PDA

View Full Version : Iron Maiden Strat - Eventuele informatie :] ?



Alex`
7 november 2004, 18:42
Hey, ik heb me maar ff geregistreerd want ik ben namelijk op zoek naar die Iron Maiden limited edition Strat. Heeft iemand nog een idee of er een winkel is die ze verkoopt? Ze zijn dus al een paar jaar geleden geproduceerd, dus waarschijnlijk is m'n enigste kans nog een tweede hands? Als iemand hier nog informatie over heeft, is dat zeer gewaardeerd :lol:

PS: Weet iemand misschien nog de retail prijs van de gitaar en hoeveel hij tweede hands zou moeten opleveren? Bedankt ;p

Michael AE
7 november 2004, 18:57
Ik heb er 1 bij Musik Produktiv in DLD zien hangen, maar ik weet niet of ze hem nog hebben.

AART
7 november 2004, 19:06
iemand een foto?
ik zou zoiets wel eens willen zien... :)

Morpheus
7 november 2004, 19:06
je kan ook gewoon een standaard strat kopen, en die zelf tweaken....lijkt me leuker hoor.....

Thom TK
7 november 2004, 19:23
je kan ook gewoon een standaard strat kopen, en die zelf tweaken....lijkt me leuker hoor.....

Ja maar is wel duurder.

Morpheus
7 november 2004, 19:24
je kan ook gewoon een standaard strat kopen, en die zelf tweaken....lijkt me leuker hoor.....

Ja maar is wel duurder.

:oops:

sorry....!! wist/dacht ik niet....

Alex`
7 november 2004, 19:37
Bedankt voor de reacties, ik heb net de site gecheckt Michael maar daar staat helaas niks... Misschien even bellen, maar hoe lang was het geleden dat je hem daar zag ;O. En voor de pic:
hxxp://fabelpt.planetaclix.pt/Pages/Musica/iron_maiden_strat.htm
Case zit er alleen niet bij, dus dat tweede plaatje snap ik niet helemaal |:
En wat betreft zelf die gitaar modificeren is inderdaad duurder en ik laat meestal in mn lokale muziekwinkel mn gitaar laat afstemmen. Ook heb ik zoiets nog nooit zelf geprobeerd te doen ;p

soup
7 november 2004, 19:39
link werkt niet

kokteejl
7 november 2004, 19:45
oh nee zeg

misschien moet je die x-jes vervangen a-hole

Alex`
7 november 2004, 19:54
Zoals hierboven wordt gezegd: Maak van "hxxp", "http" misschien werkt dat :roll:

Morpheus
7 november 2004, 20:01
kwil nie lullig doen...








maar ik vin m HELEMAAAAAAAL niet mooi!!!!

de gitaar die janick heeft in rock in rio....of dave in rock in rio..DIE vin ik mooi....maar deze nie...


sorry

Joop M
7 november 2004, 20:09
Hier staat er een te koop voor € 890,00,
http://www.linksmusicalinstruments.de/listen/eguitars/fender.htm

Grz Joop

Alex`
7 november 2004, 20:17
Joop, dankjewel man.. Ik ga gelijk kijken :-D :-D

Btw Morpheus: http://mypage.bluewin.ch/crow/crow/bilder/Iron_Maiden_Strat-Front_small.jpg
En de gitaren die ze in Rock In Rio gebruiken zijn idd ook heel vet, maar de specs van deze signature is daar ongeveer gelijk aan. 8-)

Michael AE
7 november 2004, 20:44
Bedankt voor de reacties, ik heb net de site gecheckt Michael maar daar staat helaas niks... Misschien even bellen, maar hoe lang was het geleden dat je hem daar zag ;O. En voor de pic:
hxxp://fabelpt.planetaclix.pt/Pages/Musica/iron_maiden_strat.htm
Case zit er alleen niet bij, dus dat tweede plaatje snap ik niet helemaal |:
En wat betreft zelf die gitaar modificeren is inderdaad duurder en ik laat meestal in mn lokale muziekwinkel mn gitaar laat afstemmen. Ook heb ik zoiets nog nooit zelf geprobeerd te doen ;p

Nog niet zo lang geleden, een maandje ofzo. Bel ze anders inderdaad maar even, misschien hebben ze hem nog.

Morpheus
7 november 2004, 21:10
Joop, dankjewel man.. Ik ga gelijk kijken :-D :-D

Btw Morpheus: http://mypage.bluewin.ch/crow/crow/bilder/Iron_Maiden_Strat-Front_small.jpg
En de gitaren die ze in Rock In Rio gebruiken zijn idd ook heel vet, maar de specs van deze signature is daar ongeveer gelijk aan. 8-)

ghihi..ik bedoelde EIGENLIJK....de kleur :lol:

Alex`
7 november 2004, 21:19
Jaaajaaa, altijd wat hè Morpheus ;p
Enneh zal ik zeker doen Michael AE :-D

Als iemand nog meer plaatsen weet waar deze gitaar te koop is, plaats aub een berichtje. Ik probeer ze allemaal... Alvast bedankt :wink:

Morpheus
7 november 2004, 21:39
Jaaajaaa, altijd wat hè Morpheus ;p
Enneh zal ik zeker doen Michael AE :-D

Als iemand nog meer plaatsen weet waar deze gitaar te koop is, plaats aub een berichtje. Ik probeer ze allemaal... Alvast bedankt :wink:

waaahahahaha joh je meent t!!:D

ik ben gewoon een mierenneuker als t gaat om gitaren :lol: :wink:

Alex`
7 november 2004, 22:14
Moet kunnen :lol: :P

Morpheus
7 november 2004, 22:20
Moet kunnen :lol: :P

haha, wellicht is dat de reden dat ik t halve forum heb " gestalkt" met vragen over 'welke gitaar moet ik" blablabla, gezeik gezeik..... :wink: :wink:

Alex`
7 november 2004, 22:30
Ja kijk, het ligt echt aan wat voor muziek je speelt. Moet je weten welke pick ups daar het beste voor zijn en welk merk gitaren maakt geschikt voor dat genre. Zo kwam ik met metal, maiden, en ik wilde een fender.. Dat duurt ook lang voordat je dat weet.

Alex`
7 november 2004, 22:33
Ja kijk, het ligt echt aan wat voor muziek je speelt. Moet je weten welke pick ups daar het beste voor zijn en welk merk gitaren maakt geschikt voor dat genre. Zo kwam ik met metal, maiden, en ik wilde een fender.. Dat duurt ook lang voordat je dat weet. :D

Alex`
7 november 2004, 22:34
Ja kijk, het ligt echt aan wat voor muziek je speelt. Moet je weten welke pick ups daar het beste voor zijn en welk merk gitaren maakt geschikt voor dat genre. Zo kwam ik met metal, maiden, en ik wilde een fender.. Dat duurt ook lang voordat je dat weet. :D

Thom TK
7 november 2004, 22:43
Hier staat er een te koop voor € 890,00,
http://www.linksmusicalinstruments.de/listen/eguitars/fender.htm

Grz Joop

Das niet duur, niet handgebouwd zeker?

Alex`
7 november 2004, 23:34
Oops fuck, dubbele post :-?
Dave Murray heeft met zn aars de stukjes verzamelt en Adrian heeft ze met zn tong op de plek gezet en Janick heeft met een schroevendraaier in zn aars de schroefjes vastgezet, nou goed?
Nee voor 890$ niet handgebouwd, nee :roll:

Oja en Joop, helaas hebben ze hem niet daar.. Heb nog gemaild :cry:
Volgende proberen danmaar.. :-(

Alex`
8 november 2004, 18:19
ff een update: Musik Produktiv heeft hem dus ook niet meer :-( :-( :-(
Iemand die nog winkels/2e hands sites kent voor deze gitaar? Reageer aub :(

Joop M
8 november 2004, 18:32
Heb je al gemaild naar die site die ik je gaf?
Grz Joop

soup
8 november 2004, 18:33
oh nee zeg

misschien moet je die x-jes vervangen a-hole

waarom moet je direct beginnen te schelden?? , denk je echt dat ik die link ff ga bekijken , ik klik er op en klaar kan je ook beleefd zeggen he !!

Alex`
8 november 2004, 19:34
Ja Joop... Helaas wel, ze hebben ze niet meer... Echt klote gewoon :-(

kokeleko
9 november 2004, 13:04
Maiden gebruikt ook Fender Floyd Rose Classic strats.

Worden ook niet meer gemaakt.

Johannes
10 november 2004, 10:11
http://mypage.bluewin.ch/crow/crow/bilder/Iron_Maiden_Strat-Front_small.jpg

Iron Maiden Stratocaster

Often-imitated, but never duplicated, Iron Maiden is still one of the most influential bands to blast onto the metal scene - and are still going strong 20+ years later. This homage to Maiden is a handsome collector's piece sporting a vintage-shaped neck, Seymour DuncanTM pickups - JB Jr. in the bridge and Hot Rails in the neck and middle - and a chrome pickguard. The headstock sports their signature logo. (U.S.)





Iron Maiden Stratocaster
MODEL NUMBER 025-2502-(506)
SERIES Artist Signature Series
BODY Basswood
NECK Maple
FINGERBOARD Maple, 9.5" Radius (241 mm)
NO. OF FRETS 22 Super Jumbo Frets
SCALE LENGTH 25.5" (648 mm)
WIDTH AT NUT 1.65" (42 mm), Floyd Rose Locking Nut
HARDWARE Chrome
MACHINE HEADS Fender/Gotoh Vintage Style Tuning Machines
BRIDGE Floyd Rose Original Locking Tremolo
PICKGUARD Silver Mirror Pickguard
PICKUPS 2 Seymour Duncan Hot Rails SHR-1 (Neck and Middle),
1 Seymour Duncan JB Junior Humbucker (Bridge)
PICKUP SWITCHING 5-Position Blade:
Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge and Middle Pickup
Position 3. Middle Pickup
Position 4. Middle and Neck Pickup
Position 5. Neck Pickup
CONTROLS Master Volume,
Tone 1. (Neck),
Tone 2. (Mid/Bridge)
COLORS (506) Black
STRINGS Fender Super 250R's, Nickel Plated Steel, (.010 to .046), p/n 073-0250-006
UNIQUE FEATURES Black Dome Knobs,
Dot Position Inlays,
Vintage Style Strat Body,
Slim Vintage Style Neck Profile
ACCESSORIES None
INTRODUCED 7/2001

Goed zelf na te maken toch? Aleen die spiegelslagplaat zal je even naar moeten zoeken.