PDA

View Full Version : Goede website



Don Capo
7 november 2004, 21:03
Wilde iemand hier even bedanken voor de link, http://www.fingerpickguitar.com/. Geloof dat ie van ene picker is. Ben zelf ervaren gitarist en kon me erg vinden in de uitleg van Eltjo Haselhoff. Die man zit me daar een goed verhaal op te hangen over gitaarspelen, waarbij heij even haarfijn uitlegt hoe ik me al jaren over mijn gitaarspel voel, precies.
Anyway sowieso goed forum hier. Blijf maar eens plakken denk ik.

iam
7 november 2004, 21:05
Picker is een lid van dit forum :)

goede raadgever (én gitarist)

bert k
8 november 2004, 00:26
Absoluut. Dus blijf hier vooral komen, en trouwens welkom.

Don Capo
8 november 2004, 21:33
Dank je.

Na het bladeren op deze site kwam ik een mooi stukje gitaar tegen van Justin King. Tjezus, sta nog na te trillen op m'n snaren.Ik probeer er iets dergelijks uit te toveren......lukt me never! Frustrerend dat soort mensen (maar goed dat ze er zijn!!)
Kan iemand mij misschien helpen aan zo'n soort video'tje van Paco de Lucia? Ben helaas niet in de mogelijkheid om dit zelf te downloaden van het net want zit gebonden aan een internetcafë.

Buzz
9 november 2004, 11:01
Ik kan je denk ik wel helpen aan een videootje waar Paco op speelt, in een setting met John Mclaughlin en Larry Corryell. Als je geïnteresseerd bent wil ik het je wel mailen. Zeg maar waar naar toe.

Don Capo
12 november 2004, 14:48
Dat zou geweldig zijn. Ben niet zo'n internetwonder dus weet niet of het gevaarlijk is om mijn emailadres hier achter te laten maar probeer het maar eens een keertje: Wacht met spanning af!!