PDA

View Full Version : Michael Romeo speelt niet eens op tubes!!



Thom TK
6 november 2004, 22:17
De meesten wisten het toch al, maar ik realiseerde me net dat in een Line 6 Vetta helemaal geen buizen zitten!

Toch apart dat zo'n topgitarist op zo'n apparatuur speelt.

Bigfoot414
6 november 2004, 23:20
Wat maakt dat nou uit? Line 6 Vetta is gewoon erg goed spul, maar ik zou het niet kopen.

alhambra
7 november 2004, 10:36
Misschien zou dit ook kunnen zeggen dat dat modeling spul nog niet zo slecht is.
Sterker nog ik geloof dat binnen 10 jaar de ontwikkelingen zo ver zijn dat je het verschil niet hoort (alsof het publiek dat nu al hoort :wink: )

Ibanez
7 november 2004, 11:32
Hij speelt live altijd op de Vetta omdat hij dat makkelijk vind en het geluid goed is. In de studio speelt hij op Mesa/Boogie's, Powerballs en andere versterkers. Vooral live kan je denk ik best een goed geluid krijgen met die Vetta, ik denk dat je live niet zo snel verschil hoort tussen buizen of niet.

GuitarMaster
7 november 2004, 11:52
Hij speelt live altijd op de Vetta omdat hij dat makkelijk vind en het geluid goed is. In de studio speelt hij op Mesa/Boogie's, Powerballs en andere versterkers. Vooral live kan je denk ik best een goed geluid krijgen met die Vetta, ik denk dat je live niet zo snel verschil hoort tussen buizen of niet.

Ik denk dat het juist andersom is, uit studioopnames kun je vaak echt niet horen of iets opgenomen is met een buizenversterker of een modelingversterker. Maar live hoor je juist het verschil, ik vind modelingamps op het podium een stuk "platter" en minder dynamisch klinken.