PDA

View Full Version : Tech21 Sansamp Bassdriver DI



basswasp
7 november 2004, 16:27
Op Marktplaats staat een SABDDI voor €198, in nieuwstaat met doosje.

De Musikproduktiv-prijs is €229.
Is dit een redelijke tweedehands-prijs?

alnico
7 november 2004, 17:25
Als je iets nieuw kunt kopen voor 229 euro , zou ik nooit 198 betalen voor 2e hands.Denk alleen al aan het ontbreken van garantie.Kortom , ik vind het niet aantrekkelijk.

ToolRulez
7 november 2004, 20:01
Zou ik inderdaad nog flink wat vanaf lullen. Het moet wel interessant zijn om iets tweedehands te kopen zoals mijn voorganger al zei.

basswasp
7 november 2004, 20:08
Jup... daarbij zegt de verkoper wel dat hij deze 1 keer heeft gebruikt.

Maar okee, geen garantie...

alnico
7 november 2004, 20:29
Of hij nou 1 keer of 100 keer gebruikt is , het blijft tweede hands dus moet er flink wat af van de nieuwprijs. Als je met een nieuwe auto de showroom uitrijdt is die ook meteen een aantal duizenden euro's minder waard.Dus gewoon onderhandelen over die prijs.

erik j.
7 november 2004, 23:33
tja.....

als je kijkt dat deze SABDI in nederland gauw tegen de 300 euro kost, dan is 189 euro een goede 2dehandsprijs.

de duitsers liggen de laatste tijd wel erg de 2dehands-verkoop te verzieken met speciale aanbiedingen... :-?

dit was een anderhalf jaar geleden precies hetzelfde met de EBS pedaaltjes...... toen stonden ze te stunten met de octabass voor 70 euro NIEUW !!!! en de rest van het EBS-gamma voor 130 euro.....bleek echter ieder keer dat ze op waren, en de voorraad is met deze prijzen ook nooit meer aangevuld... pas toen ze duurder waren hadden ze wel weer die pedaaltjes binnen....

ALS ze de SABDI op voorraad hebben (wat dus ook nog vaak niet het geval is), dan zou ik hem wel in duitsland kopen.

ik heb er zelf ook nog een liggen, die in de uitverkoop zit...
een jaar oud, nieuw: 320 bij Bassmatters, maar dus ook 2de hands, nauwelijks gebruikt (voor enkele studio opnames), en ik zou er toch wel graag 200 euro voor willen hebben, maar helaas door de duitse aanbiedingen wordt ik hem al voor 3 maanden niet kwijt....

Senti
8 november 2004, 19:47
is wel zeker een hele goeie pedaal/DI dat je dat in huis haalt..
kan ook bijna niet defect gaan hoor

basswasp
10 november 2004, 21:47
Update :)

Zonet heb ik met de verkoper gebeld.
Vrijdag ga ik het ding uitproberen en kijken of het wat is. De maximale verkoopprijs is €160. Ik heb nog garantie in Duitsland...

Als het wat is... deal?