 22:24
met handel in boeken en platen heb je daar minder last van.

(Mensen geven euro's als guldens uit)

Nocki
7 november 2004, 22:27
tja.. ik ben nu een plaat of 3 kwijt... ik zal het nog eens met boeken gaan proberen... :-)

wietse
8 november 2004, 06:21
heb ik ook last van platen en cd's gaat nog wel , daar zijn altijd verzamelaars voor.
maar gitaren is op het moment rampzalig raak die 2 die ik in de verkoop heb raak ik aan de straatstenen niet kwijt of moet ze al voor bijna niks wegdoen.
maar iedereen heeft er last van dat de handel op z'n reet ligt , ken veel rommelmarkt handelaren die zeggen het ook allemaal zo slecht is de verkoop op het moment.

1959SLP
8 november 2004, 07:10
Als je weet wat je wilt en niet al te impulsief gear aanschaft dan valt dit probleem best mee. Leergeld betalen doen we nou eenmaal allemaal (zie de te koop onderschriftjes), helaas.

alhambra
8 november 2004, 19:11
Ach je moet gewoon geduld hebben het is idd niet best op het moment.
Ik had best veel te koop staan en ben zeker nog niet alles kwijt maar door geduld en ruil heb ik toch een paar mooie deals kunnen maken.

sash
8 november 2004, 20:59
Hoi.


de handel ligt echt vreselijk op zn gat. je krijgt niks meer verkocht en er zijn ook weinig koopjes meer (behalve als sas iets verkoopt...)


Wou net zeggen. Heb in 1 weekend bijna al m'n gear verkocht. Enkel nog een Marshall cab en strat, SPAM! :D

michielv
9 november 2004, 12:35
Ik ben zelfs maar begonnen een aantal knutselprojecten weer te ontmantelen en in onderdelen te verkopen. Khep nu voor een paar delen al meer gekregen dan ik voor de complete gitaar geboden heb gekregen ;)

Op zich is dit qua geld niet erg maar ik vind het wel jammer: heb je net met veel moeite een fijne gitaar in elkaar gezet, niemand interesse. Maak je er losse onderdelen van, kun je het wel kwijt.

:roll:

Dirk_Hendrik
9 november 2004, 14:12
Het enige wat ik 2e hands tegenkom moet zo'n totale jackpot opbrengen dat ik het niet vreemd vind dat men het niet verkocht krijgt. Op de markt voor 2e hands ben je aan het zoeken naar leuke voordeeltjes. Die ben ik al in weken niet meer tegengekomen. Alleen maar overpriced zaken. Blijkbaar denkt iedereen puur goud in handen te hebben.
Voorbeeld:
http://www.marktplaats.nl/markt/elektronica/onderdelen/24644.htm
Tien euro voor een ouwe TV buis?

Lacrymosa
11 november 2004, 11:00
ben ook al een tijd op zoek naar een mooie deal voor een Metal buizentop, maar er is weinig, was 1 mooie aanbieding voor een ENGL screamer, maar die werd voor mn neus weg gekaapt, nu aan het kijken voor een TSL100, maar das ook niet echt een extreem mooie prijs, 850 euro

Dirk_Hendrik
11 november 2004, 16:07
Lacrymosa,
Is het vreemd dat zaken die vrij sporadisch worden aangeboden en waar veel vraag naar is geen superdeals zullen opleveren?

jorrit
3 december 2004, 00:31
dirk_hendrik kun je retorische vragen misschien maar beter niet stellen?

Rutger
4 december 2004, 17:20
Ja, ik merk hetzelfde. van de zomer heb ik veel gear de deur uitgedaan en was ik ook op zoek naar een goede reverb en envelope filter. ik dacht toen dat het aan de zomervakantie lag, maar er wordt idd weinig mooi spul aangeboden. en nu nog.
sommige van mijn spulletjes deden er ook een tijd over voor ik ze verkocht had (aantal weken), terwijl ik een jaar geleden mn spullen zo kwijtraakte (paar dagen). maar met wat extra geduld raakte ik die ook voor een goede prijs kwijt.

Negative K3 fan
4 december 2004, 21:03
klopt, ik vind hetzelfde en doe er zelf ook aan mee.

MazeMouse
4 december 2004, 21:33
Ligt eraan wat je probeerd te verkopen

Mijn gameboy inclusief spellen ging een tijdje terug rond middernacht marktplaats op en rond 12uur had ik al 3 boden en de volgende middag rond 2 uur was ie opgehaald....

ToTaL FaKe
12 december 2004, 01:05
maar wie wil er nou een gameboy:S ik bedoel.. gitaren worde tog meer verkocht dan oude gameboys neem k aan?

ik bedoel:
gitaren van 5 jaar oud worde nog even makelijk verkocht(of juist even moeilijk) als nu.. maar een gameboy van 5 jaar oud is gelijk VET OUD...

snap je wat k bdoel :-D